خرید کشمش آفتابی پکتین دار

امکان خرید کشمش آفتابی یا همان آفتاب خشک که پکتین دار و شسته نشده است در این مرکز ممکن بوده و مشتریانی که به دنبال خرید این نوع کشمش فله ای هستند باید بدانند آنها را در کیسه ای 20 الی 40 کیلویی بسته بندی و ارسال خواهیم نمود.

خرید کشمش پکتین دار

کشمش آفتابی تاکستان پکتین دار

یکی از مناطق اصلی تولید کننده کشمش در ایران منطقه تاکستان استان قزوین است این شهر به همراه مناطق اطراف آن نظیر نرجه، شال و اسفرورین به جرات می توان گفت بهترین کشمش های آفتابی ایران را تولید می کنند که تقریباً از سراسر  ایران کشمش تاکستان مشتری دارد زیرا می دانند که بالاترین درصد قند انواع این محصولات مربوط به همین منطقه است.

 

کشمش آفتابی به دو صورت بسته بندی و ارسال می گردد یا ممکن است آن را بر روی خط تولید بریزند و پس از فرآوری و شستشو و البته سورت کردن آن تبدیل به کشمش پلویی شود که در انتها به آن روغن پارافین خوراکی هم می زنند و یا ممکن است به همان صورت یعنی شسته نشده و کارخانه نرفته در کیسه های ۲۰ الی ۴۰ کیلویی بسته بندی و ارسال گردد.

 

کشمش آفتابی شسته نشده دارای پکتین است و این فیبر طبیعی باعث بالا رفتن دفع مواد زائد از دستگاه گوارشی شده و نیز بعلت پیوند با چربی ها و دفع آن‌ سبب کم شدن امراض قلبی عروقی و نیز کمک به کاهش وزن می‌گردد. به همین جهت وجود این ماده می‌تواند برای سلامتی انسان بسیار مفید باشد که با شستن آن در کارخانه قطعاً از بین خواهد رفت.

کشمش آفتابی پکتین دار

خرید کشمش در مجموعه کشمش آراد

مجموعه کشمش آراد علاوه بر این که امکان خرید حضوری در کارخانه خود که در تاکستان استان قزوین است را دارا می باشد از آنجایی که درصد بسیاری از مشتریان، امکان حضوری خرید کردن را ندارند با ساختن سایت های متعدد که در حال حاضر به ۶ عدد می رسد این امکان را فراهم نموده تا شمای مشتری در هر جایی از ایران که هستید بتوانید ثبت سفارش نمایید.

 

علاوه بر تولیدات این مجموعه که شامل کشمش پلویی، کشمش آفتابی، کشمش تیزابی، کشمش خرمایی، کشمش طلایی صادراتی می باشد، انواع مویز نظیر مویز ازبک و افغان، مویز قرمز ارگانیک و حتی کشمش سبز و کشمش زرد قلمی نیز امکان تامین و ارسال آن از تولید به مصرف را دارا خواهد بود.

 

اگر قصد خرید هر نوع کشمشی را دارید شما ابتدا باید با مدیر فروش مجموعه ارتباط بگیرید یا به صورت تلفنی یا از طریق شبکه اجتماعی نظیر واتساپ، فیلم بار را که تضمین به شما داده می شود ویدئوی واقعی بار است و صرفاً از اینترنت دانلود شده برایتان ارسال می گردد و شما طبق همان سفارش خود را ثبت خواهید کرد که در پارت اول می‌تواند حجم پایین باشد تا هم شما ما را بشناسید و هم این که اطمینان از بابت واریزی کسب نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما