ارائه دهندگان کشمش آفتابی تاکستان به صورت عمده

شما در این مرکز با یکی از ارائه دهندگان کشمش آفتابی تاکستان قزوین به صورت عمده وارد مذاکره خواهید شد و می توانید خرید درب کارخانه و بدون واسطه در قالب بسته بندی کارتونی و یا کیسه ای که فرآوری نشده است داشته باشید.

 

کشمش آفتابی فرآوری نشده (تمیزشده سنتی توسط کارگر) ⇓

ارائه کشمش آفتابی

تولید کشمش آفتابی در تاکستان

تاکستان قزوین به عنوان یکی از تولید کنندگان اصلی انواع کشمش در ایران شناخته می شود و از جمله ارائه دهندگان این محصولات در قالب صادرات و یا فروش در بازار داخلی که دقیقاً ملایر همدان نیز در کنار تاکستان از نظر میزان تولید و انواع کشمش قرار خواهد گرفت.

 

اما مهمترین محصولی که تاکستان را از سایر نقاط تولیدکننده کشمش در ایران جدا می کند کشمش آفتابی می باشد که هم محصول بی هسته آن تولید می گردد و هم نمونه هسته دار آن و جالب تر آنکه این نوع کشمش هم به صورت فله ای آن به فروش می‌رود که دارای دم، شاخه و خاک است و هم فرآوری شده آن که در واقع همان کشمش پلویی آفتابی می باشد.

 

باغداران و کشاورزان این منطقه تقریباً در اواسط شهریور هر سال شروع به چیدن انگور می‌ کنند و محصول چیده شده را به همان صورت کف باغ و محیطی که نور آفتاب به تمامی آن برسد پهن کرده تا طی نهایتاً دو الی سه هفته محصول اشاره شده تبدیل به کشمش آفتابی گردد.

 

ویژگی مهم دیگر تولیدات تاکستان میزان‌ قند بسیار بالای محصولات آن است است و همین موضوع هم باعث شده به عنوان مثال کشمش پلویی آفتابی که در کارتون ۹ کیلویی بسته بندی می شود در این شهر ۲۷۰۰۰۰ هزار تومان فاکتور می‌شود در صورتی که درشهر ملایر همین محصول اما با رنگ، ظاهر و درصد قندی پایین‌ تر ۲۴۰,۰۰۰ تومان برای مشتری فاکتور می کنند.

کشمش آفتابی فرآوری شده (پلویی) ⇓

کشمش عمده تاکستان

خرید کشمش آفتابی به صورت عمده

همانطور که در بالا به آن پرداخته شد کشمش آفتابی به دو صورت به فروش می‌رود و هر دو نوع این محصول در این مرکز یعنی مجموعه تولیدی کشمش آراد قابلیت استعلام قیمت و سپس خرید محصول را درب کارخانه خواهد داشت.

 

اگر کشمش پلویی را بخواهید در کارتون های ۹ کیلویی که در واقع ۸.۵ کیلو کشمش خالص به شما تحویل داده می شود به فروش می رود و اگر محصول آفتابی را با همان شرایطی که در بالا گفته شد بخواهید در کیسه های ۲۰ تا ۴۰ کیلویی بسته بندی و فروش آنها انجام خواهد گرفت.

 

لازم به ذکر است برخی از مشتریانی که به دنبال خرید محصول آفتاب خشک هستند دوست دارند که به صورت سنتی کار تمیز و فرآوری کردن آن انجام گیرد به همین جهت این مجموعه کارگری را برای تمیز کردن کشمش آفتابی با شرایط گفته شده خواهد داشت که بار را با دست خود تمیز و پاک کرده و حتی به آن آب هم نمی زند تا پکتین محصول حفظ گردد.

 

درست است که در عنوان مطلب گفته شده خرید به صورت عمده، اما امکان خرید جزئی هم وجود دارد اما با ذکر شرایطی که وقتی با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی گرفتید از ایشان سوال کرده تا شما را راهنمایی کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما