خرید کشمش پلویی تاکستان در کارخانه کشمش آراد با مدیریت مصطفی عینی

مشتری از سراسر ایران و یا خارج از کشور می تواند اقدام به خرید کشمش پلویی تاکستان و انواع این نوع محصولات در کارخانه کشمش آراد با مدیریت فروش و بازرگانی جناب آقای مصطفی عینی داشته باشد.

فیلم زیر در ارتباط با محصول پلویی آفتابی تولید مجموعه آراد می باشد که مقایسه ای هم با یکی از برندهای موجود در بازار می کند. ⇓

تولید کشمش پلویی در تاکستان

شهر تاکستان از توابع استان قزوین یکی از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش علی‌ الخصوص کشمش پلویی در کشورمان محسوب می شود و مشتریان چه برای بازار داخل و چه امر صادرات اگر جنس باکیفیت بخواهند قطعاً یکی از مناطقی که به آنجا سر خواهند زد همین منطقه تاکستان استان قزوین می باشد.

این منطقه به همراه شهرهای اطراف آن نظیر نرجه، شال، اسفرورین و اک سالیانه مقادیر قابل توجهی از انواع کشمش آفتابی، تیزابی، طلایی و مویز را تولید می کنند و برای فرآوری و بوجاری به کارخانه های تاکستان که حدوداً ۲۰ عدد می باشند می سپارند.

تولید کشمش پلویی در تاکستان

انواع کشمش پلویی تاکستان

شاید خیلی ها کشمش پلویی را فقط در همان نمونه سرخ و قرمز رنگ هست بشناسند که در سالاد و یا در کنار برنج استفاده می شود اما در واقع این محصول بر چهار دسته تقسیم می شود که هر کدام مشتری و بازار فروش مخصوص به خود را دارد که در زیر انواع آنرا به همراه توضیح ذکر خواهیم کرد:

  1. پلویی طلایی: این محصول از کشمش انگوری در کارخانه تولید می گردد و به صورت بدون دانه و بدون هسته است و فقط برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. پلویی قهوه ای روشن: که نام دیگرش تیزابی است و این محصول هم بدون دانه بوده و هم برای صادرات هم برای بازار داخل کاربرد دارد.
  3. کشمش قهوه ای تیره: که نام دیگرش خرمایی است آن هم بیدانه بوده و هم برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد و هم بازار داخل.
  4.  پلویی سرخ یا قرمز رنگ: که پرفروش ترین کشمش در بازار داخلی محسوب می شود و نام دیگر آن آفتابی است و ملایر هم از تولیدکنندگان اصلی این محصول به شمار می رود.

انواع کشمش پلویی تاکستان

خرید کشمش در کارخانه کشمش آراد

یکی از کارخانه های کشمش در شهر تاکستان مجموعه تولیدی کشمش آراد می باشد که شماره تماس مدیر فروش بازرگانی این شرکت را در صفحات این سایت قرار داده ایم تا شمای مشتری چه بار را برای بازار داخلی و چه امر صادرات بخواهید بتوانید با ایشان به صورت مستقیم ارتباط بگیرید.

مهمترین تولیدات این کارخانه نیز همان کشمش پلویی است که در بالا به آن پرداختیم و تمامی این محصولات را در قالب دو کیفیت سوپر و درجه یک تولید می کند و جلوی مشتری خود می گذارد که دیگر دست ایشان است که تصمیم بگیرد کدام یک از دو محصول اشاره شده را می خواهد.

خرید کشمش در کارخانه کشمش آراد

خرید کشمش با قیمت ارزان تر از بازار

ویژگی خاصی که در مجموعه تولیدی کشمش آراد برای شمای مشتری وجود دارد این است که به شما تضمین می‌دهیم با توجه به کیفیت ارائه شده ارزانترین قیمت بازار ایران را به شما تقدیم کنیم یعنی به چه صورت؟ در پایین توضیح خواهیم داد.

با هر نمونه ای که دستتان هست یا از کارخانه‌های دیگری دریافت کردید به کارخانه ما در شهرک صنعتی خرمدشت واقع در شهر تاکستان بیاورید، هر نرخی که به شما دادند این تضمین را به شما خواهیم داد که ارزان تر از آن به شما بار می فروشیم یعنی با همان کیفیت داده شده قیمت پایین تر برایتان فاکتور می کنیم این همان تضمین ارزان ترین قیمت موجود در بازار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما