فروش کشمش بسته بندی شده پلویی

مجموعه تولیدی کشمش آراد اقدام به فروش کشمش بسته‌ بندی شده پلویی را در قالب فروش جزئی و عمده از درب کارخانه انجام می‌ دهد و مشتریان از سراسر ایران اگر به دنبال خرید این محصولات می‌ باشند می‌ توانند با مدیر فروش همین کارخانه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط بگیرند.

تولید کشمش پلویی

یکی از محصولاتی که در کشورمان در حجم بسیار زیادی تولید می‌ شود کشمش پلویی نام دارد، این محصول که باید بدون هسته و بدون دانه باشد در خط تولید کارخانه توسط دستگاه سورتینگ سایز آن ۸ و ۹ میل تعریف می‌ شود و به سایز کمتر از آن کشمش قنادی و به بزرگتر از آن کشمش خوراکی گفته می‌ شود که البته میزان فروش دو محصول اشاره شده بسیار کمتر از همان نمونه ۸ و ۹ میل می‌ باشد.

محصول پلویی از بوجاری و فرآوری انواع کشمش آفتابی، کشمش تیزابی و کشمش انگوری در خط تولید کارخانه به دست می‌ آید محصولاتی که دارای دم، شاخه، سنگریزه و ضایعات است و بر روی خط تولید کارخانه ریخته شده تا کارهای شستشو، دم‌ گیری، روغن زنی و سورت کردن روی آن صورت گیرد  و در خروجی کار جنس درجه یک و اعلا در قالب کارتون در بیشتر اوقات و مابقی که معدود کارخانه‌ هایی در ایران هستند به صورت سلفونی بسته‌ بندی کشمش انجام می‌ دهند این کار صورت می‌ گیرد.

برای استعلام قیمت و خرید آنلاین انواع کشمش پلویی کارتونی می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش پلویی منطقه تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان، بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی، اراک و خنداب استان مرکزی و قوچان استان خراسان می‌ باشند که برخی از این بارها و تولیدات این مناطق مناسب بازار ایران هستند و برخی دیگر فقط برای صادرات مورد استفاده قرار می‌ گیرند. به عنوان مثال کشمش‌ هایی مانند کشمش پلویی تیزابی در دو حالت گوگردی و بدون گوگردی موجود می‌ باشند و در حجم زیادی در کشورمان تولید می‌ شوند که هم برای بازار داخل مناسب هستند و هم امر صادرات. توجه داشته باشید که محصول پلویی فقط خروجی کارخانه‌ ها می‌ باشد نه باغدار یا کشاورز و محصولی که از مرز ایران گذر می‌ کند باید یک سری پارامترهایی داشته باشد که کارخانه‌ ها می‌ توانند آن را پاس کنند از جمله نوع بسته‌ بندی شکیل، بهداشت، استاندارد و رعایت حداقل استانداردهای کشور برای خروج از مرزهای ایران نمونه هایی از آن می باشد.

محصول پلویی قرمز یا آفتابی ⇓

تولید کشمش پلویی در کارخانه کشمش آراد

یکی از مجموعه‌ هایی که کار تولید انواع کشمش پلویی که در بالا به آن اشاره شد را در شهر تاکستان استان قزوین انجام می‌ دهد کارخانه کشمش آراد نامیده می‌ شود که از طریق مدیر فروش خود اقدام به عرضه محصولات خود به صورت درب کارخانه و البته بدون واسطه را انجام می‌ دهد این مجموعه علاوه بر تولید کشمش پلویی می‌ تواند شرایطی را برایتان مهیا کند که بتوانید از کارخانه به صورت مستقیم خرید خود را انجام دهید یعنی حضوری به این مجموعه تشریف فرما شده، بار را ببینید و در صورت صلاحدید اقدام به ثبت سفارش داشته باشید.

اما موضوع مورد بحث این مقاله همان کشمش پلویی آفتابی قرمز رنگی است که در بازار تهران، البرز و استان‌ های شمالی کشورمان بسیار پرفروش است و از آن برای طبخ در کنار برنج، استفاده در سالاد و تولید کیک و کلوچه و شیرینی بسیار استفاده می‌ گردد. محصول اشاره شده از کشمش آفتاب خشک در کارخانه به دست می‌ آید آن هم فقط از نمونه بیدانه یا بدون هسته این نوع کشمش که از باغدار یا کشاورز این بار خریداری شده و چون دارای ضایعات بسیار زیادی است بر روی خط تولید کارخانه ریخته شده و پس از بوجاری حداقل در این کارخانه در قالب بسته‌ بندی ۹ کیلویی که کارتونی هم هست در بازار عرضه می‌ شود.

لازم به ذکر است که بدانید این کارتون‌ ها به صورت هشت و نیم کیلو کشمش خالص و نیم کیلو وزن کارتون می‌ باشند که در شهری مانند ملایر ممکن است یا ۸ کیلو خالص باشد که یک کیلو وزن کارتون است یا  ۸.۲ کیلوگرم کشمش و ۸۰۰ گرم وزن کارتون و در این مجموعه افت مورد نظر بر روی کشمش‌ های فله‌ ای یا همان محصولی که وارد خط تولید می‌ شوند بین ۲۲ تا ۲۳ درصد است اما در کارخانه‌ های ملایر نهایت افتی که روی محصول فله‌ ای برای تولید کشمش پلویی می‌ زنند نهایتاً ۱۸ درصد است و به همین جهت قیمت پلویی ملایر در بازار ارزان‌ تر از نمونه تاکستان است.

محصول فله آفتاب خشک بی دانه که برای تولید پلویی قرمز در کارخانه مورد استفاده قرار می گیرد. ⇓

فروش و قیمت روز کشمش پلویی

اگر به دنبال استعلام قیمت روز کشمش پلویی آفتابی یا قرمز رنگ هستید شماره تماس مدیر فروش این کارخانه در صفحات این سایت قرار داده شده تا شما بتوانید به صورت مستقیم با ایشان ارتباط بگیرید و هرگونه سوالی که مربوط به کشمش است را از ایشان بپرسید، متاسفانه قیمت‌ ها بسیار نوسان دارد و اصلاً نمی‌ توان روی قیمت‌ هایی که روی هر سایتی قرار گرفته حساب بکنید. با توجه به اینکه این مجموعه تحت هیچ عنوانی یک فروشگاه اینترنتی نیست بلکه سعی در بالا بردن اطلاعات شما در مورد این محصولات را دارد که اگر بخواهید ثبت سفارش انجام دهید یا باید از طریق همین شخص مدیر فروش مجموعه اقدام نمایید یا ها به صورت حضوری درب کارخانه این کار را صورت دهید.

جهت استعلام قیمت فروش عمده کشمش با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

اما اگر قرار باشد در تاریخ ۷ تیرماه ۱۴۰۳ به قیمت کشمش پلویی آفتابی بپردازیم باید بگوییم در قالب کارتون ۹ کیلویی آن هم با بالاترین کیفیت ممکن  که ادعا می‌ شود یکی از برترین کیفیت‌ های کشمش پلویی را در کشورمان در اختیار داریم به صورت نقدی یک میلیون و ۱۸۰ هزار تومان می‌ باشد که اگر بخواهید به صورت یک ماهه خرید این کشمش‌ ها را انجام دهید یک میلیون و دویست و بیست هزار تومان این کار صورت می‌ گیرد.

توجه داشته باشید به راحتی می‌ توانیم از قیمت بار کم کنیم آن هم با پایین آوردن کیفیت بار و همانطور که در بالا گفته شد به جای استفاده کردن از میزان افت ۲۳ درصد از افت ۱۷ درصد استفاده کرده و به جای کارتون هشت و نیم کیلو خالص از کارتون ۸ کیلو خالص استفاده می‌ کنیم و به همین صورت قیمت کشمش را به یک میلیون تومان کاهش می‌ دهیم یعنی به راحتی ۱۸۰ هزار تومان از قیمت جنس سوپر و اعلا کسر کرده و محصول را با نرخ اشاره شده به دستتان می‌ رسانیم، پس تولید کردن کشمشی که قیمتی ارزان‌ تر دارد هنر نیست.

نوع دیگری از پلویی که به آن تیزابی گوگردی می گویند. ⇓

آخرین مقالات

دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا