قیمت امروز کشمش تیزابی طلایی در بازار

اگر به دنبال استعلام قیمت امروز کشمش تیزابی طلایی در بازار هستید می‌ توانید با جناب آقای عینی مدیر فروش این کارخانه و مجموعه تولیدی کشمش آراد ارتباط بگیرید و هرگونه موضوع و مشاوره‌ ای که در مورد این محصولات است را از ایشان پاسخ دریافت نمایید.

کشمش تیزابی طلایی

یکی از انواع کشمشی که در کشورمان در حجم بسیار زیادی تولید می‌ شود کشمش تیزابی نام دارد محصول اشاره شده از انگور بی دانه و در پاره‌ ای اوقات از انگور دانه‌ دار تولید می‌ گردد و با این روش که انگور پس از چیده شدن به مایع تیزاب داغ به مدت چند ثانیه آغشته شده و سپس در مقابل آفتاب قرار می‌ گیرد تا نور خورشید طی نهایتاً ۵ روز انگور آغشته شده را تبدیل به کشمش کند و در واقع این مایع، حکم ماده نگهدارنده آن را دارد در مقابل زود خراب شدن و آفت زدن.

در ادامه دو حالت برای کشمش اشاره شده پیش خواهد آمد که اولی زمانی است که آن را به همان صورت مصرف کنند یا بهتر است بگوییم جهت بوجاری و شستشو وارد خط تولید کارخانه شود تا در قالب بسته‌ بندی کارتونی در بازار عرضه گردد و یا اینکه به آن گوگرد بزنند تا رنگ محصول طلایی و روشن شود تا اصطلاحا مشتری پسندتر شود که در این صورت کشمش تیزابی طلایی پدید خواهد آمد. لازم به ذکر است علاوه بر اینکه ممکن است باغدار و کشاورز به محصول اشاره شده گوگرد بزند بلکه در کارخانه‌ ها واحدی به نام دودخانه وجود دارد که این کار را ممکن است مجدداً انجام دهند تا یکنواختی رنگ در میان محصول بیشتر گردد.

جهت اطلاع از قیمت جهانی کشمش تیزابی ملایر و تاکستان با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

از برترین تولیدکنندگان کشمش اشاره شده در هر دو حالت گوگردی و بدون گوگرد منطقه تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان، قوچان استان خراسان، اراک و خنداب استان مرکزی و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی است که بالاترین کیفیت این نوع کشمش را در کشورمان تاکستان تولید می‌ کند و تولیدات ملایر بیشتر برای مشتریانی مناسب است که به دنبال خرید جنسی ارزان قیمت در کنار کیفیتی متوسط و معقول می‌ گردند.

فرو بردن انگور درون مایع تیزاب ⇓

کشمش تیزابی طلایی ملایر

مجموعه تولیدی کشمش آراد که شما در سایت این مجموعه حضور دارید و این مقاله را می‌ خوانید از تولیدکنندگان انواع کشمش از جمله همین محصول تیزابی می‌ باشد آن هم در هر دو حالت گوگردی و بدون گوگرد و این مجموعه در شهر تاکستان استان قزوین قرار دارد و طبیعتاً کشمش های فله‌ ای خود را از همین منطقه تاکستان خریداری می‌ کند یعنی همان محصولی که دست باغدار است و دارای دم، شاخه، سنگریزه و ضایعات می‌ باشد چون همه مشتریان که به دنبال خرید جنس مرغوب و اعلا نیستند و برخی از آنها به دنبال محصولی می‌ گردند که کیفیتی متوسط در کنار قیمتی متعادل داشته باشد به همین جهت به جای آنکه بار را از تاکستان تامین کنیم از باغداران و کشاورزان ملایری تامین می‌ کنیم.

در واقع دو علت اصلی باعث می‌ گردد که قیمت خروجی کشمش ملایر در خط تولید کارخانه ارزان‌ تر از خروجی کشمش تاکستان باشد که در پایین به آن می‌ پردازیم:

  1. اولین علت این است که به علت جنس خاک منطقه و شیوه‌ های فرآوری بار در ملایر باعث می‌ گردد قیمت کشمش‌ های فله‌ ای ملایر که در اینجا صحبت ما تیزابیست ارزان‌ تر از منطقه تاکستان باشند و همیشه حدود چند هزار تومانی قیمتی پایین‌ تر را به خود اختصاص می‌ دهد.
  2. از طرفی ما در خط تولید کارخانه بر روی محصولات تاکستان افت حدوداً ۲۴ درصد را اعمال می‌ کنیم که بالاترین درصد افت در میان تولیدات کشورمان است و در واقع ۲۴ درصد از یک کشمش را از بین می‌ بریم تا خروجی کار باکیفیت و مرغوب از آب در بیاید در صورتی که به جنس ملایری نهایت افتی که بخواهیم بزنیم ۱۸ درصد است.

همین کارهایی که در بالا گفته شد باعث می‌ گردد قیمت خروجی محصول ملایر نسبت به تاکستان حدود ۸ درصد ارزان‌ تر شود حتی می‌ توان باز به جای افت ۱۸ درصد نهایتا از افت ۱۵ درصد استفاده کرد که میزان کاهش قیمت خیلی راحت به ۱۰ درصد خواهد رسید. این موضوع را توجه داشته باشید هر کارخانه‌ ای می‌ تواند به گونه‌ ای خط تولید مجموعه خود را دستکاری کند که قیمت محصول پایین آمده و یا اینکه اتفاقاً بالا ببرد، هر دستکاری در کیفیت بار با خروجی قیمت آن در کارخانه رابطه مستقیم دارد.

تیزابی طلایی یا گوگردی ⇓

قیمت امروز کشمش تیزابی

در حال حاضر که در ابتدای تیر ۱۴۰۳ هستیم قیمت کشمش بعد از یک رشد باز هم عجیب و غریب بعد از عید نوروز وارد رکود عجیبی شده و در حال حاضر نیز با کاهش قیمت این محصولات در بازار مواجه هستیم به گونه‌ ای که قیمت کشمش فله تیزابی در تاکستان که به ۱۱۰ هزار تومان رسیده بود در حال حاضر به ۹۵ هزار تومان رسیده است که علت این کاهش قیمت علاوه بر رکود موجود در بازار به علت این موضوع بسیار مهم است که برای سال آینده یعنی مهر ۱۴۰۳ به بعد میزان موجودی کشمش بسیار بالا گزارش شده است و طبیعتاً باغدار یا کشاورز یا بهتر است بگوییم دلال باید بارهای موجود در انبار خود را به هر طریقی که شده در بازار عرضه کند.

اما در حال حاضر اگر کشمش تیزابی طلایی را در قالب کارتون ۹ کیلویی آن هم با بالاترین کیفیت ممکن تاکستان بخواهید محصولی که در واقع هشت و نیم کیلو کشمش و نیم کیلو وزن کارتون است به صورت نقد یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و اگر نمونه خرمایی یا کشمش تیزابی بدون گوگرد را بخواهید یک میلیون و پنجاه هزار تومان درب کارخانه فاکتور می شود و اگر ۸ درصد از قیمت نهایی گفته شده کسر کنید به نرخ تولیدات ملایر در تاریخ اشاره شده خواهید رسید.

جهت اطلاع از قیمت کشمش تیزابی با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

قیمت‌ هایی که در بالا گفته شد به صورت نقدی است ولی امکان چکی یا اعتباری کار کردن هم در این مجموعه وجود دارد که شما وقتی که با مدیر فروش این کارخانه ارتباط گرفتید این مورد را باید عنوان کنید و شماره حساب بانکی را که قصد دادن چک را دارید باید به ایشان تحویل دهید تا از بانک استعلامات مورد نیاز گرفته شود و سپس در ادامه به شما گفته می‌ شود می‌ توان با چه قیمت و تا چه تاریخی با شما همکاری داشته باشیم.

تیزابی بدون گوگرد یا خرمایی ⇓

آخرین مقالات

دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا