خرید و قیمت عمده کشمش بسته بندی

اگر به دنبال استعلام قیمت عمده کشمش بسته‌ بندی و خرید این محصولات به صورت بدون واسطه از کارخانه هستید مجموعه تولیدی کشمش آراد از تولیدکنندگان انواع کشمش در کشورمان بوده که به صورت مستقیم محصولات خود را در سراسر ایران و حتی امر صادرات عرضه می‌ کند و شما می‌ توانید به صورت مستقیم با شخص مدیر فروش این کارخانه ارتباط تلفنی و یا حتی خرید حضوری در کارخانه داشته باشید.

کشمش بسته بندی در ایران

ابتدا لازم است که بدانید منظور از بسته‌ بندی کشمش همان کارتون است در واقع تمامی کارخانه‌ های این محصول در کشورمان بسته‌ بندی آنها به صورت کارتونی است مگر مواردی معدود که از بسته‌ بندی سلفونی هم استفاده می‌ کنند آن هم فقط برای صادرات چون در بازار داخل شرکت‌ های واسطه‌ ای نظیر برتر یا گلستان بازار این نوع کشمش‌ های سلفونی را به نوعی قبضه کرده اند. در این مجموعه و در سال ۹۸ هم قرار بود که دستگاه بسته‌ بندی سلفونی هم در انتهای خط تجهیز گردد ولی به علت خراب شدن بازار صادراتی در حال حاضر اصلاً توجیه این کار وجود ندارد.

اگر برای بازار داخل کشمش را بخواهید بسته‌ بندی آنها در مناطقی نظیر تاکستان قزوین و ملایر همدان که بیشترین میزان تولید و فروش انواع کشمش را در بازار داخل به خود اختصاص می‌ دهند در قالب کارتون ۹ کیلویی در بازار عرضه می‌شود اما در مناطقی نظیر کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی ممکن است بسته‌ بندی‌های ۳ و ۵ کیلویی هم در بازار داخل مشاهده کنید، ولی یک قانون کلی وجود دارد و آن این است که در بازار داخلی با وزن کارتون بسته‌ بندی کلی کشمش لحاظ می‌ گردد اما به عنوان مثال برای صادرات هرگونه وزنی که در فاکتور ثبت شود وزن خالص کشمش خواهد بود یعنی ۵ و یا ۱۰ کیلویی خالص بدون احتساب وزن کارتون.

به منظور اطلاع از قیمت کشمش مویز آفتاب خشک با کارشناس ما در ارتباط باشید.

یکی از تولیدکنندگان انواع کشمش علی الخصوص انواع پلویی در کشورمان که در شهر تاکستان استان قزوین هم واقع شده است کارخانه کشمش آراد بوده که دقیقاً همان مواردی که در بالا در مورد بسته‌ بندی کشمش ذکر شد در این مجموعه نیز انجام می‌ شود. گاهی اوقات یک سری انعطاف‌ هایی هم به وجود می‌ آید و به عنوان مثال یک مشتری در ایران داریم که با کارتون سفید برایش بار می‌ فرستیم که روی آن لیبل شخص خریدار بر روی آن درج شده و اطلاعاتی نظیر شماره تماس و راه‌ های ارتباطی را دارا می‌ باشد.

پلویی آفتابی ⇓

قیمت عمده کشمش در کارخانه آراد

این ویژگی که به صورت مستقیم و بدون واسطه بتوانید از شخص مدیر فروش کارخانه خرید خود را انجام دهید می‌ تواند بسیار عالی باشد و حتی ما همکاری‌ های لازم را در فروش پایین‌ تر از تناژ هم به مشتریان ارائه می‌ دهیم. به عنوان مثال برخی از کارخانه‌ ها تحت هیچ عنوانی زیر تناژ بار نمی‌ فروشند اما در این مجموعه می‌ توانید حداقل سفارش ۳۰ کارتونی هم داشته باشید که این می‌ تواند برایتان بسیار عالی باشد چون می‌ توانید روی برند اشاره شده فعالیت کنید و در ادامه اگر شرایط مساعد بود، سفارش بالا دهید.

اما در مورد قیمت عمده انواع کشمش تولیدی این مجموعه که عمده‌ ترین تولیدات آن  بر پایه انواع کشمش پلویی می‌ باشد و به ترتیب کشمش پلویی آفتابی، کشمش تیزابی طلایی، کشمش خرمایی و کشمش انگوری زرد نامیده می‌ شوند که از بین آنها محصول پلویی آفتابی فقط برای بازار داخل، محصول انگوری زرد فقط برای صادرات و دو محصول دیگر هم جهت فروش در بازار داخل و هم امر صادرات از آنها بهره‌ مند می‌ شویم.

اگر بخواهیم قیمت برخی از آنها را اشاره کنیم باید بگوییم در حال حاضر که در نیمه دوم تیر ۱۴۰۳ قرار داریم قیمت کشمش پلویی آفتابی در قالب کارتون هشت و نیم کیلو خالص جنس اعلای تاکستان هر کارتون یک میلیون و ۱۸۰ هزار تومان، جنس درجه یک که کمی عیار آن پایین‌ تر است یک میلیون و ۱۳۰ هزار تومان می‌ باشد و برای محصول دیگری نظیر تیزابی طلایی یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان بالاترین کیفیت تولیدشده در ایران است که این اطمینان را به تمام مشتریان می‌ دهیم به هیچ عنوانی کیفیت‌ های این مجموعه را با این قیمت در هیچ کارخانه دیگری پیدا نخواهید کرد مگر مواردی خاص که آن کارخانه برای برهم زدن بازار جنس خود را زیر قیمت در بازار عرضه می‌ کند که البته در هر سال فقط یک بار این اتفاق پیش می‌ آید.

انگوری زرد ⇓

نحوه خرید کشمش در این مجموعه

همانطور که در بالا گفته شد مهم‌ ترین ویژگی این مجموعه این است که شما مستقیماً با شخص مدیر فروش این کارخانه وارده معامله و مذاکره می‌ شوید یعنی شخصی که پاسخگوست صحبت نهایی را در مورد قیمت، نوع ارسال، بسته‌ بندی و هرگونه موضوع دیگری که به کشمش مربوط می‌ شود خواهد داشت و برعکس خیلی از سایت‌ های اینترنتی و تمامی پیج‌ های اینستاگرامی که واسطه و دلال هستند اقدام نخواهد کرد. جالب اینجاست که اگر کارخانه‌ ای را هم پیدا کنید و بخواهید با شخص اول آن مجموعه ارتباط بگیرید هم به سختی پاسخ دریافت می‌ کنید، این یک چالش همیشگی در مورد خرید کشمش در کشورمان بوده که سعی شده در این مجموعه آن را برطرف کنیم.

موضوع بسیار مهم دیگر این است که امکان خرید حضوری را نیز برای مشتریان قرار داده‌ ایم ویژگی به خریدار این اطمینان را می‌ دهد که با یک مرکز تولیدی وارد معامله می‌ شود در ادامه علاوه بر امکان خرید نقدی که طبیعتاً آفرهای ویژه‌ ای نیز برای شخص خریدار لحاظ خواهد شد بلکه امکان خرید اعتباری و چکی هم در این مجموعه وجود دارد که ابتدا شماره حساب خریدار استعلام می‌ گردد و اگر بانک به ما اوکی داد این کار صورت خواهد گرفت توجه داشته باشید فروش به صورت اعتباری یا چکی از ۱۰۰ کارتون به بالا امکان‌ پذیر است.

جهت استعلام قیمت فروش عمده کشمش با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

و آخرین موضوعی که باقی می‌ ماند این است که برخی اوقات بنکداران و مراکز پخشی که با این مجموعه ارتباط دارند و کار می‌ کنند می گویند بار درجه یک و اعلایی که می‌ فرستید اگر جنس ضعیف هم دارید برای ما بفرستید که این تولیدات انحصاری شخص می‌ تواند باشد. به عنوان مثال برای کشمش تیزابی طلایی اعلایی که در بالا بیان شد امکان دادن جنس با قیمت ۹۰۰ هزار تومان هم وجود دارد که طبیعتاً عیار پایینتری هم خواهد داشت.

تیزابی طلایی ⇓

آخرین مقالات

دیدگاه کاربران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا