آخرین قیمت کشمش طبیعی پاک شده

برای خرید کشمش طبیعی پاک شده شما باید استعلام آخرین قیمت آن را از طریق این مرکز و مدیر فروش آن انجام دهید و اگر نرخ را مناسب دیدید می توانید ثبت سفارش هم از طریق ایشان انجام دهید.

قیمت کشمش طبیعی

کشمش طبیعی به صورت پاک شده

یکی از محصولاتی که در بازار خشکبار ایران تولید و عرضه می گردد کشمش طبیعی به صورت پاک شده است و این محصول را که عموماً در آفتاب و یا در سایه خشک می شود کشمش آفتابی و یا کشمش سایه خشک هم نامیده می شود.

 

منطقه تاکستان استان قزوین که مجموعه تولیدی کشمش آراد در این منطقه کارخانه تولید و بسته بندی کشمش دارد در زمینه تولید کشمش پاک شده طبیعی در ایران سرآمد بوده و به همراه ملایر استان همدان و بوانات استان فارس نیاز بازار کشورمان را تامین می‌کند.

 

به صورت کلی وقتی که انگور به صورت طبیعی در زیر نور آفتاب و یا در سایه تبدیل به کشمش می شود حاوی دم، شاخه، خاک و یا حتی سنگریزه است که به همین محصول کشمش طبیعی می گویند. حال مشتریانی که قصد خرید این محصول ارگانیک را دارند ممکن است سفارش دهند که محصول را برایشان پاک کنند.

 

در این صورت کارگری که تخصص آن پاک کردن محصول به صورت دستی و سنتی است بر روی آن نشسته و روزانه می تواند تا حدود ۲۰۰ کیلو این محصول را تمیز و پاک کند و به این صورت آن را در کیسه های ۲۰ الی ۴۰ کیلویی بسته بندی و آماده ارسال خواهد کرد.

قیمت کشمش پاک شده

آخرین قیمت کشمش طبیعی

در حال حاضر دو نوع کشمش طبیعی از تولیدات تاکستان قزوین در این مرکز وجود دارد که یکی کیلویی ۱۱ هزار تومان و هسته دار است و دیگری که بی هسته است کیلویی ۱۶ هزار تومان عرضه می گردد.

 

حال اگر به دنبال خرید پاک شده این محصول هستید کیلویی ۲ الی ۴ هزار تومان که این هزینه به نوع محصول، مدت زمان پاک کردن و نیز افت بار بستگی دارد به قیمت آن اضافه خواهد شد.

 

البته متاسفانه شرایطی که در حال حاضر در بازار خشکبار ایران حکم فرماست این است که قیمت هر محصول از جمله خشکبار ممکن است به روز تغییر کند پس حتما در نظر داشته باشید که اگر قصد خرید هر نوع کشمشی را دارید باید آخرین قیمت آن را استعلام نمایید تا متحمل ضرر نشوید.

 

از این جهت به این نوع محصولات کشمش طبیعی گفته می شود چون هیچ گونه ماده اضافی نظیر تیزاب و گوگرد و حتی روغن پارافین خوراکی بر روی کشمش ننشسته و خیلی از مصرف کنندگانی که قصد خرید این محصولات را دارند به دنبال خرید آن در سالم ترین حالت ممکن می باشد و گرنه خرید محصول فرآوری شده کارخانه که این ناخالصی ها به آنها زده می شود بسیار راحت تر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما