انواع کشمش تاکستان قزوین با برند کشمش آراد

مشتری چه بار را برای صادرات بخواهد و چه فروش در بازار داخلی، باید بداند که بالاترین کیفیت کشمش در ایران مربوط به تاکستان استان قزوین است و یکی از کارخانه های موجود در این شهر، تولیدی کشمش آراد با همین نام برند می باشد که انواع کشمش تاکستان قزوین را با بالاترین مرغوبیت به فروش می رساند.

برای اطلاع از بهترین قیمت کشمش تاکستان با ما در تماس باشید.

انواع کشمش تاکستان قزوین

یکی از مناطق اصلی تولیدکننده انواع انگور و کشمش شهر تاکستان از توابع استان قزوین می‌ باشد که کارخانه‌های بسیاری در این شهر و شهرهای اطراف آن نظیر شال، اسفرورین و نرجه کار بوجاری و فرآوری تولیدات این شهر و نواحی اطراف آن را انجام می‌ دهند و یکی از آنها مجموعه تولیدی کشمش آراد می‌باشد.

این شهر به صورت تخصصی و در حجم بسیار بالایی انواع کشمش آفتابی و کشمش تیزابی را تولید کرده و هم جهت فروش در بازار داخلی از آنها بهره می‌برد و هم فروش جهت صادرات. محصول اولی در انواع مختلفی به صورت فله‌ای، پلویی و پشت لیزری آفتابی عرضه می‌گردد آن هم در کیفیت‌های متفاوت و محصول دومی در قالب نمونه گوگردی و بدون گوگرد و باز هم در قالب دو کیفیت سوپر و درجه یک در انبار موجود بوده و امکان فروش آن در هر میزانی وجود دارد.

جهت اطلاع از قیمت کشمش تیزابی با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

البته این شهر هم در زمینه تولید کشمش انگوری طلایی بسیار فعال بوده و چند سالی است که دقیقاً با همان فرمول ملکان و بناب به عنوان برترین تولیدکنندگان این نوع کشمش اقدام کرده و محصول اشاره شده را با کیفیت بارگاهی آماده می‌ کنند. محصولی که فقط برای صادرات مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای بازار داخل اصلاً از آن استفاده نمی‌گردد کشمشی که مناسب برای کشورهای عربی است و هر ساله حجم قابل توجهی از آن به این مناطق ارسال می‌گردد.

کشمش تاکستان مشتریان بسیار زیادی در سراسر ایران دارد، حال چه به صورت فرآوری شده کارتونی که در کارخانه باشد و چه به صورت فله‌ای و کیسه‌ای که همان کشمش باغدار است و ارگانیک محسوب می‌گردد. بیشترین دلیلی که باعث می‌گردد تولیدات این منطقه مشتریان بسیار زیادی داشته باشد درصد قند بسیار بالای انگور و کشمش این منطقه است که باعث می‌گردد وقتی آن را میل می کنید بسیار خوش طعم و خوشمزه به نظر برسد برعکس تولیدات سایر مناطق ایران که کم پیش می‌ آید با این خوشمزگی باشند یا اگر هم باشند نرخ گرانتری ازتولیدات این منطقه دارند.

محصول پلویی آفتابی مجموعه آراد ⇓

انواع کشمش تاکستان قزوین

برند کشمش آراد، یکی از برترین کشمش های ایران

یکی از برترین برندهای موجود در کشمش ایران، برند کشمش آراد می‌ باشد که یکی از چهار برند این مجموعه و کارخانه بوده که از آن هم جهت فروش در بازار داخلی بهره می‌ برد و هم جهت فروش در بازار صادراتی. تولیدات این مجموعه هم همگی از کشمش‌ های تاکستان می‌باشد و تمامی قیمت‌ هایی که به مشتری داده می‌شود درب کارخانه بوده که طبیعتاً هزینه‌های حمل از کارخانه به سمت هر مقصدی به عهده مشتری خواهد بود.

به منظور مطلع شدن از قیمت کشمش صادراتی با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

کشمش آراد برای بازار داخل به صورت ۹ کیلویی است یعنی هشت و نیم کیلو کشمش و نیم کیلو وزن کارتون اما برای صادرات ۵ و یا ۱۰ کیلویی خالص خواهد بود که هیچ گونه راه ارتباطی و شماره تماسی هم روی این کارتون‌ها درج نگردیده تا شمای مشتری خیالتان از بابت اینکه از مشتری خود دور نخورید راحت باشد.

روی این بسته‌بندی، آنالیز کشمش، تاریخ تولید و تاریخ انقضا، سیب سلامت به همراه پروانه بهداشتی موجود است تا هیچ مشکلی جهت فروش در بازار داخلی نداشته باشد. جهت صادرات هم همین که شرایط مذکور را داشته و دو زبانه باشد کفایت می‌کند. از بابت جنس کشمش هم هیچ نگرانی نباید داشته باشید چرا که به صورت ۵ لایه است و باکیفیت که برای صادرات عملیات شیرینک هم صورت می‌گیرد تا طی ترانزیت کشمش و کارتون آن از هم نپاشد.

برای استعلام قیمت کشمش پلویی با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

انواع کشمش تاکستان در قالب این بسته‌ بندی هم جهت فروش در بازار داخلی عرضه می‌گردد و هم جهت صادرات از آن بهره می گیرند. انواع کشمش بیدانه ای که با کیفیت های سوپر، درجه یک و نیز درجه ۲ می‌توانید درب کارخانه پس از ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی ثبت سفارش نموده و یا بار را درب کارخانه تحویل بگیرید و یا در هر نقطه مرزی دیگر.

محصول تیزابی گوگردی ⇓

برند کشمش آراد، یکی از برترین کشمش های ایران

قیمت رقابتی کشمش آراد نسبت به سایر برندها

ویژگی منحصر به فردی که در این مجموعه و برند کشمش آراد وجود دارد این است که ادعا می‌شود رقابتی‌ ترین قیمت انواع کشمش با توجه به کیفیت را در ایران تقدیم مشتری می‌کند، همیشه به مشتری گفته‌ایم اگر محصول دیگری با برند دیگر و بسته‌بندی دیگری با همین کیفیت به کارخانه بیاورید که ارزان‌ تر هم باشد جایزه خواهید داشت.

به عنوان مثال جنس سوپر کشمش پلویی آفتابی در این مجموعه در اوایل مرداد ۱۴۰۲ هر کارتون ۹ کیلویی ۷۷۰ هزار تومان فاکتور می‌شود که همین کیفیت را سایر کارخانه‌های کشمش در تاکستان از ۷۸۰ هزار تومان تا ۸۱۰ هزار تومان فاکتور می‌کنند که اگر شما با مدیر فروش مجموعه جناب آقای عینی ارتباط تلفنی بگیرید به شما خواهند گفت که کدام کارخانه و کدام برند این قیمت‌ها را به مشتری می‌ دهند.

برای اطلاع از قیمت کشمش پلویی کارتونی با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

متاسفانه کارخانه‌ هایی در ایران وجود دارند که جنس بسیار بی‌کیفیت همراه با غوره به مشتری می‌دهند و همین موضوع باعث گردیده دید اکثر پخش کننده‌ها و بنکدارها نسبت به جنس باکیفیت به مانند گذشته نباشد. به عنوان مثال کشمش تیزابی که برخی از کارخانه داران ملایر تولید می‌ کنند و در کارتون به مشتری تقدیم می‌ کنند ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد در صورتی که حداقل قیمت کشمش تیزابی در تاکستان از ۵۸۰ هزار تومان شروع می‌ شود. به واقع چه اتفاقی پیش می‌آید که این قدر تفاوت وجود دارد. خیلی ساده است کارخانه‌های اشاره شده اصلاً محصول را سورت نمی‌ کنند و تنها به شستشو و دم‌ گیری اکتفا کرده و از طرفی غوره‌ گیر دستگاه هم در خط تولید خاموش است و همین موضوع باعث می‌گردد جنس بسیار بی‌کیفیتی دست مشتری برسد اما گویا برخی‌ ها دوست دارند جنس بی‌کیفیت بخرند تا اینکه کشمش مرغوب خریداری کنند.

اگر بنکدار هستید توصیه می‌ کنیم یک بار حضوری به کارخانه بیایید جنس را از نزدیک ببینید و سپس به مقایسه قیمت‌ها بپردازید. لازم به ذکر است جنس کم کیفیت هم در این مجموعه تولید می‌ شود اما کلاً توصیه نمی‌گردد مگر اینکه مشتری اصرار به خرید آن جنس داشته باشد، وظیفه یک کارخانه یا تولیدکننده این است که نیاز مشتری خود را تامین کند حال جنس سوپر باشد یا جنس درجه ۲.

نوع بسته بندی این مجموعه ⇓

قیمت رقابتی کشمش آراد نسبت به سایر برندها

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما