تازه ترین کشمش صادراتی با قیمت عالی

تازه ترین انواع کشمش صادراتی از بهترین تولیدات تاکستان قزوین، ملایر همدان و بناب و ملکان استان آذربایجان با قیمت عالی و درب کارخانه به مشتریان تقدیم می گردد و عزیزان می توانند کشمش ها را حضوری و غیر حضوری خریداری نمایند.

قیمت کشمش صادراتی

انواع کشمش صادراتی در این مرکز

ایران در زمینه صادرات کشمش جزء کشورهای برتر میباشد و با وجود اینکه از سال ۹۷ و با شروع تحریم های همه جانبه میزان صادرات هر سال افت کرده است اما همچنان کشمش از ایران صادر می شود و کشورهای زیادی به علت کیفیت بالای محصولات ایرانی همچنان خرید خود را از کشورمان انجام می دهند.

 

به صورت کلی ایران ۳ محصول صادراتی دارد یعنی بیشترین میزان حجم صادرات کشمش مربوط به همین سه مورد زیر می باشد:

بیش از ۹۵ درصد صادرات این محصولات به همین سه مورد بالا محدود می شود و ۵ درصد باقی مانده ممکن است انواع مویز، کشمش پلویی آفتابی، کشمش خرمایی و غیره باشد.

 

در این مرکز محصولات صادراتی بالا را می توانید تامین کنید و با قیمت عالی و درب کارخانه دو محصول تیزابی و انگوری را مستقیم و محصول سبز و طلایی کاشمری که قلمی شکل است را غیر مستقیم تهیه خواهید کرد.

کشمش تازه صادراتی

قیمت انواع کشمش صادراتی درب کارخانه

در حال حاضر که در نیمه مهرماه ۱۳۹۹ هستیم بازار کشمش بسیار پر نوسان است و با توجه به افزایش بی سابقه نرخ ارز محصولات صادراتی بالتبع افزایش قیمت خورده اند. یادمان می آید که دو سال پیش یکی از کارخانه داران در ایران که خود فردی باسواد و تحصیل‌کرده هم هست و به تجارت آشنایی کامل دارد گفت هر چقدر نرخ ارز بالاتر رود به نفعمان است در صورتی که آن روز هم گفتیم افزایش نرخ ارز تبعات فراوانی در داخل کشور خواهد داشت و مزایای آن بسیار کمتر از معایب آن است موردی که الان دچارش هستیم.

 

به همین علت در شرایط حال حاضر کشورمان ناچاریم که قیمت محصولات صادرات را به دلار بدهیم که در حال حاضر

1-محصول طلایی ۱.۶ دلار

2-محصول تیزابی ۱.۲ دلار

3-کشمش سبز ۱.۶ دلار

4-و کشمش طلایی قلمی ۱.۴ دلار

و تمامی قیمت های داده شده مطابق با ارز نیمایی معادل ۲۵۰۰۰ تومان می باشد.

 

شما در هر صورت قبل از خرید حتما با مدیر فروش مجموعه جناب آقای عینی ارتباط گرفته و استعلام ‌قیمت نمایید ایشان شما را راهنمایی خواهند کرد که چگونه می توانید خرید حضوری درب کارخانه و یا غیر حضوری در هر جایی از کشور و یا حتی خارج از کشور، داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما