تامین کننده کشمش تیزابی صادرات

تولید و تامین کننده کشمش تیزابی و کشمش انگور سیاه از بهترین محصولات مناسب صادرات کشورمان در زمینه این نوع خشکبار در این سایت حضور داشته و نیاز مشتریان خود را به مرغوب ترین انواع کشمش تولید تاکستان، ملایر، بناب و ملکان تامین خواهد نمود.

صادرات کشمش تیزابی

بهترین کشمش تیزابی برای صادرات

اگر فعالیت شما در زمینه فروش و کشمش انگور سفید است به خوبی این را می دانید که کشمش تیزابی یکی از بهترین محصولات صادراتی کشورمان محسوب می شود که سالیانه در حجم بسیار زیادی در اکثر مناطقی که انگور تولید می کنند تولید می شود.

 

اما کیفیت تولیدات تیزابی کشورمان در مناطق مختلف یکسان نیست و بستگی به نوع انگور، دانه دار یا بیدانه بودن و حتی شیوه های فرآوری نیز تاثیر بسیاری در مرغوبیت یک محصول تیزابی خواهد داشت که این را به صراحت عرض می کنیم کشمش تاکستان بهترین کیفیت را در بین تمام تولیدات این نوع محصول در کشورمان به خود اختصاص می دهد.

 

علاوه بر مواردی که در بالا به آن پرداخته شد نوع فرآوری یک محصول در کارخانه نیز می تواند بر کیفیت آن تاثیر مثبت و یا منفی بگذارد. اینکه بار خوب از باغدار خوش سلیقه خریداری کنید و یا اینکه کشمش را با دو بار سورت کردن به مشتری تحویل بدهید قطعاً عامل بسیار مهمی در کیفیت خروجی محصول خواهد داشت. کشمش تیزابی که این مجموعه در اختیارتان می گذارد با بهترین کیفیت ممکن تحویلتان می شود آن هم در کارتون ده کیلویی خالص و پنج لایه که شیرینک نیز در انتها خواهد شد.

تامین کشمش صادرات

تولید و تامین کشمش طلایی و تیزابی

در مورد محصول تیزابی در بالا کامل پرداخته شد اما یکی دیگر از محصولات صادراتی کشورمان کشمش طلایی یا همان کشمش انگوری می باشد که این محصول زرد رنگ بازار بسیار مناسبی دارد و در کشورهای عربی که حدود یک ششم جمعیت دنیا را به خود اختصاص می‌دهند خریداران بسیاری برای آن وجود دارد.

 

تولید کنندگان اصلی این محصول منطقه بناب، ملکان و مراغه استان آذربایجان شرقی و ملایر استان همدان می باشد که به تازگی منطقه تاکستان قزوین نیز این محصول را به با کیفیتی مناسب و به مانند استان آذربایجان به وسیله بارانداز خشک و تولید می کند.

 

اما چون مشتریان ما بهترین نوع کشمش طلایی را طلب می‌کنند لذا بر آن شدیم که کشمش را به صورت فله و با دم و شاخه از باغداران ملکانی خریداری و در کارخانه خود که در تاکستان قزوین واقع شده کارهای فرآوری و بسته بندی آن را انجام دهیم و به این صورت محصول ملکان را در کارخانه تاکستان به شما تحویل خواهیم داد. قیمت آن در اول بهمن ۱۳۹۹ معادل ۳۲ هزار تومان خواهد بود که کارخانه های ملکانی این محصول را بین ۳۲ تا ۳۳ هزار تومان به مشتری خود قیمت می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما