توزیع کشمش تیزابی بیدانه

توزیع کشمش تیزابی یا سلطانی بیدانه از بهترین تولیدات تاکستان قزوین که مرغوب ترین این نوع کشمش را در ایران تولید می کند در این مرکز از تولید به مصرف و تحویل درب کارخانه به شما قیمت می دهد و در هر شهری که باشید امکان ارسال آن به صورت اینترنتی نیز وجود خواهد داشت.

توزیع کشمش تیزابی

کشمش تیزابی مناسب برای بازار داخل و صادرات

یکی از بهترین کشمش هایی که در ایران در حجم بسیار بالایی تولید می گردد و برای صادرات و هم جهت عرضه در بازار داخلی بسیار خرید و فروش می‌شود کشمش تیزابی یا همان کشمش سلطانی می باشد که هم نمونه دانه دار آن تولید می گردد و هم بیدانه.

 

مجموعه تولید و بسته بندی کشمش آراد در تاکستان قزوین فعالیت تجاری دارد و این منطقه بهترین نوع این کشمش را در کشورمان تولید و فرآوری می‌کند و مرغوبترین نوع کشمش تیزابی در ایران مربوط به این منطقه در کنار مناطقی نظیر شال، اسفرورین و نرجه استان قزوین می باشد.

 

پس از چیدن انگور در اواسط شهریور ماه باغدار تصمیم خود را می‌گیرد که یا این محصول را تبدیل به کشمش تیزابی بکند یا کشمش آفتابی. اگر شرایط را برای صادرات مناسب ببیند قطعا آن را تبدیل به محصول تیزابی خواهد کرد به این صورت که انگور را به مدت چند ثانیه در مایع تیزاب داغ فرو برده و سپس در مقابل آفتاب پهن می‌کند تا کار خشک شدن آن سریعتر از نمونه آفتابی انجام گیرد.

توزیع کشمش بیدانه

توزیع کشمش تیزابی سلطانی از تولید به مصرف

وقتی که شما مستقیماً با کارخانه کشمش وارد همکاری خواهید شد از تولید و مصرف بار به دستتان می رسد و عموماً برای اشخاصی صرفه زیادی خواهد داشت که این محصولات در حجم بالا یعنی حداقل یک وانت خریداری بکنند.

 

لازم به ذکر است تولید صفر تا صد کشمش تیزابی به عهده کارخانه دار نیست بلکه بحث تبدیل انگور به کشمش مربوط به باغدار و کشاورز است و فرآوری و بسته‌بندی آن مربوط به کارخانه.

 

همانطور که در بالا اشاره شد کشمش تیزابی هم در نمونه بیدانه تولید می گردد و هم دانه دار. ولی باید این مورد در نظر داشته باشید که هم در بازار داخلی و هم صادرات مشتریان بیشتر به دنبال خرید کشمش تیزابی بیدانه هستند تا نمونه دانه دار.

 

لازم به ذکر است که اگر این محصول را برای بازار داخلی بخواهید نوع بسته بندی آن کارتون ۳ لایه و ۹ کیلویی می باشد اما برای صادرات ۵ لایه و ۱۰ کیلویی، که این قابلیت را نیز دارد که برای صادرات از اوزان دیگری نیز استفاده و بسته‌ بندی آن صورت گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما