توزیع کشمش پلویی به صورت عمده ای

تولید و توزیع مستقیم کشمش پلویی به صورت عمده ای و جزئی در این سایت انجام می شود و خریدار اگر قصد خرید از تولید به مصرف انواع کشمش را دارد می تواند با واحد فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

محصول پلویی زرد سوپر مناسب برای صادرات ⇓

کشمش پلویی عمده

تولید انواع کشمش پلویی

منطقه تاکستان استان قزوین را یکی از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش الخصوص کشمش پلویی در ایران می‌ شناسند که کیفیت و مرغوبیت تولیدات این منطقه در ایران هم جهت صادرات و هم جهت فروش در بازار داخلی سرآمد می باشد.

 

کشمش پلویی هم محصولی است که در کارخانه تولید و فرآوری می‌شود و به صورت کلی ما محصولی که باغدار و کشاورز آن را تولید کند به نام پلویی نداریم و در واقع این کشمش ها به دو طریق آفتابی و تیزابی خشک شده و با دم و شاخه تحویل کارخانه داده می شود.

 

کارخانه کشمش وظیفه دارد محصول را بر روی خط تولید ریخته تا کارهای فرآوری از جمله شستشو، دم گیری، روغن زنی و در انتها بسته‌ بندی روی آن صورت گیرد که البته واحد مهمی به نام سورتینگ لیزر هم در خط قرار دارد که کارش درجه بندی دانه های کشمش می باشد به این صورت که دانه های کشمش زیر ۱۰ میل را پلویی و بالای ۱۰ میل را کشمش خوراکی خواهند نامید.

 

ویژگی اصلی کشمش پلویی بی دانه و بی هسته بودن آن است و ما این محصولات را در رنگ های مختلف نظیر زرد، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و قرمز مشاهده خواهیم کرد که به صورت کلی بسته بندی آنها برای بازار داخل به صورت ۹ کیلویی است و برای صادرات ۵ و ۱۰ کیلویی خالص.

محصول پلویی قهوه ای تیره که به آن خرمایی هم می گویند. ⇓

توزیع عمده ای کشمش

توزیع مستقیم کشمش

این مجموعه یعنی تولیدی کشمش آراد علاوه بر اینکه تولید محصولات بالا را انجام می‌ دهد بلکه در زمینه توزیع مستقیم و از تولید به مصرف آن ها هم فعالیت دارد و مشتری می تواند با ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه نسبت به ثبت سفارش و استعلام قیمت به روز اقدام نماید.

 

قیمت انواع کشمش از شروع فصل که حدوداً پنج ماه از آن می گذرد و در حال حاضر که در اواسط اسفند ۱۴۰۰ هستیم رشد بسیار بالایی به خود دیده و همین موضوع باعث گردیده به خصوص در بحث صادرات، ما با افت قابل توجه فروش مواجه باشیم اما در بازار داخلی کم و بیش توزیع و فروش این محصولات انجام می گیرد.

 

به عنوان مثال قیمت کشمش پلویی زرد یا همان طلایی رنگ که در شهریورماه ۱۴۰۰ کیلویی ۳۶ هزار تومان با کیفیت سوپر صادر میشد در حال حاضر کیلویی ۶۹۰۰۰ تومان درب کارخانه فاکتور می شود که این نشان از رشد حدود دو برابری دارد و وقتی نرخ ارز رشد نکند این میزان افزایش نمی تواند منطقی باشد.

 

با این اوصاف همیشه سعی شده در این مرکز بار باکیفیت تحویل مشتری داده شود و این اطمینان به مشتری داده خواهد شد اگر ثبت سفارش نمود بتواند هر زمانی که خود مایل بود از خط تولید بازدید داشته باشد (اگر میزان خرید بالا باشد.)، امکانی که تقریباً هیچ کارخانه‌ کشمشی در ایران برای شما مهیا نخواهد ساخت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما