توزیع کشمش پلویی سیاه

توزیع کشمش پلویی سیاه به صورت بسته بندی شده کارتون 9 کیلویی از بهترین تولیدات تاکستان استان قزوین در این مرکز از کارخانه انجام می گیرد و اگر به دنبال خرید بار مرغوب هستید قطعا این وظیفه شما خواهد بود که بهترین تولیدکننده از نظر رفتار و کیفیت را پیدا کنید.

توزیع کشمش پلویی

کشمش پلویی سیاه، سرخ و قرمز

وقتی که در تاکستان قزوین و ملایر همدان انگور بی دانه را در اواسط شهریور ماه می چینند قطعاً قبل آن تصمیم گرفتند که قصد تولید چه نوع کشمشی را دارند که ممکن است از همین انگور کشمش تیزابی، کشمش انگوری و کشمش آفتابی تولید گردد.

 

در این بحث به دنبال محصول تیزابی و انگوری نیستیم اما کشمش آفتابی بی هسته ای که ممکن است هم به صورت فله ای و در کیسه که دم و شاخه نیز داشته باشد به فروش برسد و هم این که آن را برای فرآوری به کارخانه می‌آورند و بر روی خط تولید خواهند ریخت.

 

این محصول پس از عملیات شستشو، دم کنی، روغن زنی و سورت شدن تبدیل به محصولی می شود که به آن کشمش پلویی می گویند در بازار کشورمان بسیار پرفروش است و تقریبا کسی نیست که نام آن را نشنیده باشد اما وقتی که به آن روغن می زنند و در زیر نور ممکن است سیاه به نظر برسد در صورتی که این چنین نیست و رنگ واقعی آن سرخ یا قرمز پررنگ خواهد بود.

توزیع کشمش سیاه

توزیع کشمش از تولید به مصرف

این سایت به همراه پنج سایت دیگری که در اختیار مجموعه تولیدی کشمش آراد است برای آشنایی شما با این محصولات و دریافت اطلاعات کم و کیف آنها خواهد بود و در واقع این سایتها فروشگاه اینترنتی نیست و فقط شما را با این محصولات آشنا می کند تا بتوانید با دید باز خرید کنید و هر عرضه ‌کننده ای نتواند سر شما را کلاه بگذارد.

 

کارخانه تولید این مجموعه در تاکستان استان قزوین است و یکی از تولیدات آن کشمش پلویی خواهد بود که در بهترین کیفیت خود نیز تولید می گردد این محصولات را در کارتون های ۹ کیلویی بسته بندی می کنیم ارسال آن نیز به عهده خودمان خواهد بود ولی هزینه آن را خریدار پرداخت می کند.

 

مورد جالبی که گاهی اوقات مشتریان با مدیر فروش مجموعه تماس می گیرند و آن را عنوان می‌کنند این است که:

می گویند کشمش پلویی را که شما در اواخر اسفندماه ۱۳۹۹ با قیمت ۲۰۵ هزار تومان هر کارتون می فروشید با قیمت ۱۹۰ هزار تومان هم ما قیمت داریم. باید بگوییم خیلی از عرضه کنندگانی که در داخل کشور هستند خیلی دوست دارند که سرشان کلاه رود و نمی‌دانند باری که خریداری می‌کنند در چه رنج کیفیتی قرار دارد. این اطمینان را به این عزیزان خواهیم داد اگر با همان فرمول بار را تقدیم ایشان کنیم با ۱۸۵ هزار تومان هم می توانید این کار را انجام دهیم که این کار خیلی راحت اتفاق می‌افتد به جای خرید بار فله با کیفیت بالا، کیفیت پایین می‌خریم و در ضمن میزانی از غوره های دستگاه را نخواهیم گرفت به این صورت می‌توانیم بابا قیمت هر کارتون ۱۸۵ هزار تومان تقدیمتان کنیم.

 

مورد مهم دیگر که باید به آن توجه کنید این است که کشمش پلویی ملایر ضعیف تر از محصول تاکستان است پس قطعا نرخ آن نیز پایین تر خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما