توزیع کنندگان کشمش سبز کاشمر

یکی از تولید و توزیع کنندگان کشمش سبز تولید کاشمر و خلیل آباد در این مرکز واقع شده است و شما می توانید خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه بسته بندی این محصولات را در کارتون های 3 و 5 کیلویی انجام دهید.

توزیع کشمش سبز

تولید کشمش سبز کاشمر و خلیل آباد

یکی از محصولات ویژه ای که در کشورمان به صورت انحصاری تولید و فرآوری می‌گردد کشمش سبز و زرد کاشمری می باشد که این محصول قلمی و دراز منحصراً از تولیدات همین منطقه به همراه خلیل آباد استان خراسان رضوی بوده و مشتریان زیادی نیز به دنبال خرید آن هستند.

 

اما در چند سال اخیر و به علت بی عرضگی مسئولان در حمایت از این محصول ارزشمند کشوری مانند افغانستان به راحتی ابتدای فصل تمامی تولیدات باغداران را جارو می کند و با بسته بندی کشور خود به خریداران آن به فروش می رساند و همین موضوع باعث شده تا قیمت آن به عنوان مثال در سال ۱۳۹۹- ۱۴۰۰ به کیلویی ۱۳۰ هزار تومان برسد.

 

از طرفی تحریم‌های که بر کشورمان وضع می شود باعث شده خریداران این محصول از سراسر دنیا که زمانی از ایران خرید می کردند به سمت کشور افغانستان سرازیر شده و نیاز خود را از طریق این کشور تامین نمایند وقتی که مطمئن باشند نه مشکلی از بابت واریز و دریافت بار وجود دارد و نه اینکه در آینده برای ایشان جریمه ای در نظر گرفته خواهد شد.

توزیع کشمش کاشمر

فروش کشمش سبز و زرد قلمی

از آنجایی که کشمش سبز و کشمش زرد قلمی از تولیدات انحصاری منطقه کاشمر و خلیل‌آباد می باشد لذا عموماً کارخانه‌های همین مناطق نیز کارهای فرآوری و بسته بندی آن را انجام می دهند اما از آنجایی که ممکن است مشتری، انواع کشمش را برای خرید در نظر داشته باشد کارخانه های دیگری که در تاکستان و ملایر نیز هستند امکان فرآوری و توزیع آن را نیز داشته باشند.

 

از جمله مجموعه تولیدی کشمش آراد که امکان تامین این محصول را نیز دارا بوده و آنرا از باغداران مناطق اشاره شده به صورت فله خریداری کرده و در کارخانه خود کارهای فرآوری را روی آن انجام می دهد و به صورت کلی آن را در کارتون های ۳ و ۵ کیلویی برای مشتریان بسته بندی می کند.

 

این محصولات به صورت کلی بی هسته هستند اما درصد قابل توجهی در بین آنها نیز محصول هسته دار هم بوده و این را مشتری باید در نظر داشته باشد.

 

مورد مهمی که وجود دارد این است که کشمش زرد قلمی همان کشمش سبز است اما چون میزان گوگرد زنی در آن بسیار بالاست رنگ آن طلایی خواهد شد وگرنه از نظر سایز و نوع محصول دقیقا یکی هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما