تولید و فروش مستقیم کشمش آفتابی مرغوب

در این مرکز علاوه بر تولید کشمش آفتابی مرغوب، فروش مستقیم و از تولید به مصرف آنها نیز انجام می شود و خریدار می تواند محصولات اشاره شده را هم به صورت فرآوری شده کارتونی و هم فرآوری نشده کیسه ای تهیه نماید.

 

محصول آفتابی فله ای که در کیسه بسته بندی می شود. ⇓

فروش کشمش آفتابی

تولید کشمش آفتابی مرغوب در تاکستان

اگر در زمینه انواع کشمش کار کرده باشید به خوبی با نام کشمش آفتابی آشنایی دارید و می دانید که روال تولید آن بسیار ساده است و تقریباً اکثر باغداران و کشاورزان ایرانی آن را در دستور تولید قرار دارند و مناطقی نظیر تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان و بوانات استان فارس در زمینه تولید آن سرآمد می باشند.

 

این مجموعه هم در تاکستان استان قزوین فعالیت تولید و بسته بندی انواع کشمش را دارد و علاوه بر تولید کشمش آفتابی به صورت فله ای که در کیسه و گونی عرضه می گردد و فروش آن را نیز انجام می دهد بلکه نمونه فرآوری شده آن در کارخانه را که به آن کشمش پلویی می گویند هم تولید و عرضه می کند.

 

لازم به ذکر است که محصول آفتابی هم در نمونه دانه‌ دار تولید می گردد و هم در نمونه بدون دانه که این دو محصول را می توان به صورت فله‌ای به فروش رساند اما نمونه فرآوری شده آن در کارخانه باید حتماً بی دانه و بدون هسته باشد که رنگ محصول حاصل هم سرخ خواهد شد و کاملاً تمیز شده، بدون دم و سورت شده است.

 

منطقه تاکستان استان قزوین به همراه شهرهای اطراف آن نظیر نرجه، شال و اسفرورین مرغوب ترین نوع این کشمش ها را در کشورمان تولید می‌ کنند که آن هم برمی‌گردد به جنس انگور و اینکه دیرترین منطقه ای که در ایران انگور را می چینند همین شهر تاکستان است که این موضوع باعث می گردد محصول کاملاً رسیده شده باشد و درصد قند آن به بالاترین میزان خود برسد.

محصول پلویی یا همان فرآوری شده آفتابی در کارخانه ⇓

تولید کشمش آفتابی

فروش مستقیم کشمش آفتابی از کارخانه

هر دو محصولی که در بالا به آن پرداخته شد در این مجموعه امکان تهیه آن وجود دارد و بسته بندی کیسه ای عموماً بین ۲۰ تا ۴۰ کیلویی خواهد بود و بسته بندی کارتونی هم برای بازار داخل کارتون ۹ کیلویی است که در واقع ۸.۵ کیلو کشمش در آن قرار دارد.

 

شماره تماس مدیر فروش کارخانه را در صفحات این سایت قرار داده ایم و شما می توانید یا ارتباط تلفنی با ایشان بگیرید و یا از طریق واتساپ با ایشان در ارتباط باشید که جهت استعلام قیمت به روز، مشاوره در مورد هر نوع کشمشی و یا ثبت سفارش از این شماره ها می توانید استفاده کنید.

 

با وجود اینکه شما با یک کارخانه کشمش در این سایت وارد همکاری خواهید شد و هیچ کارخانه ای در ایران زیر تناژ بار نمی‌ فروشد اما به علت شیوه های متفاوت فروش مجموعه تولیدی کشمش آراد می توانید حداقل سفارش ۲۰ کارتونی با همان قیمت عمده و یا حداقل سفارش ۱۰۰ کیلویی برای انواع کشمش فله‌ ای که عموما آفتاب خشک و یا سایه خشک هستند را داشته باشید.

 

خرید شما می تواند در این مجموعه هم به صورت حضوری باشد (اگر سفارش بار بالاست) و هم به صورت غیرحضوری که بار طبیعتا از طریق باربری اتوبوسی و کامیونی و یا اگر حجم کار روی تناژ باشد از طریق وانت بار و یا نیسان و در مواردی ایسوزو برایتان ارسال خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما