تولید کشمش آفتابی بی هسته مرغوب

تولید کشمش آفتابی بی هسته مرغوب از محصولات تاکستان قزوین و ملایر همدان که بیشترین میزان حجم تولید این محصولات را در کشورمان به خود اختصاص می دهند انجام می شود و فروش مستقیم آنها نیز در همین مجموعه تولیدی صورت خواهد گرفت.

 

محصول آفتابی با دم و شاخه که فرآوری نشده است. ⇓

کشمش آفتابی بی هسته

تولید کشمش آفتابی در ایران

کشمش آفتابی و انواع آن از جمله محصولاتی می باشد که تقریباً در تمام مناطقی که انگور در اختیار دارند آن را نیز تولید می کنند چرا که روال تولید آن ساده است و کشاورز تنها به نور خورشید و فضایی برای پنهان کردن انگور نیاز دارد.

 

از طرفی فروش این محصول در داخل کشور به نوعی تضمینی است یعنی تقریباً در طول سال فروش خواهد رفت اصطلاحا می توان در مورد آن گفت که دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد و تنها یک ریسک را باغدار و کشاورز به جان می‌خرد و آن این است که ممکن خواهد بود که در طی پروسه پهن کردن انگور بر روی زمین یا آسفالت که ممکن است ۲ الی ۳ هفته طول بکشد باران بیاید، در این صورت از کیفیت کشمش حاصل کاسته خواهد شد و طبیعتاً قیمت آن نیز پایین تر خواهد آمد.

 

منطقه تاکستان استان قزوین به همراه ملایر استان همدان و بوانات استان فارس بیشترین میزان تولید محصول اشاره شده را به خود اختصاص می‌دهند که این محصولات علاوه بر اینکه به صورت فله ای و فرآوری نشده در کیسه به فروش می رسد بلکه امکان فروش محصول فرآوری شده‌ آن در کارخانه که به آن کشمش پلویی می‌ گویند هم وجود دارد البته اگر محصول ابتدایی از نوع بی هسته یا بدون دانه باشد.

محصول پلویی که فرآوری شده آفتابی در کارخانه می باشد. ⇓

کشمش آفتابی مرغوب

فروش مستقیم کشمش از درب کارخانه

هر دو نوع کشمش بالا یعنی هم آفتابی و هم فرآوری شده‌ آن پلویی در این مجموعه به صورت مستقیم از درب کارخانه به فروش می‌ رسد و لازم به ذکر است که این مرکز در تاکستان استان قزوین فعالیت دارد و طبیعتا از محصولات همین منطقه جهت فروش خود استفاده می کند.

 

کشمش آفتابی تاکستان از نظر میزان قند چون بالاترین را در کشورمان به خود اختصاص می دهد قیمت آن در دو نوع فرآوری شده و فرآوری نشده در کشورمان گران‌ترین خواهد بود که مشتری اگر به دنبال خرید جنس مرغوب است قطعاً از این مجموعه خرید خود را انجام می دهد ولی تولیدات ملایر و بوانات در لول پایین‌ تری قرار خواهند گرفت.

 

در حال حاضر کشمش آفتابی تاکستان به صورت فرآوری نشده و کاملا الک شده یا اصطلاحاً دم و گوشتی به آن می‌ گویند در اوایل فروردین ۱۴۰۱ کیلویی ۳۱ هزار تومان و فرآوری شده آن در کارخانه که نام آن پلویی است هر کارتون ۹ کیلویی، ۳۵۵ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می شود.

 

مشتری اگر به دنبال خرید از تولید به مصرف و مستقیم این محصولات است باید با مدیر فروش کارخانه که شماره تماس ایشان در صفحات مختلف این سایت قرار داده شده ارتباط بگیرد و درخواست فیلم واقعی بار یا نمونه فیزیکی محصول را داشته باشد که در این صورت ثبت سفارش از طریق ایشان انجام شده و بار از طریق باربری و یا وانت و کامیونت برایتان ارسال خواهد شد که شما درب انبار خود می توانید تسویه را انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما