تولید کشمش انگوری ملایر

کشمش انگوری یا کشمش گلدن، زرد پلویی، کالیفرنی یا کالیفرنیایی از بهترین تولیدات ملایر همدان با کیفیت بالایی تولید می شود و مشتریان صادراتی این محصول که بیشتر در عراق، سوریه، اوکراین و روسیه فعالیت دارند می توانند با کارخانه کشمش آراد برای خرید آن ارتباط بگیرند.

تولید کشمش انگوری

کشمش انگوری در ایران

کشمش انگوری از بهترین محصولات صادراتی ایران و از بهترین تولیدات ملایر همدان و ملکان، مراغه و بناب استان آذربایجان می باشد. به این محصول کشمش زرد پلویی یا طلایی و کالیفرنی نیز گفته می شود و از بهترین تولید کنندگان آن در دنیا علاوه بر ایران می‌توان به آمریکا و کشور ازبکستان اشاره نمود.

 

کشمش زرد در ایران دو دسته است یا زرد قلمی که از تولیدات کاشمر و خلیل آباد استان خراسان است و یا زرد پلویی که از تولیدات مناطقی است که در بالا به آن اشاره شد و بین این دو محصول از نظر ظاهر و قیمت تفاوت وجود دارد. از عمده‌ترین خریداران آن در دنیا می توان به کشورهای عربی اشاره نمود که علاقه زیادی به رنگ زرد دارند.

ملایر استان همدان نیز از تولید کنندگان این محصول است همان طور که در بالا به آن اشاره شد، اما سطح کیفی تولید انگوری این منطقه نسبت به مناطق استان آذربایجان که در بالا اشاره شد پایین‌تر است آن هم به علت شیوه‌ های فرآوری این محصول می باشد که برعکس ملکان و بناب و مراغه که از بارانداز و بارگاه استفاده می کنند برای خشک کردن انگور، روال تولید آنها داخل سبد یا در درون گونی می باشد به همین جهت ممکن است رنگ های مخلوطی در میان بار موجود باشد که همین باعث افت کیفیت محصول نهایی می شود.
تولید کشمش ملایر

قیمت کشمش انگوری برای صادرات

این مرکز یعنی مجموعه تولید و بسته بندی کشمش آراد که در تاکستان قزوین قرار دارد اقدام به بسته‌بندی و فرآوری کشمش انگوری نیز می‌کند اما مشتریان این مجموعه بیشتر به دنبال کیفیت بالا و عالی این محصول می گردند به همین جهت بنا گردیده کشمش را به صورت فله و با دم و شاخه از باغداران ملکان خریداری کرده و در کارخانه واقع در تاکستان کارهای فرآوری و بسته بندی روی آن انجام گیرد.

 

برای مشتریانی که به دنبال خرید کشمش انگوری ملایر هستند نیز امکان تأمین بار وجود دارد و نگرانی از این بابت نباید داشته باشند. اما در آذر ۱۳۹۹ قیمت هر کیلو از این محصول از تولیدات ملکان و ملایر تحویل درب کارخانه که کارهای بهداشت و استاندارد و نیز شیرینک محصول انجام می گیرد به شرح زیر می باشد:

  • کشمش انگوری ملکان در کارتون ۱۰ کیلویی         ۳۶۰۰۰ تومان
  • کشمش انگوری ملایر در کارتون ۱۰ کیلویی          ۳۲۵۰۰ تومان

 

مشتریانی که این محصولات را بسته بندی های ۵ کیلویی بخواهند این مورد را بدانند که کیلویی ۵۰۰ تومان به نرخ بالا افزوده خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما