تولید کشمش تیزابی و طلایی صادراتی

تولید و بسته بندی کشمش تیزابی و طلایی با کیفیت صادراتی در این مرکز در تاکستان قزوین انجام می شود و تاجرانی که قصد خرید مستقیم از کارخانه را دارند می توانند نیازشان را در این مرکز با قیمت مناسب تامین نمایند.

کشمش تیزابی صادراتی

تولید انواع کشمش در تاکستان قزوین

شهر تاکستان از توابع استان قزوین به همراه شال، اسفرورین و نرجه از تولیدکنندگان انواع کشمش در ایران محسوب می شود، حدود ۲۰ کارخانه در این مناطق کار فرآوری و شستشوی این محصولات را انجام می دهند.

کیفیت محصولات این مناطق در مقایسه با سایر شهرهای تولیدی کشمش بالاتر محسوب می گردد. این شهر به همراه ملایر از بیشترین میزان کشمش تیزابی نیز برخوردار هستند.

 

به صورت کلی کارخانه های کشمش در ایران البته متاسفانه رفتار حرفه‌ای و به روزی ندارند و همین امر باعث شده تا میزان صادرات آنها در شرایط بحرانی (که در حال حاضر در آن قرار داریم) به کمترین حد خود بعد از انقلاب برسد. در حال حاضر میزان صادرات بسیار کمی از کشمش در ایران انجام میشود که عواملی نظیر تحریم های بین المللی، بحث کرونا و تصویب لایحه FATF دخیل می باشند.

 

کشمش تاکستان در انواع دانه دار و بی دانه می باشد که هم نوع کیسه‌ای آنها به فروش می‌رود و هم نوع بسته بندی شده کارتونی، این دیگر بستگی به نیاز شما دارد که کدام یک از این محصولات را در نظر داشته باشید.

کشمش طلایی صادراتی

کشمش تیزابی و کشمش طلایی برای صادرات

انواع مختلفی از کشمش در ایران تولید می‌شود اما همه برای صادرات مناسب نیستند، کشمش هایی که برای صادرات مناسبند عبارتند از:

  1. کشمش طلایی یا همان انگوری (GOLDEN RAISIN)
  2. کشمش تیزابی یا سلطانی (SULTANA NITRATED RAISIN)
  3. کشمش طلایی و سبز قلمی که از تولیدات کاشمر استان خراسان می باشد. (GOLDEN AND GREEN RAISIN)

 

محصول اول و دوم در این مجموعه تولید می‌شود و آنها در کارتون های 10 کیلویی خالص با کیفیت عالی و سوپر تقدیم تاجران و خریدارانی که برای صادرات در نظر دارند خواهیم نمود.

 

در هر دوی این محصولات از تیزاب و دود گوگرد برای خشک کردن و بالا رفتن تاریخ انقضا استفاده میشود این محصولات به صورت بی هسته و بی دانه می باشند با بهترین کیفیت در کارخانه تولید می گردد.

 

امکانی که این مرکز به مشتریان و خریداران خود می دهد این است که می‌توانند در عین فرآوری کشمش از خط تولید کارخانه بازدید به عمل بیاورند تا از بابت کیفیت و مرغوبیت به مشتری اطمینان خاطر داده شود. نرخ های های محصول نیز کاملاً به روز بوده که با ارتباط گرفتن با جناب آقای مصطفی عینی می توانید آنها را به روز و به لحظه استعلام نمایید که شماره تماس های ایشان در این سایت قرار داده شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما