تولید کشمش زرد طلایی ممتاز و صادراتی

تولید کشمش زرد یا همان طلایی با بهترین کیفیت ممتاز برای امور صادراتی در مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان قزوین انجام می شود و مشتریانی که به دنبال خرید بهترین گرید این محصولات هستند با واحد فروش کارخانه ارتباط بگیرند.

تولید کشمش زرد

کشمش زرد طلایی ممتاز

یکی از بهترین محصولات تولید ایران در زمینه صادرات، کشمش زرد یا همان کشمش طلایی می باشد که به دو صورت در کشورمان موجود است یکی زرد پلویی که گرد بوده و از بهترین تولیدات ملکان، بناب، مراغه و ملایر است و دیگری کشمش زردی که شکل آن قلمی است و از تولیدات کاشمر و خلیل آباد استان خراسان می باشد.

 

مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان قزوین فعالیت می کند و هر دو محصولی که در بالا به آن اشاره شد را امکان تامین و بسته بندی و صادرات آن را دارد، شما اگر با واحد فروش کارخانه ارتباط بگیرید توضیحات بیشتری در مورد کیفیت این محصولات به شما خواهند داد.

 

اما به صورت کلی محصول زرد رنگ گرد که به آن پلویی نیز می گویند و برای کشورهای عربی محصولی عالی محسوب می شود در مقیاس بسیار بیشتری صادر می گردد به همین جهت چون مشتریان این مرکز همیشه بهترین کیفیت این نوع بار را طلب می کنند این مجموعه از بهترین کشمش های طلایی تولید کشورمان برای فرآوری استفاده می کند.

 

بهترین کشمش طلایی ایران مربوط به تولیدات ملکان استان آذربایجان است با توجه به فاصله ۴۵۰ کیلومتری ملکان تا تاکستان، بار که در بارانداز یا بارگاه تولید می‌شود و دارای بهترین رنگ ممکن است را از باغداران این منطقه خریداری کرده و در کارخانه تاکستان کارهای فراوری آن انجام می‌گیرد که در کارتون ۱۰ کیلویی خالص به شما درب کارخانه تحویل داده خواهد شد.

تولید کشمش طلایی

قیمت کشمش طلایی صادراتی

در اینجا قصد نداریم در مورد کشمش طلایی قلمی که در بالا توضیح داده شد که از تولیدات کدام منطقه در ایران است صحبت کنیم بلکه قصد داریم در مورد محصولی صحبت کنیم که از بهترین کشمش های صادراتی کشورمان محسوب می شود یعنی همان کشمش طلایی پلویی.

 

نرخ این محصول را با بهترین گرید ممکن که به آن سوپر می گوییم در حال حاضر یعنی در اول آذر ۱۳۹۹ به رقم ۳۷۰۰۰ تومان برای مشتری محاسبه می شود و جالب آنکه همین بار در کارخانه‌ های ملکان ۳۷۵۰۰ تومان عرضه می گردد و جالب تر اینکه در کارخانه های همجوار این مجموعه در تاکستان این بار ۳۸۰۰۰ تومان به فروش می‌رود.

 

اگر به دنبال بار طلایی با کیفیت پایین تر می گردید محصولات ملایر به شما توصیه می گردد که قیمت آن در حدود ۱۰ درصد ارزان تر است محصول ملایر طبیعتاً کیفیتی پایین تر خواهند داشت که مناسب برای بازار عراق و یا سوریه می باشد اما اگر برای کشورهای پیشرفته و یا کشورهای عربی متمول این بار را بخواهید چاره ای جز خرید کشمش طلایی ملکان نخواهید داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما