تولید کشمش ضایعات کاشمر

تولید کشمش ضایعات یا همان کشمش سرکه ای از بهترین تولیدات کاشمر، تاکستان و ملایر در این مرکز انجام می گیرد و مشتریانی که به دنبال خرید این محصولات با بهترین قیمت ممکن هستند امکان تامین آن از تولید به مصرف وجود دارد.

تولید کشمش ضایعات

انواع کشمش ضایعات در بازار

حالتهای مختلفی از کشمش ضایعات در بازار ایران وجود دارد و کارخانه ها و یا باغداران عزیز آن را تولید می‌کنند اما اگر قرار باشد آنها را دسته بندی کنیم در دو حالت زیر خلاصه می گردد:

 

  1. زمانی که ضایعات کشمش تولید باغدار و کشاورز است و هنوز وارد کارخانه نشده: در این حالت وقتی که باغ دار انواع کشمش را از انگور تولید کرد طبیعتاً میزانی از آن در قالب ضایعات تولید می شود و طبیعتاً محصول حاصل تمیز نشده است و دم و شاخه دارد و خاک نیز به آن چسبیده که البته می توان با گرفتن کارگر آن را نیز تا حد زیادی تمیز نمود.
  2. زمانی که ضایعات کشمش تولید کارخانه است: در این حالت وقتی که کارخانه از باغدار و کشاورز کشمش را در کیسه و گونی خریداری می کند و آن را بر روی خط تولید می ریزد دستگاهی به نام سورتینگ که در سه حالت دوربینی، لیزری و کالر سورتر موجود است کشمش ها را درجه بندی می کنند که به کشمش درجه ۳، ضایعات کشمش گفته می شود که ممکن است کشمش آفتابی، کشمش تیزابی، کشمش طلایی و یا مخلوطی از هر سه این محصولات باشد. طبیعتاً این محصول تا حد زیادی تمیز شده و خاک نیز به آن چسبیده نشده است.

تولید کشمش کاشمر

خرید عمده و جزئی ضایعات کشمش

علاوه بر توضیحاتی که در بالا داده شد ضایعات کشمش ممکن است هسته دار یا بی هسته باشد ممکن است کارتون شده و یا فله ای در کیسه باشد ممکن است از تولیدات مناطق مختلفی از ایران مانند شهر کاشمر باشد. اما مورد بسیار مهمی که در مورد این محصول وجود دارد این است که هر چقدر قند محصول و میزان گوشت داشتن آن بالاتر گردد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

 

مثال مهمی در مورد مطلبی که در بالا عنوان شد می زنیم:

ضایعات کشمش تاکستان یا همان نمونه‌ای که در این مرکز وجود دارد که البته آفتاب خشک و بدون مواد افزودنی نظیر پارافین، تیزاب و یا گوگرد است با کیفیت درجه ۲ به قیمت ۱۷ هزار تومان عرضه می گردد حال همین مشخصاتی که در این جا داده شد برای کشمش تولید کاشمر ۱۲ هزار تومان معامله می گردد اما چرا این اتفاق پیش می آید.

 

چون میزان قند محصول تاکستان بیشترین در ایران بوده و از طرفی کاملاً بی هسته یا بی دانه می باشد، اما محصول کاشمر دارای قند بسیار پایین و تا حد زیادی نیز هسته دار است حال خودتان تصمیم بگیرید که خرید کدام یک از این دو محصول برایتان به صرفه خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما