تولید کننده بزرگ کشمش مویز

تولید کننده بزرگ کشمش مویز سیاه و قرمز که به صورت هسته دار و بی هسته در ایران تولید و عرضه می گردند در این سایت در قالب مجموعه تولید و بسته بندی کشمش آراد فعالیت می کند و مشتریان می توانند بدون واسطه و مستقیما از کارخانه خرید کلی و جزئی خود را انجام دهند.

تولید کننده بزرگ کشمش

انواع کشمش مویز قابل عرضه

ابتدا باید این مورد را بگوییم از این جهت که مویز از انواع کشمش محسوب می‌شود به آن کشمش مویز هم می گویند که به مانند آن ممکن است هسته دار و بی هسته باشد و در حالت های مختلف آفتاب خشک، سایه خشک، تیزابی و با دستگاه های صنعتی پروسه تولید آن صورت می گیرد.

 

ایران در زمینه تولید کشمش در دنیا جز رتبه های بالا می باشد اما در زمینه تولید مویز به گونه ای است که اکثراً نیاز داخل کشور تامین می‌شود و به همین صورت نیز نیاز است که از کشور ازبکستان و افغانستان دو نمونه مویز ازبک و مویز افغان که به صورت بی هسته هم هستند وارد گردد.

 

با این اوصاف مناطقی نظیر داراب و دشمن زیاری استان فارس، تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان، سردشت استان کردستان و کاشمر استان خراسان رضوی در زمینه تولید این محصولات فعالیت می کنند که بیشتر تولیدات آنها به صورت قرمز رنگ و هسته دار است و درصد کمی نیز به مویز سیاه و هسته‌دار اختصاص می یابد.

 

لازم به ذکر است مویز سیاه بی هسته در کشورمان در حجم بسیار کمی تولید می شود به گونه‌ای که در سالی که در آن قرار داریم یعنی در اوایل زمستان سال ۹۹ میزان موجودی این محصول به صفر رسیده است.

تولید کننده بزرگ مویز

خرید مویز با قیمت مناسب

مجموعه تولیدی کشمش آراد که در تاکستان استان قزوین است به صورت تخصصی بر روی کشمش و صادرات و فروش آن در بازار داخلی فعالیت می‌کند و مویز را به عنوان یک محصول جانبی در سراسر ایران به فروش می‌رساند.

 

به همین جهت علاوه بر مویز فخری تاکستان، مویز ریش بابا و بش استان فارس را نیز در سبد محصولات خود دارد و این محصولات را هم به صورت کیسه ای و در گونی و هم به صورت کارتون شده که عموماً کارتون های آن ۱۰ کیلویی است در بازار ایران عرضه می کند.

 

مویز فخری که در بالا به آن اشاره شد از تولیدات خود مجموعه در تاکستان بوده اما محصولات استان فارس را به این صورت عرضه می‌کنیم. باغداری در اطراف شهر شیراز با ما همکاری دارد و بارهایی که خود تولید می کند برای این مجموعه سورت و بسته بندی کرده و در قالب کارتونی به فروش می رساند.

 

یکی از ویژگی‌های مثبت مویز استان فارس این است که بدون کود و سم بوده و دیمی تولید آن انجام می گیرد به صورتی که این محصول را حتی به دو کشور عمان و انگلیس نیز که تاییدیه ارگانیک نیاز داشت هم صادر نموده ایم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما