تولید کننده کشمش آفتاب خشک درجه 1

تولید کننده کشمش آفتاب خشک درجه 1 که از تولیدات تاکستان قزوین و ملایر همدان می باشد در این مرکز حضور داشته و تولیدات خود را درب کارخانه برای مشتریان در سراسر ایران عرضه می کند.

 

محصول فله آفتاب خشک، شسته نشده و دارای دم ⇓

تولید کننده کشمش آفتاب خشک

تولید کشمش آفتاب خشک در ایران

تقریباً تمام مناطقی که انگور در اختیار دارند حال به صورت دانه دار باشد یا بی دانه، اقدام به تولید کشمش آفتاب خشک یا همان آفتابی هم می کنند چرا که روال تولید آن بسیار ساده است و کافیست وقتی که انگور در شهریورماه هر سال چیده شد آن را در مقابل نور خورشید بر روی زمین که ممکن است همان باغ باشد و یا آسفالت پهن کنند.

 

با وجود اینکه روال تولید محصول اشاره شده بسیار ساده است و عملا نیاز به هزینه ای ندارد اما یک ریسک بسیار بزرگ را باغداران و کشاورزان به جان می خرند و آن این است که در طی فرایند خشک شدن که ممکن است ۲ الی ۳ هفته طول بکشد اگر باران بیاید از کیفیت محصول کاسته خواهد شد و طبیعتا از قیمت آن هم زده می شود.

 

نکته بسیار مهمی که در مورد کشمش آفتابی وجود دارد این است که به دو صورت این محصول عرضه می گردد. یک حالت زمانی است که محصول خشک شده که بر روی زمین پهن شده بود و به همان صورت در کیسه عرضه آن انجام می‌شود و مورد بعد زمانی است که آن را برای فرآوری و شستشو به کارخانه می‌آورند و در این صورت محصول خروجی که به آن کشمش پلویی گفته می شود در کارتون در بازار کشورمان عرضه خواهد شد.

محصول پلویی آفتابی فرآوری شده در کارخانه ⇓

کشمش آفتاب خشک درجه 1

عرضه مستقیم کشمش آفتابی درجه 1

ابتدا لازم است که مشتری بداند بهترین و مرغوب ترین کشمش آفتابی را در ایران چه منطقه ای تولید می کند و در پله ‌های بعدی تولیدات چه مناطقی می‌تواند مورد توجه قرار گیرد. قطعاً شیرین ترین، خوش طعم ترین و بهترین ظاهر این نوع کشمش مربوط به تولیدات تاکستان استان قزوین و شهرهای اطراف آن نظیر شال، اسفرورین و نرجه می باشد.

 

می توان در مراحل بعدی به ملایر همدان، بوانات استان فارس و ابهر استان زنجان اشاره نمود که کیفیت های پایین تر این محصولات باعث شده قیمت آنها نیز در بازار ارزان تر از تولیدات تاکستان باشد.

 

این مجموعه یعنی تولیدی کشمش آراد هم در تاکستان قزوین فعالیت دارد و هر دو محصولی که در بالا به آن پرداخته شد را تولید کرده و به صورت مستقیم از تولید به مصرف در سراسر کشورمان عرضه می کند. قطعاً این مورد را می دانید که دو محصول اشاره شده برای صادرات مناسب نیستند و در بازار داخلی مشتریان بسیار زیادی دارند.

 

در حال حاضر که در اواسط آذر ۱۴۰۰ هستیم و همان گونه که مستحضر هستید انواع کشمش که از شروع فصل حدود دو ماه و نیم از آن می‌گذرد بین ۶۰ تا ۱۰۰ درصد رشد داشته به‌ گونه‌ای که کشمش پلویی کارتون ۹ کیلویی در حال حاضر ۴۰۰ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می شود و کشمش آفتابی فله ای هم کیلویی ۳۰ هزار تومان در کیسه و گونی به فروش می رسد.

2

  1. این مجموعه بهترین کشمش های صادراتی درجه یک عرضه می کند بنده از ایشون یک حجم صادراتی خرید کردم و بسیار راضی بودم از مدیران این مجموعه سپاسگذارم با تشکر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما