تولید کنندگان کشمش سیاه آفتابی

اگر قصد خرید کشمش سیاه آفتابی را دارید این مورد را بدانید که در این مرکز شما مستقیم از تولیدکنندگان این محصولات در تاکستان استان قزوین نیاز خود را تامین خواهید نمود و امکان خرید حضوری درب کارخانه نیز به همین جهت برای شما قرار داده ایم.

تولید کشمش آفتابی

کشمش سیاه آفتابی تولید تاکستان

ابتدا این مورد را بیان می کنیم که کشمش آفتابی مورد بحث در این مرکز سیاه رنگ نیست بلکه رنگی قرمز و یا سرخ دارد که به اشتباه در کشورمان سیاه گفته می شود.

 

این محصول بی دانه که البته دانه دار آن نیز موجود است و تولید می گردد از بهترین تولیدات تاکستان قزوین می باشد که البته شهرهای ملایر همدان و بوانات فارس نیز در مقیاس بالایی آن را تولید می کنند اما کیفیت هیچکدام به پای مرغوبیت کشمش آفتابی تاکستان نمی رسد.

 

انگور این محصولات را در اواسط شهریور ماه می چینند و در همان باغ و یا بر روی آسفالت و نیز ایزوگام آنها را پهن کرده تا شدت نور آفتاب آنها را آرام آرام خشک کند.

 

این محصول هم به صورت کیسه‌ای و فله ای که دم و شاخه دارد به فروش می رسد و اگر آن را بر روی خط تولید کارخانه کشمش بریزند و کارهای فرآوری روی آن انجام دهند تبدیل به کشمش پلویی می‌شود که در کارتون بسته بندی می گردد.

تولید کشمش سیاه

خرید مستقیم کشمش آفتابی

اگر شما قصد خرید بدون واسطه از کارخانه را داشته باشید این امکان را دارید که با ارتباط گرفتن با مدیر فروش مجموعه خرید مستقیم انجام دهید و به این صورت مستقیم از تولید کننده نیاز خود را برطرف می کنید.

 

همانطور که در بالا توضیح داده شد کشمش آفتابی به دو صورت عرضه می گردد یا به صورت فله ای و در کیسه و یا به صورت کاملاً فرآوری شده و در کارتون (پلویی). نیاز شما هر کدام از این دو مورد که باشد از آنجایی که شما با یک کارخانه وارد معامله می شوید قابل برطرف شدن است.

 

خرید حضوری کشمش نیز به این جهت قرار داده‌ایم که خیال مشتری از این بابت که مستقیم از تولید کننده نیاز خود را تامین می کند راحت شود و برای مشتریانی که این امکان را ندارند که حضوراً خرید کنند طبیعتا وقتی نرخ کشمش باکیفیت را بشنوند قطعاً به این نتیجه خواهند رسید که خرید مستقیم از کارخانه انجام می دهند نه از یک مرکز پخش.

 

و در انتها این مورد را خاطر نشان می کنیم که شما به ازای کیفیت دریافتی بهای کشمش را می پردازید و متاسفانه در کشور ما ارزان بودن کشمش فقط یک معنی دارد یا ناخالصی در میان محصولات قاطی شده است و یا اینکه کلاهبرداری در جریان است که شما از آن خبر ندارید این اطمینان را داشته باشید شما به ازای کیفیت دریافتی مبلغ آن را نیز پرداخت می کنید نه چیزی بیشتر.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما