خرید عمده کشمش پلویی طلایی

اگر به دنبال خرید عمده کشمش پلویی طلایی آن هم با کیفیت‌ های متفاوت هستید مجموعه تولیدی کشمش آراد، یکی از تولیدکنندگان این کشمش واقع در شهر تاکستان استان قزوین بوده که امکان تامین نیاز مشتریان داخل را برای محصول اشاره شده در قالب کارتون ۹ کیلویی در اختیار دارد.

برای استعلام قیمت کشمش پلویی با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

کشمش پلویی طلایی

ابتدا باید بگوییم کشمش پلویی به هرگونه کشمش گردی گفته می‌ شود که بدون هسته بوده و اندازه این کشمش در خط تولید ۸ و ۹ میل تعریف می‌ گردد و بالاتر از این سایز را کشمش خوراکی و پایین‌ تر از آن را کشمش قنادی می‌ نامند. محصول اشاره شده در رنگ‌ های طلایی، قهوه‌ ای روشن، قهوه‌ ای تیره و سرخ موجود است و مناطقی نظیر تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی از تولیدکنندگان اصلی این نوع کشمش شناخته می‌ شوند.

به منظور مطلع شدن از قیمت کشمش صادراتی با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

نکته‌ ای که می‌ ماند این است که کشمش پلویی طلایی در قالب تعریف بالا فقط برای صادرات مورد استفاده قرار می‌ گیرد و محصول قهوه‌ ای روشن و قهوه‌ ای تیره که در واقع همان کشمش تیزابی می‌ باشند در دو نمونه گوگردی و بدون گوگرد هم برای بازار داخل مورد استفاده قرار می‌ گیرد و هم صادرات و مشتریان داخل یا بهتر بگوییم بنکداران سراسر ایران به نمونه قهوه‌ ای روشن که در واقع همان کشمش تیزابی گوگردی می‌ باشد می‌ گویند پلویی طلایی در صورتی که نمونه طلایی در واقع همان کشمش اولی می‌ باشد که نام دیگرش کشمش انگوری بوده و فقط برای صادرات مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

جهت استعلام قیمت فروش عمده کشمش با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

نکته جالب توجه در مورد انواع کشمش پلویی که در بالا به آن پرداختیم این است که همه آنها از یک انگور به دست می‌ آیند و آن انگور بدون هسته یا بی دانه می‌ باشد و به صورت کلی مشتریان چه در بازار داخل و چه در امر صادرات فقط نمونه بدون هسته انواع پلویی را دوست دارند استفاده کنند. در ادامه باید این نکته را عنوان کرد که اگر به دنبال خرید محصول طلایی فقط برای صادرات هستید یعنی همان محصولی که به آن انگوری هم گفته می‌ شود منطقه بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی به علت اینکه به صورت بارگاهی این کشمش را آماده می‌ کنند کیفیت قابل ملاحظه‌ ای دارد ولی اگر مورد دوم را که باب صحبت بنکداران کشورمان است بخواهید قطعاً باید به دنبال خرید کشمش از منطقه تاکستان باشید که بالاترین این نوع کشمش را در کشورمان در اختیار دارد.

تیزابی طلایی که در بازار داخل به آن پلویی طلایی می گویند. ⇓

کشمش پلویی طلایی

تولید کشمش پلویی طلایی در کارخانه کشمش آراد

تمامی کشمش‌ هایی که در بالا به آن پرداخته شد در واقع انواع نمونه طلایی در مجموعه تولیدی کشمش آراد تولید می‌ شود و اگر به دنبال صادرات محصول اشاره شده باشید و هم خرید در بازار داخل که بنکداران عموماً این خرید را انجام می‌ دهند هر دو محصول در این مجموعه امکان تهیه آن وجود دارد چون این مجموعه خود تولیدکننده انواع کشمش پلویی در شهر تاکستان استان قزوین است و شما این امکان را دارید که هم به صورت حضوری درب کارخانه نیاز خود را تامین کنید و هم به صورت غیرحضوری و سفارش اینترنتی.

برای اطلاع از بهترین قیمت کشمش تاکستان با ما در تماس باشید.

محصول اشاره شده از بهترین باغات تاکستان که قوی‌ ترین و باکیفیت‌ ترین انواع کشمش آفتابی، کشمش انگوری و کشمش تیزابی را در کشورمان به خود اختصاص می‌ دهند تامین می‌ شود یعنی بار به صورت فله از باغداران همین منطقه خریداری و چون طبیعتاً دارای دم، شاخه و ضایعات است وارد کارخانه شده و کارهای بوجاری و فرآوری روی آن صورت می‌ گیرد و در انتهای خط وارد بسته‌ بندی کارتونی شده تا به این شکل و با کیفیتی بالا و تمیزشده به دست مشتری برسد.

اگر قصد خرید کشمش طلایی برای صادرات باشد باید بدانید که کشورهای عربی مشتریان اصلی آن محسوب می‌ شوند و اگر قصد خرید آن را برای بازار داخل دارید نیمه جنوبی کشورمان از مشتریان اصلی این نوع کشمش به شمار می‌ روند که برخی از آنها مشتریان همین مجموعه و همین کارخانه می‌ باشند و آنها را در قالب بسته‌ بندی ۹ کیلویی که هشت و نیم کیلو کشمش و نیم کیلو وزن کارتون است خریداری کرده و در بازار عرضه می‌ کنند.

تیزابی بدون گوگرد که به آن خرمایی می گویند. ⇓

تولید کشمش پلویی طلایی در کارخانه کشمش آراد

خرید و قیمت عمده کشمش پلویی طلایی

با توجه به اینکه در عنوان این مطلب آمده است که خرید عمده اما باید بدانید که امکان خرید جزئی هم دارید یعنی از ۳۰ کارتون به بالا، امکانی که تقریباً هیچ کدام از کارخانه‌ های کشمش در ایران برای شما مهیا نخواهند کرد. به این جهت این امکان را برای مشتریان قرار داده‌ ایم تا بتوانند ابتدا یک بازاریابی روی برند اشاره شده انجام دهند و سپس اگر می‌ توانند سفارش را بالا ببرند اما دو سیستم قیمتی برای مشتریان در این مجموعه وجود دارد که یکی زیر ۱۰۰ کارتون است و دیگری بالای ۱۰۰ کارتون که طبیعتاً مشتری که بالای ۱۰۰ کارتون کشمش، ثبت سفارش داشته باشد اندکی تخفیف برایش لحاظ خواهد شد.

در حال حاضر که در نیمه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ هستیم اگر کشمش پلویی طلایی را برای صادرات بخواهید یعنی همان نمونه زرد رنگ پلویی بالاترین کیفیت خود کیلویی ۱۵۵ هزار تومان که تولیدات بارگاهی و بسیار مرغوب خواهد بود و در نمونه ضعیف‌ تر کیلویی ۱۳۵ هزار تومان در قالب کارتون ۱۰ کیلویی برای مشتری فاکتور می‌ شود. اگر بخواهید آنها را برای بازار داخل در نظر داشته باشید که همانطوری که در بالا گفته شد کارتون‌ های ۹ کیلویی می‌ باشند به صورت یک ماهه یک میلیون و چهارصد و بیست هزار تومان در نمونه تاکستان و بسیار باکیفیت و اگر نمونه ملایری را که ضعیف‌ تر از تولیدات تاکستان است بخواهید یک میلیون و سیصد و چهل هزار تومان خواهد بود.

برای اطلاع از قیمت کشمش سبز پیکامی با ما در تماس باشید.

توجه به این نکته بسیار مهم است که بدانید برای صادرات در هر حجمی که باشد تحت هیچ عنوانی خرید و فروش به صورت چکی یا اعتباری نخواهد بود اما اگر برای بازار داخل محصول اشاره شده را در نظر داشته باشید و بنکدار یا مرکز پخش باشید امکان فروش اعتباری وجود دارد که البته باید ابتدا استعلام شماره حساب شما دریافت گردد و سپس اگر بانک به ما این اوکی را داد می‌ توانیم نهایتاً ۴۵ روزه انواع کشمش مورد نیاز شما را فاکتور کنیم.

محصول طلایی یا انگوری که فقط برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد. ⇓

خرید و قیمت عمده کشمش پلویی طلایی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما