خرید مویز ازبک امسالی در بازار

خرید مویز ازبک امسالی و تازه در این مجموعه با قیمت مناسب تر از بازار ممکن شده است و مشتریانی که قصد تهیه این محصولات را با قیمت مناسب و البته سایز درشت دارند می توانند با واحد فروش مجموعه ارتباط تلفنی بگیرند.

 

محصول ازبک درشت به صورت فله ای ⇓

خرید مویز ازبک

عرضه مویز ازبک در ایران

انواع مویز به مانند کشمش هم در بازار ایران عرضه شده و در حجم قابل قبولی خرید و فروش می‌شود که البته میزان آن تا قبل از سال ۹۷ و زمانی که نرخ ارز رشد چشمگیری داشت بسیار بالا بود به گونه ای که روزانه ۳ تا ۴ نفر برای خرید آن با این مجموعه تماس می گرفتند در حالی که در حال حاضر هفته ای به ۵ یا ۶ تماس می‌ رسد.

 

مردم بیشتر این محصول را به خاطر فواید بی شمار آن مصرف می کنند که البته بیشترین خواص آن مربوط به زمانی می شود که این محصول سیاه رنگ باشد و بی هسته، نمونه ای که در کشورمان در حجم بسیار کمی تولید می شود.

 

حال برای تامین نیاز مردم و جبران کمبود موجودی آن لازم است که این محصول از دو کشور ازبکستان و افغانستان که به عنوان قطب تولید این محصولات در دنیا شناخته می‌شوند وارد گردد، محصولاتی که ما آنها را با نام مویز ازبک و مویز افغان می شناسیم.

 

لازم به ذکر است که بسته بندی محصولات به صورت ۱۰ کیلویی خالص بوده و روال قیمت‌گذاری آن به این صورت است که هر چقدر محصول درشت تر و اصطلاحاً بند انگشتی باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. از طرفی محصول امسال طبیعتاً باید نرخی بالاتر از محصول به‌ جا مانده از موجودی سال گذشته داشته باشد.

محصول ازبک کارتون ده کیلویی ⇓

مویز ازبک امسالی

خرید مویز ازبک امسالی

در حال حاضر که در اواخر آذر ۱۴۰۰ هستیم به علت بالا رفتن نرخ ارز که حدود ۳۰ هزار تومان به ازای هر یک دلار می می باشد قیمت این محصولات وارداتی هم طبیعتاً رشد داشته که در حال حاضر قیمت هر یک کیلو مویز ازبک که بار  امساله باشد و سایز ۱۴ میل، کیلویی ۱۱۵ هزار تومان فاکتور می شود.

 

نکته جالبی که وجود دارد این است که همیشه قیمت مویز افغان از مویز ازبک ارزان تر بود اما در حال حاضر به علت ممنوعیت صادرات این محصول در افغانستان قیمت آن گرانتر از محصول ازبک شده به گونه ای که بار امساله و سایز درشت آن به کیلویی ۱۳۰ هزار تومان رسیده است.

 

شما می توانید با مدیر فروش مجموعه که شماره تماس ایشان در صفحات مختلف این سایت قرار داده شده ارتباط تلفنی بگیرید و به روز استعلام قیمت نمایید و در صورتی که فیلم واقعی مویز ازبک را دریافت کردید و با قیمت ارائه شده تطبیق دادید و قصد ثبت سفارش داشتید باید به گونه زیر عمل کنید:

 

ابتدا یک کارتون به عنوان سمپل برایتان ارسال خواهد شد تا وقتی که سفارش بار در حجم بالا داشتید بار اصلی طبق همان نمونه کار برایتان بارگیری و ارسال شده و شما درب انبارتان می توانید اقدام به تسویه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما