خرید کشمش پلویی مرغوب در گرگان

اگر بنکدار یا مرکز پخش در شهر گرگان هستید و به دنبال خرید کشمش پلویی مرغوب می‌ گردید یکی از انتخاب‌ های شما می‌ تواند مجموعه تولیدی کشمش آراد باشد، کارخانه‌ ای که در شهرک صنعتی خرمدشت شهر تاکستان استان قزوین واقع شده است و شخص مدیر فروش همین کارخانه پاسخگوی نیاز مشتریان از سراسر ایران می‌ باشد.

برای اطلاع از بهترین قیمت کشمش تاکستان با ما در تماس باشید.

کشمش پلویی

کشمش پلویی محصولی است که بیشترین کاربرد را در بین تمامی انواع کشمش در کشورمان به خود اختصاص می‌ دهد و این محصول نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر دنیا مشتریان خاص خود را دارد در واقع برعکس تصور مردم که این محصول یک نوع کشمش می‌ باشد به این صورت نیست و در برگیرنده ۴ نوع کشمش است محصولاتی که رنگ‌ های زرد، قهوه‌ ای روشن، قهوه‌ ای تیره و سرخ یا سیاه موجود بوده و کشورمان ایران یکی از تولیدکنندگان این نوع کشمش در دنیا شناخته می‌ شود.

جهت استعلام قیمت فروش عمده کشمش با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

لازم به ذکر است که بدانید منظور این مقاله کشمش پلویی سرخ یا سیاه می‌ باشد محصولی که به آن کشمش پلویی آفتابی هم گفته می‌ شود و فقط برای بازار داخل مورد استفاده قرار می‌ گیرد چون رنگ‌ های دیگر کشمش پلویی، جهت صادرات مورد استفاده قرار می‌ گیرند تا فروش در بازار داخلی و در آنها از مایع تیزاب استفاده شده و تاریخ انقضای بالایی دارد اما محصول پلویی آفتابی به علت اینکه کاملاً طبیعی خشک می‌ شود یعنی فقط در آفتاب عملیات تبدیل انگور به کشمش انجام می‌ گیرد و نهایتاً در خط تولید به آن روغن پارافین خوراکی می‌ زنند لذا تاریخ انقضای بالایی ندارد و نهایتاً تا ۶ ماه می‌ توان آن را در انبار نگهداری کرد.

برای استعلام قیمت کشمش پلویی با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

اما کشمش اشاره شده بیشترین فروشش در استان‌ های شمالی کشورمان استان تهران و البرز به خود اختصاص می‌ دهد و میزان تولید کارخانه‌ های کشمش برای این محصول مربوط به این مناطق است که در رتبه های بعدی استان آذربایجان شرقی و استان اردبیل هم مشتریان این نوع کشمش محسوب می‌ گردد. البته باید اشاره کرد که تقریبا در تمامی مناطقی که انگور و کشمش در اختیار دارند این نوع کشمش هم تولید می‌ شود ولی بیشترین میزان حجم تولید این محصول مربوط به قوچان استان خراسان، ملایر استان همدان و تاکستان استان قزوین است که از نظر کیفیت و مرغوبیت بار تاکستان استان قزوین بهترین تولیدکننده کشمش پلویی آفتابی در کشورمان محسوب می‌ شود.

محصول پلویی آفتابی ⇓

کشمش پلویی

تولید کشمش پلویی مرغوب در کارخانه کشمش آراد

مجموعه تولیدی کشمش آراد که در شهرک صنعتی خرمدشت همین شهر یعنی تاکستان استان قزوین واقع شده یکی از تولیدکنندگان کشمش پلویی آفتابی در کشورمان می‌ باشد و به واقع تولیدات این مجموعه نسبت به سایر برندهای تاکستان بالاتر بوده که اگر کشمش کار کرده باشید و نمونه از این مجموعه و سایر کارخانه‌ های کشمش به دستتان رسیده باشد با یک مقایسه ساده می‌ توانید به همین نتیجه‌ گیری برسید و جالب آنکه قیمت این مجموعه نسبت به سایر کارخانه‌ های تاکستان رقابتی‌ تر است.

جهت اطلاع از قیمت کشمش سبز به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

به عنوان مثال کشمش پلویی آفتابی صراف که در قزوین واقع شده تولیدات خود را یک میلیون و صد هزار تومان به صورت نقدی برای مشتری فاکتور می‌ کند و جالب آنکه کارخانه کشمش آراد کیفیتی بالاتر از تولیدات صراف را یک میلیون و هفتاد هزار تومان معامله می‌ کند و امکان خرید حضوری نیز برای مشتریان در سراسر ایران قرار داده ایم تا خیالش از بابت اینکه هم با یک مجموعه تولیدی وارد معامله می‌ شود راحت شود و هم اینکه خود اقدام به مقایسه کشمش‌ های تولیدی کارخانجات تاکستان به صورت حضوری خواهد پرداخت آن وقت متوجه می‌ شود نرخ کدام مجموعه رقابتی‌ تر و مناسب‌ تر خواهد بود.

سه عامل اصلی باعث می‌ گردد که تولیدات کارخانه کشمش آراد در محصولی مانند کشمش پلویی آفتابی نسبت به سایر برندهای تاکستان بالاتر باشد که در پایین به آن می‌ پردازیم:

  1. دلیل عمده و بزرگ آن وجود دستگاه سورتر پیشرفته‌ ای است که هیچ کارخانه کشمشی در ایران آن را در اختیار ندارد و در سال ۱۳۹۹ از کشور ایتالیا وارد شده است و به واقع تولید باکیفیتی را در خروجی کار وارد بسته‌ بندی می‌ کند.
  2. حساسیت این مجموعه در خرید بار فله از کشاورزان است جالب آنکه کشاورزان متعددی به این کارخانه می‌ آیند حتی قیمت فله آنها کمی ارزان‌ تر از سایر این قشر می‌ باشد اما وقتی که به بار با دقت بیشتری نگاه می‌ کنیم می‌ بینیم که ضایعات بیشتری درون آن نهفته است که قطعاً خرید از این اشخاص را انجام نخواهیم داد.
  3. و در نهایت تعصب روی برند این مجموعه که به چهار عدد می‌ رسد یعنی ۴ برند با چهار نوع بسته‌ بندی مختلف در اختیار داریم و برعکس خیلی از کارخانه‌ های کشمش در ایران که تعصب خاصی روی برند خود ندارند و هرگونه محصولی را درون جنس خود قاطی می‌ کنند در این مجموعه به این صورت اقدام نمی‌ شود.

محصول پلویی زرد ⇓

تولید کشمش پلویی مرغوب در کارخانه کشمش آراد

خرید کشمش در گرگان

شهر گرگان یکی از بازارهای مهم انواع کشورمان محسوب می‌ شود و از مشتریان انواع کشمش پلویی علی الخصوص همین نوع آفتابی می‌ باشند که عموما جنس خود را از تولیدات تاکستان استان قزوین تامین می‌ کنند ولی در پاره ای اوقات از قوچان هم خرید خود را انجام می‌ دهند ولی به خوبی می‌ دانند که تولیدات تاکستان یک سر و گردن بالاتر از تولیدات قوچان است البته مشتریان بسیاری هم در طول هفته با این مجموعه و جناب آقای مصطفی عینی به عنوان مدیر فروش همین کارخانه جهت خرید کشمش پلویی ارتباط می‌ گیرند.

جهت اطلاع از قیمت کشمش تیزابی با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

ویژگی منحصر به فردی که مجموعه تولیدی کشمش آراد دارد این است که شما با شخص مدیر فروش همین کارخانه به صورت مستقیم و بدون واسطه ارتباط می‌ گیرید برعکس خیلی از سایت‌ ها و پیج‌ های اینستاگرامی که واسطه و دلال هستند از واسطه خرید خود را انجام نمی‌ دهید که حتی امکان خرید حضوری درب کارخانه نیز به همین جهت برای مشتریان قرار داده‌ایم که خیالشان از بابت اینکه با یک مرکز تولیدی وارد معامله می‌ شوند راحت شود.

اگر امکان خرید حضوری ندارید پس از ارتباط گرفتن با جناب آقای عینی و استعلام قیمت روز انواع کشمش مورد نیاز خود یک کارتون نمونه سفارش دهید نمونه که به دستتان رسید این مجموعه متعهد می‌ شود سفارش اصلی و حجم بالایی که قرار است برای شما بفرستد باید با همان نمونه مطابقت داشته باشد و ۵ درصد از شما بیعانه دریافت می‌ گردد و مابقی را زمانی که بار به درب انبارتان رسید و از طرف شما تاییدیه گرفت که با نمونه اولیه مطابقت دارد مبلغ کل را پرداخت خواهید کرد.

محصول پلویی قهوه ای ⇓

خرید کشمش در گرگان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما