شرکت بازرگانی کشمش پلویی سیاه

خریدار در این مجموعه می تواند اقدام به خرید کشمش پلویی سیاه با قیمت کمتر از شرکت های بازرگانی داشته و به صورت حضوری و یا غیر حضوری اقدام به دریافت محصول مورد نظر خود داشته باشد.

 

محصول پلویی قرمز یا سیاه رنگ در کارتون ⇓

شرکت کشمش پلویی

تولید کشمش پلویی سیاه

از جمله محصولاتی که در بازار کشورمان در حجم وسیعی تولید می شود و هم امکان صادرات آن وجود دارد و هم فروش در بازار داخلی، انواع کشمش پلویی نامیده می‌شود که به خصوص در مناطقی نظیر تاکستان قزوین، ملایر همدان و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی تولید می گردد.

 

این محصولات باید به صورت بی دانه و بی هسته باشند و از طرفی سایز آن در خط تولید کارخانه که توسط دستگاه سورتینگ لیزر سایز بندی میگردد زیر ۱۰ میل لحاظ گردد و ظاهر آن گرد و بیضی شکل است. این محصولات در رنگ های زرد، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و سرخ موجود بوده و هر کدام بازار هدف مخصوص به خود را دارند.

 

اما در اینجا منظور، کشمش پلویی سرخ رنگ است که به آن سیاه هم می‌ گویند و نام دیگر آن کشمش پلویی آفتابی نامیده می‌شود که بهترین تولیدکننده آن در کشورمان منطقه تاکستان استان قزوین است آن هم تنها به یک علت و آن درصد قند بالای این نوع محصول در این منطقه می‌ باشد.

 

این محصول بیشتر جهت فروش در بازار داخلی کاربرد دارد تا امر صادرات و آن را می توانید در کارتون های ۹ کیلویی که در واقع ۸.۵ کیلو کشمش در آن پر شده است در بازار ایران خریداری نمایید و مصارف آن جهت طبخ در کنار برنج و و استفاده در کیک و کلوچه و شیرینی و به صورت کلی قنادی و نیز استفاده در سالاد می باشد.

محصول آفتابی برای تولید پلویی در خط تولید کارخانه ⇓

شرکت بازرگانی کشمش

شرکت تولید و فروش محصول پلویی

این مجموعه یعنی تولیدی کشمش آراد هم در تاکستان قزوین واقع شده و علاوه بر اینکه تولید و فرآوری محصول اشاره شده را با کیفیت بسیار بالا توسط دستگاه سورتینگ لیزر و ایکس ری انجام می دهد،بلکه امکان فروش مستقیم و از تولید و مصرف آن ها را نیز خواهد داشت.

 

لازم به ذکر است که محصول پلویی از کشمش آفتابی در کارخانه به دست می آید و در واقع محصول آفتابی را که دارای دم و شاخه است و خاک و سنگ ریزه دارد را بر روی خط تولید کارخانه ریخته تا کارهای فرآوری، شستشو و بسته بندی روی آن صورت گیرد.

 

در حال حاضر که در اواسط اسفند ۱۴۰۰ هستیم قیمت یک کارتون ۹ کیلویی از محصول اشاره شده با کیفیت سوپر که دو بار عمل سورت کردن روی آن صورت می گیرد ۳۶۵ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می‌ شود که اگر آن را با یک بار سورت کردن بخواهید کارتونی ۱۰ هزار تومان ارزان تر خواهد شد.

 

موضوع مهم دیگر این است که برخلاف تمامی کارخانه های کشمش در ایران که زیر تناژ بار نمی فروشند در این مجموعه می توانید حداقل سفارش ۳۰ کارتونی هم داشته باشید و این برای هر عرضه کننده ای که قصد شروع فعالیت در مورد این محصولات را داشته باشد می‌تواند بسیار عالی باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما