شرکت بسته بندی و صادرات کشمش

شرکت بسته بندی و صادرات کشمش آراد در این سایت امکان معرفی محصولات خود را دارد و مشتری و خریدار نیز می تواند اطلاعات زیادی در مورد استعلام قیمت به روز، نوع تولید کشمش تیزابی، سبز، زرد، آفتابی و مویز، انواع بسته بندی و غیره کسب نماید.

شرکت بسته بندی کشمش

شرکت بسته بندی انواع کشمش

همانطوری که قبلاً گفته شد شرکت ها و کارخانه های کشمش در ایران این محصولات را تولید نمی‌کنند بلکه تولید آنها به عهده باغدار است اما کار فرآوری و بسته بندی آنها را انجام می دهند که نوع بسته بندی نیز به صورت کلی کارتونیست که در برخی موارد سلفونی نیز انجام می گیرد.

 

شرکت بسته بندی کشمش آراد نیز به همین منوال عمل می کند انواع کشمش را از باغدار خریداری کرده که با دم و شاخه و خاک بوده و در کارخانه کار شستشو، سورتینگ و بسته بندی آنها را انجام می دهد.

 

از بین انواع کشمش مجموعه کشمش آراد، کشمش سبز و طلایی قلمی را نمی‌تواند خود بسته بندی کند که آن هم برای مشتریانی که سفارش داشته باشند امکان تأمین وجود دارد با این تفاوت که به جای خرید از تاکستان از باغداران کاشمر و خلیل آباد این کار انجام می گیرد.

 

در هر صورت، میزان صادرات کشمش تیزابی و کشمش زرد طلایی بیشترین حجم را در کشورمان به خود اختصاص می‌دهد که هر دوی این محصولات با کیفیت سوپر فرآوری و آماده تقدیم به مشتریان خود خواهیک بود.

شرکت صادرات کشمش

شرکت صادرات انواع کشمش

کارخانه های کشمش در ایران به صورت کلی خود اقدام به صادرات مستقیم محصولات خود نمی کنند و بار را فقط پس از فرآوری فقط با کیفیت خوبی تقدیم مشتریان خود خواهد کرد. اما در برخی موارد این امکان نیز وجود دارد که خود نیز صادرات انجام دهند به عنوان مثال این مجموعه خود به کشورهای هند، اوکراین، عراق، ارمنستان، روسیه و گرجستان صادرات مستقیم انجام داده است.

 

شاید مهمترین چیز در بحث صادرات یک کارخانه یا شرکت این است که شخص مدیر فروش و مدیرعامل رفتار حرفه ای و تجاری داشته باشند که این رو کمتر در بین تولید کننده های ایرانی می‌بینیم، کارخانه دار نباید خود را بالاتر از مشتری ببیند پول می گیرد که بار ایشان را آماده کند واقعا نیازی به قیافه گرفتن نیست.

 

پس این مراکز باید در درجه اول سعی کنند بهترین نوع اخلاق خود را در تجارت رعایت کرده و مشتری را به سمت خود جلب کنند. اساس کار این مجموعه نیز به همین منوال می‌باشد که اخلاق مداری را در تجارت رعایت کند به این صورت مشتری دیگر یک بار خرید نخواهد کرد بلکه به صورت متناوب درخواست بار خواهد داد که این مورد برای این مرکز نیز پیش آمده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما