شرکت پخش کشمش پلویی ملایر

شما در این مجموعه می توانید به صورت مستقیم از شرکت تولید و پخش کشمش پلویی ملایر تولید تاکستان و ملایر استعلام قیمت گرفته و در صورت صلاحدید اقدام به ثبت سفارش داشته باشید.

 

محصول پلویی طلایی (راست) و تیزابی بدون گوگرد که دارای رنگ قهوه ای تیره (چپ) است. ⇓

پخش کشمش پلویی

تولید کشمش پلویی در ایران

کشمش پلویی از جمله محصولاتی می باشد که بیشترین میزان صادرات و فروش در بازار داخلی را به خود اختصاص می‌ دهد و تقریباً در اکثر مناطقی که انگور در اختیار دارند این محصول را نیز تولید می کنند، البته به غیر از مناطقی نظیر کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی که تولیدات آنها به صورت اختصاصی به صورت قلمی است.

 

اما به صورت کلی به کشمش هایی از انگورهای بی دانه تولید می‌شود و در کارخانه پس از عملیات سورتینگ لیزر که انواع کشمش را درجه بندی می کند، به سایز زیر ۱۰ میل این محصولات که در کارخانه و در کارتون پر می‌ شوند کشمش پلویی می گویند.

 

این محصولات در قالب چهار نوع مختلف در کشورمان تولید می گردد که با تفاوت رنگهای آنها می توان از هم تشخیصشان داد که این رنگ ها عبارتند از طلایی، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و قرمز که همگی آنها از یک نوع انگور تولید شده اما روال فرآوری و تولید آنها متفاوت است.

 

رنگ طلایی این محصولات فقط برای صادرات، رنگ قرمز فقط برای بازار داخل و دو رنگ دیگر که قهوه ای روشن و قهوه ای تیره هستند، هم می توان جهت فروش در بازار داخلی استفاده نمود و هم‌ جهت صادرات که همگی آنها در این مجموعه در قالب دو کیفیت سوپر و درجه یک تولید می شوند.

محصول پلویی تیزابی دارای رنگ قهوه ای روشن ⇓

کشمش پلویی ملایر

پخش کشمش پلویی از کارخانه

دو منطقه تاکستان استان قزوین و ملایر استان همدان در زمینه تولید کشمش پلویی در کشورمان سرآمد می باشد و مشتری اگر به دنبال خرید جنس مرغوب و با کیفیت است پیشنهاد می شود از تاکستان قزوین و اگر به دنبال خرید این محصولات با قیمتی ارزان تر که طبیعتاً کیفیت پایین‌ تر هم دارد می باشید تولیدات ملایر برای شما بسیار مناسب هستند.

 

این مجموعه هم در تاکستان استان قزوین فعالیت تولید و بسته‌ بندی این محصولات را در قالب کارتونی داشته و علاوه بر محصولات اشاره شده کشمش فله‌ ای آفتاب و سایه خشک را نیز در قالب بسته بندی کیسه و گونی هم در اختیار داشته و به فروش می‌ رساند.

 

دو محصول پلویی اصلی در بازار داخلی که عبارتند از کشمش تیزابی و کشمش آفتابی به ترتیب در کارتون های ۹ کیلویی برای بازار داخل با بالاترین کیفیت تاکستان هر کارتون ۳۷۰ هزار تومان و ۳۳۰ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می شود.

 

این مجموعه علاوه بر اینکه تولید محصولات اشاره شده را انجام می دهد قابلیت پخش مستقیم و از تولید و مصرف آن ها را نیز داشته و شما وقتی که با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی گرفتید و استعلام قیمت به روز نمودید می توانید از طریق ایشان و با پرداخت میزانی به عنوان بیعانه سفارشتان را ثبت و منتظر دریافت محصول درب انبار خود باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما