صادرات کشمش زرد آفتابی

کشمش زرد آفتابی از تولیدات ممتاز ملکان و تاکستان قزوین در این کارخانه تولید و بسته بندی می شود و مشتریانی که قصد خرید این محصولات را برای صادرات دارند می توانند آن را درب کارخانه با قیمت مناسب خریداری نمایند.

 

محصول زرد تولید ملکان که از بارگاه برای تولید آن استفاده شده است. ⇓

کشمش زرد آفتابی

تولید کشمش زرد آفتابی

یکی از انواع کشمشی که در ایران در حجم قابل توجهی تولید می‌شود و از آن بیشتر برای صادرات استفاده می کنند، کشمش زرد آفتابی نام دارد که به این محصول کشمش طلایی هم گفته می‌شود و محصول اشاره شده از بهترین تولیدات ملکان و بناب استان آذربایجان و تاکستان استان قزوین است.

 

از این جهت گفته می‌شود که کشمش زرد مناطق اشاره شده بهترین کیفیت ممکن را دارند چون از بارگاه برای تولید آن استفاده می کنند و وقتی که قرار است دود گوگرد را به نواحی مختلف کشمش برسانند آویزان شدن انگور آغشته شده به تیزاب داغ از بارگاه، باعث انجام این کار می شود به همین جهت اگر بالاترین کیفیت این محصول را بخواهید باید از مناطقی خریداری کنید که از بارگاه برای تولید آن استفاده می کنند.

 

به این جهت موضوع اشاره شده عنوان شد چون در شهری مانند ملایر که آن هم از تولیدکنندگان اصلی کشمش زرد در ایران محسوب می‌شود به طریق بارگاه محصول را تولید نمی کنند بلکه در درون سبد آن را قرار داده بود تا دود گوگرد به آن آغشته کنند که طبیعتاً باعث می‌شود به تمام نواحی کشمش، دود نرسد و محصول نهایی خوشرنگ و یکنواخت نگردد.

انواع بارگاه برای تولید محصول زرد رنگ ⇓

کشمش زرد آفتابی

صادرات مستقیم کشمش از کارخانه

در این مجموعه که واقع در تاکستان استان قزوین است و انواع کشمش پلویی را که محصول زرد رنگ هم یکی از آنهاست با کیفیت بالا آماده می کند، علاوه بر تولید آن امکان صادرات مستقیم محصولات را نیز برای مشتری خواهد داشت تا بار مستقیم به دست مشتری در هر جایی از دنیا که باشد برسد.

 

از این نظر به کشمش زرد، آفتابی هم گفته می‌شود چون وقتی که انگور در شهریورماه چیده شده و به مایع تیزاب آغشته گردید، زمانی که آن را از بارگاه آویزان کنند و یا در درون سبد قصد ذارند آن را خشک کنند این کار توسط آفتاب و نور خورشید انجام می شود.

 

در حال حاضر که در اواخر آبان ۱۴۰۰ هستیم محصول اشاره شده رشد قیمت چشمگیری داشته به گونه ای که در حدود ۸۰ درصد افزایش قیمت به آن خورده و در حال حاضر اگر از بهترین کیفیت آن را بخواهید کیلویی ۶۰ هزار تومان درب کارخانه برای صادرات فاکتور می شود.

 

اگر به دنبال استعلام قیمت روز کشمش زرد هستید شماره تماس مدیر فروش کارخانه در تمام صفحات این سایت قرار داده شده تا شما به صورت مستقیم با ایشان ارتباط بگیرید و اگر هم خارج از کشور سکونت و فعالیت دارید این مجموعه می تواند تمام پروسه های صادرات را تا زمانی که بار به دست شما برسد بر عهده بگیرد، مواردی نظیر بارگیری، ترانزیت، بهداشت، استاندارد و گمرک.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما