صادرات کشمش زرد طلایی به مالزی

امکان صادرات مستقیم کشمش زرد طلایی به کشورهای شرق آسیا نظیر مالزی، فیلیپین، سنگاپور و اندونزی در این مجموعه که خود کار تولید و بسته بندی انواع کشمش را انجام می دهد میسر بوده که شما جهت دریافت اطلاعات بیشتر باید با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

 

محصول طلایی در کارتون ۵ کیلویی ⇓

صادرات کشمش زرد

تولید کشمش زرد طلایی

یکی از  کشمش هایی که در کشورمان در مقیاس قابل‌ قبولی تولید می‌شود و امکان صادرات آن نیز بسیار برای آن میسر بوده کشمش زرد طلایی نامیده شده که بر دو نوع قلمی و پلویی و گرد تقسیم‌ بندی می‌شوند که این محصولات به ندرت جهت فروش در بازار داخلی کاربرد دارد.

 

نمونه قلمی مربوط به شمال شرق کشورمان و استان خراسان رضوی در شهرهایی نظیر کاشمر و خلیل آباد است که همانطور که از اسمش پیداست کشیده و قلمی است و رنگ آن کاملا زرد می باشد. اما نمونه پلویی، گرد است و بی دانه و مربوط به مناطق شمال غرب کشورمان در مناطقی نظیر تاکستان قزوین، ملایر همدان و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی می باشد.

 

مشتریان زیادی در دنیا خریدار کشمش زرد طلایی هستند اما متاسفانه شرایط سیاسی کشورمان باعث شده ما سالیانه تعداد بیشتری از این خریداران را در دنیا از دست بدهیم که آن هم فقط و فقط به بی کفایتی مسئولین امر بر می گردد نه چیز دیگر.

 

این مجموعه هم در تاکستان استان قزوین واقع شده و کشمش طلایی که تولید می کند بالاترین کیفیت نمونه پلویی بوده که به صورت بارگاهی به انگور  گوگرد می زنند که در این صورت محصول از نظر یکنواختی رنگ زرد، یکدست تر و با کیفیت بالاتری بوده و برای مشتری های سخت گیر و حساس نظیر کشورهای شرق آسیا مانند مالزی مناسب می باشد.

دانه های محصول طلایی مرغوب ⇓

صادرات کشمش طلایی

صادرات مستقیم کشمش از درب کارخانه

علاوه بر اینکه در این مجموعه تولید محصول اشاره شده با کیفیت بالا توسط دستگاه سورتینگ لیزر و ایکس ری انجام شده و در کارتونهای ۵ و ۱۰ کیلویی خالص جهت صادرات در انبار دپو می گردد، امکان صادرات مستقیم آنها هم تا زمانی که بار به درب انبار خریدارتان برسد نیز انجام می‌ گیرد.

 

به این صورت که وقتی شما اقدام به ثبت سفارش کشمش زرد نمودید که با پرداخت میزانی به عنوان بیعانه این مورد انجام می گیرد برای کارهای صادرات آن باید پروسه بهداشت، استاندارد، گمرک، بارگیری و ترانزیت بار را انجام دهید که این مجموعه با استخدام کارمندی همه این کارها را برایتان به رایگان انجام می دهد.

 

در حال حاضر هم که در اواخر بهمن ۱۴۰۰ هستیم قیمت کشمش طلایی در بالاترین کیفیت خود کیلویی ۶۹ هزار تومان و با کیفیت درجه یک کیلویی ۵۹ هزار تومان درب کارخانه به مشتری قیمت داده می شود.

 

اگر شما قصد ثبت سفارش دارید حتماً با جناب آقای مصطفی عینی به عنوان مدیر فروش مجموعه که کار بازرگانی شرکت را نیز انجام می دهد ارتباط تلفنی بگیرید و پس از استعلام قیمت روز کشمش طلایی، بخواهید که پروسه‌ های صادرات آن را نیز انجام دهد که البته لازم به ذکر است این مورد را هم بدانید که بر روی بسته بندی کارتونی این مجموعه هیچ گونه شماره تماس و آدرس کارخانه ای وجود ندارد و این برای شمایی که قصد دارید از مشتریتان دور نخورید می تواند بسیار عالی باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما