عرضه مستقیم مویز تازه

عرضه مستقیم مویز تازه به صورت بی دانه و دانه دار در این مجموعه انجام می شود و مشتریانی که به دنبال تهیه این محصولات با نرخ مناسب و البته کیفیت بالا هستند باید با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

محصول سیاه هسته دار به صورت فله ای و در کیسه ⇓

عرضه مویز تازه

انواع مویز در بازار ایران

مویزها هم مانند کشمش در ایران با حجم بالایی تولید می شود و اکثر مناطقی که کشمش تولید می‌ کنند مویز هم در دستور تولید دارند چون مشتریان آن به خصوص در بازار ایران زیاد هستند و میزان تولید محصول اشاره شده کم، به همین جهت نگرانی بابت فروش آن نخواهند داشت.

 

ابتدا لازم است که این مورد گفته شود که مویز بر چند دسته تقسیم می شود. این محصول بر سه دسته تقسیم می‌گردد که در پایین به تفکیک در مورد آن توضیح داده خواهد شد:

 

  1. مویز قرمز دانه دار: این محصول رنگی قرمز و سرخ دارد و در بین انواع این نوع محصولات ارزان ترین حالت آن می باشد.
  2. مویز سیاه دانه دار: این محصول طبیعتا رنگی سیاه دارد که به علت وجود رنگدانه ها در آن دارای خواص بالایی است اما چون هسته دار است درصد قابل توجهی از مردم دوست ندارند که آن را مصرف کنند.
  3. در انتها مویز سیاه بی دانه: پرفروش ترین نوع این محصولات در کشورمان به شمار می‌رود ولی میزان تولید آن در ایران بالا نیست و چون مشتریان آن زیاد هستند، ناچار به واردات آن از دو کشور ازبکستان و افغانستان به عنوان قطب تولید این محصولات در دنیا می کنند، البته نه از مبادی قانونی.

 

محصول سیاه بدون هسته در کارتون ۱۰ کیلویی ⇓

عرضه مستقیم مویز

عرضه مستقیم مویز

انواع مویزی که در بالا به آن اشاره شد در این مجموعه امکان تامین آن وجود دارد و اگر به دنبال خرید آن هستید باید بدانید که یا این محصولات را به صورت فله ای و در کیسه و گونی خریداری می کنند و یا به صورت بسته بندی شده کارتونی که وزن آنها ۱۰ کیلویی است.

 

از جمله محصولاتی که امکان تهیه آن ها در این مرکز وجود دارد می‌توان به مویز فخری، مویز بش، مویز رطبی، مویز ازبک و مویز افغان اشاره نمود. که برای دریافت فیلم و عکس واقعی محصول می توانید آنها را از مدیر فروش دریافت نمایید.

 

به صورت کلی انواع محصولات چه کشمش و چه مویز در این مجموعه به صورت از تولید به مصرف و مستقیم به دستتان خواهد رسید و شما این امکان را هم دارید که به صورت حضوری درب کارخانه نیازتان را تامین کنید و یا اینکه سفارش اینترنتی داده و بار را درب انبار خودتان تحویل بگیرید و سپس تسویه نمایید.

 

با توجه به اینکه در حال حاضر در اوایل آذر ۱۴۰۰ هستیم و قیمت انواع کشمش و مویز رشد چشمگیری داشته تا حدی که بین ۶۰ تا ۹۰ درصد نرخ این محصولات بالا رفته لذا از درج قیمت خودداری و شما می توانید با شماره تماس های مدیر فروش کارخانه مجموعه آراد ارتباط تلفنی گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما