عرضه مستقیم و از تولید به مصرف کشمش اعلا

عرضه مستقیم و از تولید به مصرف کشمش اعلا و ممتاز از کارخانه کشمش در این مرکز انجام می گیرد و مشتریانی که برای صادرات و یا فروش در بازار داخلی به دنبال تهیه کشمش باکیفیت هستند می توانند در این مرکز آن را تامین کنند.

کشمش خرمایی (تصویر پایین)

عرضه کشمش اعلا

تولید کشمش برای صادرات و بازار داخل

مجموعه کشمش آراد که در تاکستان استان قزوین واقع شده انواع کشمش را در این شهر در اختیار داشته و این محصولات را هم برای صادرات و هم جهت فروش در بازار داخلی آماده و بسته بندی می کند، محصولاتی با کیفیت و اعلا که در کنار قیمتی رقابتی باعث می شود مشتری میل به همکاری داشته باشد.

 

از جمله محصولاتی که در این مرکز برای مقاصد بالا در کارتون های ۹ و ۱۰ کیلویی بسته بندی می شود عبارتند از:

  1. کشمش انگوری طلایی
  2. کشمش سلطانی تیزابی
  3. کشمش پلویی آفتابی
  4. و کشمش خرمایی

که البته در کنار محصولات بالا، محصولات دیگری که به آنها کشمش فله گفته می‌شود و در کیسه هم بسته بندی می گردد امکان عرضه و فروش آن وجود دارد البته نه برای صادرات، بلکه برای فروش در بازار داخلی.

 

به صورت کلی منطقه تاکستان قزوین و منطقه ملایر استان همدان چهار محصولی که در بالا به آن پرداخته شد را با هم در اختیار دارند و هر دو منطقه آنها را تولید می کنند اما با یک تفاوت بزرگ و عمده که در پایین به آن خواهیم پرداخت.

 

اگر شما به دنبال بار باکیفیت و اعلا هستید قطعاً باید از کشمش تاکستان خرید خود را انجام دهید، کیفیتی که این اطمینان به شما داده می شود که مشتریتان نمی تواند آن را رد کرده و اصطلاحاً مرجوع کند. اما اگر به دنبال خرید محصولی هستید که کیفیتی پایین تر داشته و قیمتی ارزان تر و مناسب تر قطعاً باید از تولیدات ملایر خرید خود را انجام دهید.

کشمش تیزابی سلطانی (تصویر پایین)

عرضه مستقیم کشمش

عرضه مستقیم کشمش در این مرکز

شما در این مرکز به صورت از تولید به مصرف خرید انواع کشمش را خواهید پرداخت و این محصولات علاوه بر اینکه قیمتی مناسب تر نسبت به بازار خواهد داشت، بلکه شما کشمش تازه خریداری می کنید، نه محصولی که ممکن است چند ماه در انبار دپو شده باشد.

 

تمام محصولاتی که در بالا به آن پرداخته شد به صورت بی دانه و بی هسته است و چون شماره تماس مدیر فروش مجموعه را در صفحات مختلف این سایت قرار داده ایم شما می توانید به روز استعلام قیمت نمایید و هر گونه سوال تکمیلی دیگری نظیر نحوه ارسال، نوع بسته بندی و موارد دیگر را از ایشان پرس و جو کنید.

 

خریدتان در این مرکز می‌تواند هم به صورت حضوری درب کارخانه باشد و هم به صورت غیرحضوری در هر شهری از ایران که هستید. اگر به صورت حضوری باشد که طبیعتاً با هماهنگی کردن با مدیر فروش پس از بازدید از انبار کارخانه خرید محصولات مورد نیاز خود را انجام می‌دهید اما اگر غیر حضوری است هزینه ارسالی وسیله نقلیه تا انبارتان، از شما دریافت می گردد و مبلغ بار را زمانی که بار به دستتان رسید تسویه خواهد نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما