عرضه کننده عمده کشمش های مرغوب

عرضه کننده عمده کشمش های مرغوب و تازه که به صورت بسته بندی شده هم برای صادرات و هم فروش در بازار داخلی می باشد در این مرکز حضور داشته و عزیزانی که قصد خرید این محصولات را از تولید به مصرف دارند می توانند نیازشان را با قیمت مناسب تامین نمایند.

عرضه عمده کشمش

انواع کشمش های مرغوب

منطقه‌ای که در آن مجموعه تولیدی کشمش آراد فعالیت تجاری دارد تاکستان استان قزوین است و این شهر به همراه مناطق اطراف آن جمله اسفرورین، شال و نرجه از تولید کنندگان اصلی انواع کشمش مرغوب در داخل کشورمان می باشند و محصولات آن نیز به دارا بودن قند بالا شهره است.

 

به صورت کلی مناطقی که به آن اشاره شد در زمینه تولید کشمش آفتابی و کشمش تیزابی در ایران سرآمد می باشد که البته منظور از کشمش آفتابی هم به صورت فرآوری شده که به آن کشمش پلویی می گویند و هم به صورت فله ای و در کیسه و کارخانه های بسیاری در این مناطق وجود دارند که آنها را جهت فروش در بازار داخلی فرآوری و بسته‌بندی می‌کنند.

 

لازم به ذکر است اشخاصی که با این مجموعه تماس می‌گیرند گاهی اوقات به دنبال خرید کشمش سبز و زرد قلمی نیز می‌باشند که نیاز است این مورد گفته شود دو محصولی که به آن اشاره شد از تولیدات کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی بوده و این مناطق به صورت تخصصی بر روی تولید این محصولات فعالیت می‌کنند.

 

اما برای تامین مشتریان خود که به دنبال خرید این دو محصول هستند بار را به صورت فله از باغداران مناطق مذبور خریداری و در کارخانه خود کارهای فرآوری را روی آن انجام می دهیم.

عرضه کشمش مرغوب

عرضه کشمش از تولید به مصرف

روال فروش و عرضه مجموعه کشمش آراد به این صورت است که از تولید و مصرف محصولات خود را پخش می کند و سایت هایی که در اختیار دارد که در حال حاضر تعداد آنها به ۶ عدد می رسد برای آشنایی بیشتر مشتری با انواع کشمش تولیدی آن بوده تا وقتی قصد خرید از هر مجموعه را داشته باشید اطلاعاتتان کافی باشد.

 

علاوه بر محصولاتی که در بالا به آن اشاره شد محصولات دیگری نظیر مویز قرمز ارگانیک استان فارس، مویز ازبک و مویز افغان به همراه کشمش طلایی صادراتی که از تولیدات ملکان استان آذربایجان بوده در این مرکز قابلیت عرضه دارد.

 

لازم به ذکر است مشاوره ها به صورت رایگان بوده پس اگر قصد صادرات کشمش و یا فروش در بازار داخلی را دارید می توانید با جناب آقای عینی به عنوان مدیر فروش مجموعه ارتباط گرفته و درخواست مشاوره نمایید تابه بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کند.

 

استعلام قیمت روز کشمش، اطلاعات بسته بندی، گمرکات و ترخیص کالا نیز از جمله مواردی هستند که می توانید از طریق ایشان جویا شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما