عرضه کننده مویز سیاه ارزان قیمت

عرضه کننده مویز سیاه با قیمت ارزان و یا بهتر بگوییم رقابتی در این مرکز حضور دارد و مشتریانی که قصد خرید انواع مویز سیاه و قرمز به صورت هسته دار و بی هسته را دارند می توانند نیاز خود را در این مرکز به صورت حضوری و غیر حضوری تامین نمایند.

عرضه مویز سیاه

مویز سیاه و قرمز با قیمت مناسب

مویز که از انواع کشمش محسوب شده در بازار کشورمان بسیار خرید و فروش می‌شود به خصوص تا قبل از شروع تحریم ها و زمانی که نرخ این محصولات مناسب بود. اما در حال حاضر و زمانی که دلار نزدیک ۲۵۰۰۰ تومان می باشد قیمت مویز سیاه حدوداً ۱۰۰ هزار تومان قیمت می خورد و امکان خرید آن برای ایرانیان به راحتی مهیا نیست.

 

به همین جهت مویز ایرانی جای خود را به محصول خارجی داده و در بازار کشورمان از انواع سیاه و قرمز این محصول که عموما هم هسته دار می باشند عرضه می گردد و مجموعه تولیدی کشمش آراد نیز هر دوی این محصولات را که از تولیدات استان فارس و استان قزوین است را بسته بندی و ارسال میکند.

 

در حال حاضر یعنی در اواسط آبان ماه ۱۳۹۹ نرخ مویز سیاه به صورت کاملا تمیزشده بدون دم در کارتون کیلویی ۴۸ هزار تومان و نرخ مویز قرمز باز هم کاملا تمیز شده و بدون دم در کارتون کیلویی ۲۷۰۰۰ تومان می باشد. مویز فله‌ای فخری نیز موجود است که دارای دم و شاخه بوده و کیلویی ۱۷ هزار تومان عرضه می گردد.

قیمت مویز سیاه

عرضه انواع مویز بسته بندی شده

مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین کارخانه کشمش داشته و علاوه بر آن انبار فله انواع کشمش نیز در همین شهر واقع شده است که برای ارسال فله ای یعنی در کیسه و بسته بندی شده کارتونی مبدا آن شهر تاکستان می باشد.

 

اما ممکن است مشتری محصولات سایر مناطق را نیاز داشته باشد از جمله مویز افغان که بیدانه است و یا مویز سیاه و قرمز هسته دار استان فارس. ارسال محصول افغان از استان خراسان انجام گرفته و محصولات استان فارس هم طبیعتاً از همین استان به صورت مستقیم از باغدار به سمت مشتری ارسال می شود.

 

در هر جایی از ایران که باشید اگر مایل به خرید حضوری هستید این کار با هماهنگی کردن با مدیر فروش مجموعه امکان پذیر است از طرفی خیلی از مشتریان امکان خرید حضوری را ندارند و دوست دارند سفارش اینترنتی و یا غیر حضوری دهند این مورد نیز به راحتی انجام می گیرد به چه صورت:

 

از شما میزانی به عنوان بیعانه دریافت می گردد بار به دو صورت یا باربری اتوبوسی و کامیونی و یا ارسال با وانت و کامیونت به سمتتان انجام می گیرد. در ارسال باربری زمانی که رسید باربری برایتان ارسال شد تسویه می کنید و ارسال با وسیله نقلیه به این صورت است که وقتی به درب انبارتان رسید قبل از تخلیه تسویه انجام می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما