عرضه کننده کشمش خشک بدون واسطه

عرضه کننده کشمش خشک به صورت مستقیم و بدون واسطه در این سایت حضور دارد و محصولات کارخانه خود که از تولیدات تاکستان قزوین و با قیمت درب کارخانه می باشد را در سراسر کشور پخش می کند.

 

پهن کردن انگور در مقابل آفتاب ⇓

عرضه کننده کشمش خشک

تولید کشمش باکیفیت در کارخانه

اگر در زمینه کشمش و این خشکبار پرطرفدار فعالیت دارید قطعاً می‌دانید که منطقه تاکستان، ملایر، بوانات، کاشمر، بناب و ملکان تولیدکننده های اصلی کشمش در کشورمان محسوب می شوند که از این محصولات می‌توان هم برای صادرات استفاده نمود و هم برای فروش در بازار داخلی.

 

اما نکته مهم این است که شاید برخی از خریداران این محصول هم ندانند کارخانه کشمش صفر تا صد محصولی که به دست شما می رسد را تولید نمی‌ کند بلکه آن را به صورت فله ای و در کیسه از باغدار و کشاورز خریداری و در کارخانه خود کارهای فرآوری و شستشو را روی آن انجام می‌دهد تا محصول در قالب کیفیت درجه یک به دستتان برسد.

 

مجموعه تولیدی کشمش آراد هم در تاکستان قزوین واقع شده و گران ترین انواع کشمش پلویی در ایران مربوط به همین منطقه است که البته کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی نسبت به تولیدات سایر مناطق کشورمان.

 

کشمش خشک شده هم در واقع همان انگوری است که از طریق آفتاب، سایه، تیزآب و مکانیزه تبدیل به محصول دیگری می‌شود که ممکن است هم محصول فله آن خریدار داشته باشد و هم محصول فرآوری شده آن که در کارتون و یا ممکن است سلفونی بسته بندی آن صورت گیرد.

محصول آفتاب خشک ⇓

عرضه بدون واسطه کشمش

عرضه بدون واسطه کشمش

از آنجایی که بیشتر مشتریان این مجموعه بنکداران، مراکز پخش و فروشگاه زنجیره ای هستند مایلند به صورت مستقیم و بدون واسطه با کارخانه وارد مذاکره گردند و از مراکز پخش خرید خود را انجام ندهند و تاسیس سایت های اینترنتی متعدد برای این مجموعه هم به همین جهت است تا ایشان بتوانند این مراکز را پیدا کنند.

 

تولیدات این مجموعه بیشتر مربوط به کشمش پلویی می باشد که در رنگ های زرد، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و سرخ موجود است و بسته بندی آنها به صورت کارتونی بوده که برای صادرات از ۱۰ کیلویی خالص استفاده می‌کنند و برای بازار داخلی از ۹ کیلویی همراه با وزن کارتون که در واقع هشت و نیم کیلو کشمش می باشد.

 

در کنار محصولات اشاره شده کشمش آفتاب خشک، کشمش سایه خشک و مویز قرمز ارگانیک هم موجود بوده که مشتری می تواند با ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه نسبت به استعلام قیمت روز و خرید محصولات به صورت مستقیم اقدام نماید.

 

برای استعلام قیمت روز محصولات و نیز مشاوره در مورد صادرات و فروش در بازار داخلی، نوع بسته بندی و آیا اینکه امکان تغییر وزن و شکل آن وجود دارد یا خیر، می توانید به صورت مستقیم با مدیر فروش کارخانه جناب آقای عینی ارتباط بگیرید. در صورتی که در بازار داخلی کار می‌کنید و قصد خرید اعتباری دارید هم امکان مذاکره آن وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما