عمده فروشی کشمش پلویی بی دانه صادراتی

عمده فروشی کشمش پلویی بی دانه صادراتی از بهترین تولیدات تاکستان قزوین، ملایر همدان و ملکان استان آذربایجان در این مرکز انجام می شود و مشتریانی که قصد خرید مستقیم از کارخانه را دارند باید با قسمت فروش کارخانه که شماره تماس ایشان در صفحات مختلف سایت قرار داده شده تماس بگیرند.

عمده فروشی کشمش پلویی

انواع کشمش پلویی صادراتی

به صورت کلی به هر کشمش گردی که بی دانه باشد کشمش پلویی گفته می شود که ممکن است رنگ های متفاوتی از آن در کشورمان تولید گردد اما همه آنها برای صادرات مناسب نیستند.

 

به صورت کلی محصولاتی برای صادرات مناسب هستند که به آنها مایع تیزاب می زنند، به این جهت که امکان نگهداری و دپو کردن آن تا مدت دو سال وجود دارد و این برای خریدار می‌تواند بسیار عالی باشد چون آنها را در سردخانه نگهداری خواهند کرد اگر حجم خریدشان بالا باشد.

 

برای انواع کشمش پلویی در دنیا خریداران بسیار زیادی وجود دارد که اگر رابطه ما با سایر کشورها نرمال بود به راحتی می‌توانستیم بازار این کشورها را قبضه کنیم، اما متاسفانه در حال حاضر اکثر به کشورهای همسایه این نوع محصولات ارسال می گردد.

 

اما اگر قرار باشد سه محصول پلویی که صادراتی باشد را نام ببریم که در ایران در حجم بالایی تولید می شود به ترتیب زیر می باشد:

  1. کشمش پلویی زرد که به آن انگوری و کالیفرنی هم گفته می‌شود.
  2. کشمش پلویی تیزابی که نام دیگر آن سلطانی می باشد.
  3. و کشمش پلویی خرمایی که در واقع همان تیزابی است که به آن گوگرد نزده اند.

کشمش پلویی بی دانه

فروش مستقیم کشمش از کارخانه

چون این مرکز کارخانه کشمش و مرکز تولید و فرآوری این محصولات را دارد، علاوه بر اینکه در زمینه صادرات این محصولات فعالیت دارد بلکه فروش این محصولات را در بازار داخلی هم در حجم وسیع انجام می‌دهد که بسته‌بندی این محصولات به صورت کارتونی بوده که ممکن است ۵، ۹ و ۱۰ کیلویی باشد.

 

محصول دوم و سومی که در بالا به آن پرداخته شد از تولیدات اختصاصی باغداران و کشاورزان منطقه تاکستان می باشد اما چون این شهر در زمینه تولید کشمش انگوری یا همان پلویی زرد تخصص بالایی به مانند ملکان استان آذربایجان شرقی که تولید کننده اصلی این محصولات می باشد ندارد لذا ناچار هستیم که بار را به صورت فله از باغداران و کشاورزان آن مناطق خریداری کنیم تا کارهای فرآوری در کارخانه تاکستان روی آن انجام گیرد.

 

نکته مهم اینکه هر سه محصولی که در بالا به آن پرداخته شد این تضمین به مشتری داده می شود که با همان کیفیتی که این کارخانه بار را به شما تحویل می دهد قیمتی ارزان تر در تاکستان پیدا نخواهید کرد به گونه ای که اگر پیدا کردید در میزان کیفیت تمامی کارتون هایی که به دستتان می رسد باید شک کنید و یا اینکه ممکن است وزن کارتون را کمی بالاتر برده باشند و به این صورت از قیمت کلی کاسته شود، پس مراقب باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما