فروشنده بزرگ بهترین کشمش طلایی

شما در این مرکز با فروشنده بزرگ بهترین کشمش طلایی انگوری که در واقع همان تولیدات ملکان و بناب استان آذربایجان می باشد وارد معامله خواهید شد. خرید شما درب کارخانه خواهد بود و شما می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه نیاز خود را تامین کنید.

فروشنده بزرگ کشمش

تولید بهترین کشمش طلایی در ایران

همانطور که در بالا به این موضوع اشاره شد بهترین کشمش طلایی ایران و شاید دنیا مربوط به منطقه ملکان و بناب استان آذربایجان می باشد و این محصول زمانی در سرتاسر دنیا مشتری زیادی داشت اما متاسفانه از اوایل سال ۹۷ بود که بازار کشمش ایران به شدت افت کرد و متاسفانه ما خیلی از بازارها را از دست داده ایم.

 

با این اوصاف از آنجایی که ما همچنان در حال فعالیت هستیم و به برخی از کشورها به صورت تناوب هم کشمش میفروشیم لذا مشتریانی که با ما تماس می‌گیرند (ممکن است یا در ایران باشند و یا خارج از ایران) به دنبال خرید بهترین نوع کشمش طلایی هستند که طبیعتاً از آنجایی که کارخانه کشمش مجموعه‌ آراد در تاکستان واقع شده لذا ناچاریم که بار را به صورت فله از باغداران ملکان و بناب خریداری و در کارخانه خود کارهای فرآوری را روی آن انجام دهیم.

 

نوع دیگری از کشمش طلایی نیز در بازار ایران موجود است که مربوط به منطقه ملایر است، کشمش انگوری ملایر چون کیفیتی پایین تر دارد مناسب بازارهای نظیر روسیه، اوکراین، سوریه و عراق می باشد که البته این مجموعه هیچگونه تخصصی در زمینه تولید، فرآوری و بسته‌بندی محصول این منطقه نخواهد داشت.

بهترین کشمش طلایی

فروشنده مستقیم انواع کشمش صادراتی

از آنجایی که شما در این مرکز به صورت مستقیم و بدون واسطه مرکز تولید و بسته بندی کشمش فعالیت خواهید داشت و خرید خود را اصطلاحاً درب کارخانه انجام می دهید لذا در کنار کشمش طلایی که در بالا به آن پرداخته شد امکان تامین و فروش کشمش تیزابی و کشمش خرمایی که هر دو محصول نیز صادراتی هستند وجود دارد و با بهترین کیفیت ممکن و فرآوری و بسته بندی می گردد.

 

مجموعه تولیدی این مرکز در تاکستان واقع شده و از آنجایی که سابقه فعالیت آن به چیزی در حدود ۵ سال می رسد لذا برای جلب مشتریان بیشتر از کارخانه هایی که حدود بیست سال سابقه دارند چیزی در حدود ۵۰۰ الی ۱۰۰۰ تومان به مشتری کمتر قیمت می دهد و جالب آنکه در کیفیت هیچ تفاوتی هم مشاهده نخواهید کرد که حتی بالاتر هم خواهد بود.

 

برای صادرات از کارتون های با کیفیت ۵ و ۱۰ کیلویی ۵ لایه استفاده می کنیم و برای بازار داخلی نیز از کارتون های ۹ کیلویی ۵ لایه استفاده می گردد و البته لازم به ذکر است که برای صادرات عمل شیرینک شدن نیز به صورت رایگان برای مشتریان انجام خواهد گرفت، اقدامی که کیلویی حدود ۲۵۰ تومان برای کارخانه آب می خورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما