فروشگاه عمده کشمش مویز مرغوب

فروشگاه عمده و بزرگ انواع کشمش مویز با کیفیت مرغوب در این سایت قرار دارد و عزیزانی که دوست دارند خرید خود را مستقیما از کارخانه انجام دهند این امکان برایشان در این سایت مهیا بوده که با ارتباط گرفتن با مدیر فروش نسبت به تهیه این محصولات اقدام نمایند.

مویز عمده مرغوب

انواع کشمش مویز در بازار ایران

مویز از انواع کشمش محسوب می‌شود و به همین جهت به آن کشمش مویز نیز می‌گویند. این محصول در بازار ایران تا قبل از گران شدن نرخ ارز که در سال ۹۷ اتفاق افتاد فروش خیلی خوبی داشت و مشتریان بسیاری برای این محصول چه ایرانی و چه وارداتی وجود داشتند.

 

متاسفانه در حال حاضر تعداد تماس هایی که با این مجموعه برای خرید انواع مویز می شود به هفته ای ۵ عدد نهایتاً می رسد در صورتی که تا قبل از سال ۹۷ طی هفته به راحتی به ۲۰ تماس هم می رسید اما در حال حاضر وقتی که نرخ ها را می شنوند کمتر به دنبال خرید آن هستند.

 

کشور ما هم انواع این محصولات را تولید می کند اما به صورت کلی مویز قرمز هسته دار در ایران تولید می شود و یا مویز سیاه هسته دار و از آنجایی که مویز سیاه بی هسته در ایران تولیدش بسیار کم است لذا اقدام به واردات این محصول از ازبکستان و افغانستان که ما در کشورمان آنها را با نام مویز ازبک و مویز افغان می شناسیم می کنند و به این صورت نیاز مشتریان در داخل کشور تامین می گردد.

کشمش مویز مرغوب

فروشگاه انواع مویز مرغوب

سایت هایی که در اختیار مجموعه تولیدی کشمش آراد که در تاکستان کارخانه کشمش دارد بوده به مانند فروشگاه و ویترین در فضای مجازی برای شما عمل می کند که شما علاوه بر اینکه اطلاعات کافی در مورد انواع محصولات مورد نیاز خود را به دست می آورید امکان ثبت سفارش نیز وجود خواهد داشت.

 

مویز ازبک و افغان، مویز قرمز ارگانیک، مویز رطبی، مویز فخری و مویز شاهانی از عمده ترین محصولاتی است که هم به صورت فله‌ای و در کیسه و هم به صورت کارتون شده در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

 

موردی که وجود دارد مویزهای وارداتی از شهر کرمانشاه به سمت مشتریان ارسال می گردد و مویزهای ارگانیک نیز از استان فارس به سراسر ایران ارسال می گردد. مویز فخری و شاهانی نیز از کارخانه تاکستان برای مشتریان خود بسته بندی و ارسال خواهد شد.

 

وقتی که با مدیر فروش مجموعه ارتباط می گیرید می توانید درخواست فیلم محصول را داشته باشید فیلمی که واقعیت خود محصول را نشان می دهد نه صرفاً از اینترنت دانلود شده باشد و اگر باری که به سمتتان ارسال شد با نمونه فیلم مطابقت نداشت مجموعه موظف است که آن را پس بگیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما