فروش عمده شیره کشمش ملایر

فروش شیره کشمش و انگور اصل ملایر به صورت عمده و جزئی در این سایت که خود تولیدکننده انواع این محصولات است انجام می شود و مشتریانی که به دنبال خرید از تولید به مصرف این محصولات هستند با واحد فروش کارخانه ارتباط بگیرند.

فروش شیره کشمش

شیره کشمش و انگور ملایر

ملایر از استان همدان علاوه بر اینکه در زمینه تولید انواع کشمش از جمله کشمش آفتابی، تیزابی و طلایی و نیز انواع مویز فعالیت می کند یکی از بهترین تولید کننده های شیره کشمش یا همان دوشاب نیز می باشد و در ایران وقتی که بحث از کیفیت یک شیره به عمل به میان می آید می گویند ما به دنبال شیره ملایر هستیم.

 

مجموعه تولیدی کشمش آراد در استان قزوین و شهر تاکستان فعالیت می کند و حرفه اصلی آن تولید، بسته بندی و صادرات کشمش است اما چون در سراسر ایران مشتری کشمش دارد آنها به دنبال خرید شیره کشمش و انگور نیز می باشند، به همین جهت از محصولات ملایر برای تامین این طیف از مشتریان استفاده می کند. البته لازم به ذکر است که خود تاکستان هم این محصولات را تولید می کند که در سبد عرضه محصولات مجموعه آراد نیز قرار دارد.

 

روال بسته‌بندی این محصولات دبه ای بوده که ممکن است ۸ کیلویی باشد اما شیره انگور بسته بندی مشخصی ندارد و در هر ظرفی ممکن است این محصول را بریزند. که طبیعتاً شیره انگور اصل قیمت بسیار بالاتر از نمونه‌های موجود در بازار دارد که متاسفانه آن چیزی که شما در بازار خریداری می‌کنید کاملا تقلبی و غیر اصل است.

فروش شیره ملایر

قیمت شیره کشمش و انگور در آذر 99

با افزایش نرخ کشمش طبیعتاً قیمت شیره کشمش هم افزایش پیدا می کند و همین امر در مورد شیره انگور نیز خواهد بود. این محصول علاوه بر اینکه از تاکستان قزوین و از کارخانه برای مشتریان ارسال می کنیم نمونه دیگری از این بار نیز موجود بوده که از استان فارس و شهر شیراز به سراسر ایران ارسال می شود.

 

قیمت شیره کشمش سوپر تولید ملایر که بهترین در ایران است در دبه های ۸ کیلویی در حال حاضر ۱۶۰ هزار تومان و شیره کشمش درجه یک تاکستان ۹۵ هزار تومان می باشد. برای شیره انگور هم دو نمونه و دو قیمت موجود است یکی که با بالاترین کیفیت آماده می‌شود و کیلویی ۷۰ هزار تومان می باشد و دیگری که درجه یک بوده و کیلویی ۴۵ هزار تومان قیمت می‌خورد.

 

برای بحث سفارش و خرید این محصولات شما باید با جناب آقای مصطفی عینی مدیر فروش کارخانه ارتباط گرفته و علاوه بر استعلام به روز قیمت سفارش خود را در هر شهری که باشید بدهید. همانطور که در بالا توضیح داده شد مبدا این بارها از دو منطقه در ایران است یا تاکستان قزوین و یا شیراز استان فارس.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما