فروش مستقیم کشمش صادرات به عمان

فروش مستقیم کشمش مناسب برای صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس و عربی که از بهترین آنها عمان می باشد در این مرکز آغاز شده است و مشتریانی که به دنبال خرید بدون واسطه از کارخانه کشمش هستند با واحد فروش ارتباط بگیرند.

صادرات کشمش به عمان

تولید انواع کشمش مناسب صادرات

ایران در زمینه تولید انگور و کشمش در دنیا جز، کشورهای برتر میباشد و از سالیان دور اقدام به صادرات محصولات خود را نیز انجام می دهد اما اگر قرار باشد بهترین کشمش هایی که برای صادرات در کشورمان تولید می گردند به آن اشاره ای داشته باشیم ذکر موارد زیر الزامی است:

  1. کشمش زرد طلایی که به آن کشمش کالیفرنی و انگوری نیز گفته می شود.
  2. کشمش تیزابی که با نام کشمش سلطانی نیز شناخته می‌شود.
  3. و کشمش سبز و زرد قلمی که از تولیدات کاشمر و خلیل آباد استان خراسان است.

 

محصولی که در بالا به آن اشاره شد بیشترین میزان صادرات را در کشورمان به خود اختصاص می دهد و این مجموعه یعنی تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین فعالیت دارد، موارد ۱ و ۲ را به صورت تخصصی در کارخانه خود فرآوری و بسته‌بندی می‌کنند و مورد سوم را برای مشتریان خاص خود نیز امکان تامین دارد با همان قیمتی که کارخانه های کاشمر عرضه می کنند.

 

کشمش صادرات باید تاریخ انقضای بالایی داشته باشد که عموما به دو سال هم می رسد، باید بسته بندی محکم که در ایران ۵ لایه است باشد و در انتها شیرینک نیز انجام گیرد، برای ارسال به سایر کشورها نیاز به مجوز بهداشت و استاندارد نیز هست که آن را عموما کارخانه ها انجام می دهند و طبیعتا روی کارتون نیز علامت سیب سلامت با کد اختصاصی آن نیز درج خواهد گردید، برای کشورهای سخت گیر در زمینه واردات مواد غذایی (مانند اتحادیه اروپا) باید به این نکته توجه داشته باشید که تاییدیه های آزمایشات سلامت ماده غذایی نیز باید ضمیمه بار گردد که مهمترین آن میزان باقیمانده سموم در محصول است.

صادرات مستقیم کشمش

فروش کشمش صادراتی به عمان

عمان یکی از کشورهای مهم در زمینه واردات مواد غذایی برای ایران محسوب می شود آن هم به دو علت:

  1. این کشور دروازه ورود به کشورهای عربی بوده و حتی عربستان هم از این کشور خرید محصول غذایی انجام می دهد.
  2. این کشور در دنیا با نام منطقه ای بی طرف شناخته می‌شود و این یعنی مصونیت اقتصادی دارد و اگر محصول را در آنجا جا بیندازید قطعاً سودهای زیادی نصیبتان خواهد شد.

 

به همین جهت اگر قصد صادرات کشمش به این کشور را دارید نیاز به تولید کننده و کارخانه ای دارید که علاوه بر اینکه بار باکیفیت در تمامی مراحل خریدتان به شما تحویل دهد رفتار تجاری و حرفه‌ای نیز داشته باشد که متاسفانه درصد بسیاری از تولید کننده های ایرانی این رفتار را ندارند. قصدمان تبلیغ خودمان نیست طبیعتا شما به عنوان یک تاجر باید با مراکز متعددی ارتباط بگیرید و خودتان به خوبی متوجه خواهید شد که کدام تولید کننده به کارتان خواهد آمد و کدام تولید کننده برای کار شما مضر است.

 

تمام کشمش هایی که در بالا به آن پرداخته شد این مجموعه تولید می‌کند و می‌تواند به شما تحویل درب کارخانه عرضه کند. اگر هم در این کشور سکونت و فعالیت تجاری دارید و امکان خرید حضوری نیست میزانی از شما به عنوان بیعانه دریافت می گردد و بار برای شما به بندرعباس ارسال می شود و نماینده شما یا خودتان می توانید قبل از تخلیه بار و رفتن روی لنج، بار را دریافت و اقدام به تسویه حساب نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما