فروش کشمش آفتابی پلویی بی دانه

فروش کشمش آفتابی بی دانه هم به صورت پاک شده سنتی در کیسه و هم به صورت تمیز شده کارتونی که به آن پلویی می گویند در این مرکز به صورت مستقیم از کارخانه آغاز شده است و امکان خرید حضوری و یا غیر حضوری آن مهیا می باشد.

فروش کشمش آفتابی

کشمش آفتابی بی دانه و دانه دار تاکستان

یکی از محصولات تاکستان که در بازار ایران بسیار خرید و فروش می‌شود کشمش آفتابی بی دانه و دانه دار تاکستان می باشد. کشاورزان این منطقه که در اواسط شهریور ماه انگور را می چینند یا آن را در تیزاب فرو برده در آفتاب پهن می کنند یا بدون تیزاب در مقابل نور خورشید پهن می‌کنند که روش دوم همان کشمش آفتابی می باشد.

 

شهر تاکستان، ملایر و بوانات استان فارس از بهترین تولید کنندگان محصولات آفتابی در کشورمان محسوب می شوند که در بازار ایران در حجم بسیار بالایی خرید و فروش می گردد و این محصولات هم به صورت کیسه ای و فله ای و هم به صورت کارتونی و کاملاً فرآوری شده به فروش می رسد.

 

هر دو محصول بالا را این مجموعه در اختیار داشته و شما هم به صورت حضوری درب کارخانه واقع در تاکستان یا انبار و نیز به صورت غیرحضوری در هر جایی از ایران که باشید می توانید سفارش خود را انجام دهید.

 

منطقه تاکستان هم نوع بی دانه این محصولات را تولید می کند و هم نوع دانه دار آن را که قیمت کشمش بی دانه بالاتر از نوع دانه دار آن محسوب شده و البته قند بالاتری نیز به خود اختصاص می دهد.

فروش کشمش پلویی

تولید کشمش پلویی در کارخانه

برای تولید کشمش پلویی از محصول آفتابی بی دانه استفاده میکنند که بار را باغدار به صورت کیسه ای خریداری و بر روی خط تولید کارخانه می‌ریزند تا کارهای فرآوری روی آن انجام شود محصول در انتها و پس از روغن زنی (پارافین) داخل کارتون 9 کیلویی که در آن پلاستیک قرار دارد ریخته می شود تا پس از وزن‌ کشی روی پلاستیک بسته شده و درب کارتون نیز بسته و پلمپ می شود.

 

این محصولات قرمز یا سرخ رنگ خیلی کم برای صادرات استفاده می شود و بازار داخلی به خصوص بازار تهران و مناطق شمالی کشورمان از بزرگترین مشتریان آن محسوب می شوند.

 

کشمش پلویی تاکستان گرانترین نوع این محصول در کشور محسوب می‌شود و طبیعتاً کیفیت و قند بالاتری نیز خواهد داشت اگر به دنبال بهترین نوع کیفیت این محصول هستید قطعا باید از کشمش تاکستان استفاده کنید اما اگر به دنبال بار کشمش ارزان قیمت هستید توصیه می‌کنیم که از محصول ملایر بهره ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما