فروش کشمش انگوری طلایی در دبی

فروش کشمش انگوری طلایی یا کشمش پلویی زرد در کشورهای عربی بخصوص امارات و دبی را می توانید از طریق این مرکز انجام دهید. به این صورت که شما محصول باکیفیت را خریداری و با بهترین قیمت ممکن در این مناطق به فروش برسانید.

فروش کشمش انگوری

کشمش انگوری طلایی ملکان و بناب

یکی از اصلی ترین محصولات صادراتی کشورمان در بین انواع خشکبار، کشمش انگوری طلایی یا همان محصول پلویی زرد رنگ بوده که ایران یکی از تولید کننده های اصلی آن در دنیا محسوب می شود آن هم در کنار کشورهایی مانند آمریکا و ازبکستان.

 

در کشورمان دو منطقه وجود دارند که دو نوع کشمش طلایی تولید می‌کنند که یکی کشمش زرد طلایی قلمی است و مربوط به کاشمر و خلیل آباد استان خراسان می باشد و دیگری همین محصولی است که ما به آن پلویی زرد می گوییم و موضوع مورد بحث ما نیز بوده و از تولیدات استان آذربایجان و همدان است.

 

بهترین تولید کننده این محصولات از نظر رنگ (چون یکنواختی رنگ در این محصول بسیار مهم است) منطقه بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی ایران است و اگر بار را برای کشوری مانند عراق یا سوریه بخواهید کشمش انگوری ملایر به شما توصیه می شود که از ظاهر ضعیف تری نسبت به تولیدات استان ‌آذربایجان برخوردار خواهد بود.

فروش کشمش طلایی

فروش بهترین کشمش زرد درب کارخانه

همانطور که در بالا به این موضوع پرداخته شد ما نوعی دیگری از کشمش زرد نیز داریم که قلمی و دراز بوده که به آن پیکامی نیز گفته می شود و مربوط به استان خراسان است و مناطق غرب کشور آن را تولید نمی کنند اما برای مشتریان خود به صورتی که بار را به صورت فله باغداران آن مناطق خریداری و در کارخانه خود کار فرآوری و بسته بندی را انجام می دهند و به مشتری همان قیمتی که کارخانه های آن مراکز قیمت می دهند نرخ گذاری خواهند کرد.

 

اما این مرکز به صورت تخصصی بر روی محصول پلویی زرد رنگ کار میکند و با وجود اینکه در تاکستان استان قزوین کارخانه کشمش دارد اما محصول فله زرد رنگ را از باغداران استان آذربایجان خریداری و در تاکستان کار شستشو و سورتینگ را روی آن انجام می دهد و دقیقاً ارزانتر از کارخانه های بناب و ملکان به مشتری خود قیمت می دهد.

 

به عنوان مثال در اول بهمن ۱۳۹۹ قیمت کشمش انگوری درب کارخانه مجموعه کشمش آراد کیلویی ۳۲۰۰۰ تومان اما در مراکز تولیدی بناب و ملکان بین ۳۲۵۰۰ تا ۳۳۰۰۰ تومان به مشتری قیمت داده می شود. این محصولات بهترین کشمش های صادراتی برای کشورهای عربی محسوب می‌شود و دبی نیز یکی از خریداران عمده آن می باشد که اگر به دنبال بار باکیفیت اما با قیمت مناسب هستید می توانید نیازتان را در این مرکز در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص که شیرینک هم می شود درب کارخانه تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما