فروش کشمش خرمایی بی دانه

کشمش خرمایی بی دانه که همه جهت صادرات مورد استفاده قرار می گیرد و هم عرضه در بازار داخلی در این مرکز با قیمت کارخانه به فروش می رود و مشتریان می توانند این محصول را در کارتون 9 و 10 کیلویی خریداری نمایند.

کشمش خرمایی بی دانه

کشمش خرمایی به چه محصولی می گویند؟

یکی از انواع کشمش که در بازار کشورمان خرید و فروش می شود کشمش خرمایی می باشد.
این محصول به صورت بی دانه بوده و هم جهت عرضه در بازار داخلی مورد استفاده قرار می گیرد و هم امر صادرات.

روند تولید این محصول به گونه ای است که وقتی انگور را در اواسط شهریور چیدند در داخل مایع تیزاب فرو برده و مقابل آفتاب پهن می کنند تا طی 5 روز محصول خشک شود که اگر در کارخانه و یا توسط باغدار به آن گوگرد بزنند همان کشمش تیزابی رنگ روشن خواهد شد و اگر نزنند تبدیل به کشمش خرمایی می شود که رنگی تیره هم دارد.

این محصول از این جهت که قیمتی عموما پایین تر از محصول تیزابی دارد در بازار داخلی کشورمان به خوبی خرید و فروش می شود.
از طرفی برای صادرات نیز محصول مناسبی می باشد از این جهت که:

اولا مایع نگدارنده تیزاب که به عنوان روکشی برای کشمش در نظر گرفته می شود باعث می گردد که تاریخ انقضای بالایی داشته باشد در ضمن چون از دود گوگرد در آن استفاده نمی شود مناسب برای کشورهایی است که ممنوعیت واردات محصولات مضر را دارند و از کشمش ارگانیک استفاده می کنند.

فروش کشمش خرمایی

قیمت روز انواع کشمش در 99/3/15

مجموعه تولیدی این مرکز و این سایت در تاکستان قزوین واقع شده و همکاری های نزدیکی نیز با سایر تولیدکنندگان کشمش نظیر ملایر، ملکان و کاشمر نیز دارد.

مجموعه بارهای این مرکز نیز در کارخانه که برای شستشو مورد استفاده قرار می گیرد عموما از تولیدات تاکستان، شال، اسفرورین و نرجه استان قزوین می باشد.

محصولاتی که در بالا به آن پرداخته شد همگی در کارتون های 9 کیلویی عرضه می گردند به این صورت که 8.5 کیلو کشمش بوده و 0.5 کیلو هم وزن کارتون.

!!!!متاسفانه در تماس هایی که با این مجموعه می شود یکی از دیالوگهای عزیران این است که با وجود اینکه قیمت فله یا همان کشمش کارخانه نرفته در ملایر و تاکستان یکیست چرا محصولات فرآوری شده در کارخانه این دو شهر با هم متفاوت است و ملایر ارزان تر می باشد.

به 2 علت این اتفاق می افتد:

1-در ملایر عموما از کارتون های 800 گرمی استفاده می شود که با 8.2 کیلوگرم کشمش می شود 9 کیلو. (بر عکس تاکستان که 8.5 کیلو کشمش به شما تحویل می دهد.)

2-متاسفانه در ملایر با یک بار سرند زدن و یا اصلا استفاده از سورت کردن کشمش، بار را در کارتون بسته بندی می کنند که قطعا کیفیت پایین تری نیز دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما