فروش کشمش عسگری درجه یک

فروش کشمش عسگری یا همان عسکری درجه یک از تولیدات تاکستان و ملایر در این مرکز انجام می شود و مشتریانی که قصد خرید این محصولات با قیمت مناسب و کیفیت بالا را دارند می توانند این محصولات را به صورت بسته بندی شده تهیه نمایند.

کشمش عسگری درجه یک

کشمش عسگری یا عسکری در ایران

کشمش عسگری یا عسکری از انواع کشمشی می‌باشد که در برخی از مناطق تولید کننده انگور در ایران تولید میگردد. مناطقی نظیر تاکستان قزوین و ملایر همدان این محصول که هسته دار یا دانه دار است ممکن است هم به صورت مستقیم (بدون هیچ ماده اضافه‌ای) در آفتاب کار خشک شدن آن انجام گیرد و هم ممکن است ابتدا به تیزاب آغشته گردد و سپس توسط آفتاب تولید گردد.

 

در بالا گفته شد که این محصول هسته دار است اما جالب آن که برخی از باغداران با خوراندن قرص به گیاه انگور به صورت غیر طبیعی ممکن است این محصول را به صورت بی هسته و بی دانه هم تولید کنند.

 

عموماً کشمش عسگری را به صورت فله ای و در کیسه و گونی به فروش می رسانند و کم دیده شده که آن را پس از فرآوری در کارخانه در کارتون بسته بندی و عرضه کنند.

 

یکی از ویژگی های مهم هر کشمشی میزان قند آن است که محصولی که به آن اشاره کردیم درصد قند پایین تر نسبت به درصد قابل توجهی از کشمش آفتابی و کشمش تیزابی در ایران به خود اختصاص می دهد و به همین جهت مشتریان آن نسبت به سایر این محصولات بسیار کمتر است.

فروش کشمش درجه یک

فروش کشمش عسگری با قیمت خوب

 در این مرکز چون خود، کارخانه دار و تولید کننده انواع کشمش در تاکستان می باشد این محصول را نیز می توانید همانطور که در بالا عنوان شد به صورت فله ای و در کیسه با قیمت خوب خریداری نمایید.

 

در حال حاضر یعنی در اواسط اردیبهشت ۱۴۰۰ قیمت کشمش عسگری به صورت فله ای و تمیز نشده کیلویی ۱۳ هزار تومان خواهد بود که اگر بخواهید آن را تمیز شده به شما تحویل دهند باید به صورت سنتی و دستی کارگر را بر روی آن نشانده تا تمیز کند که در این صورت قیمت آن حدود هر کیلو ۳۰۰۰ تومان افزایش پیدا می کند.

 

اگر قصد خرید این محصول درجه یک را دارید باید با مدیر فروش مجموعه ارتباط بگیرید استعلام به روز قیمت نمایید و فیلم کشمش را از طریق یکی از شبکه‌ های اجتماعی دریافت نموده و سپس ثبت سفارش نمایید.

 

اگر در شهر تهران یا کرج سکونت دارید بار از طریق اتوبوس برایتان ارسال می گردد و اگر در سایر نقاط ایران سکونت دارید از طریق باربری کامیونی با تاخیر چند روزه به دستتان خواهد رسید. لازم به ذکر است اگر میزان خریدتان در حجم بالایی باشد با وانت یا نیسان می توانند آن را به دستان برسانند که شما وقتی که بار به دستتان رسید تسویه خواهید بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما