فروش کشمش فله با حداقل قیمت

فروش کشمش فله با حداقل قیمت در این مرکز که کار تولید این محصولات را خود انجام می دهد آغاز شده است و مشتریانی که قصد تهیه کشمش با شرایط گفته شده دارند می توانند با مدیر فروش این مجموعه ارتباط بگیرند.

 

محصول فله ای که دارای دم و شاخه است. ⇓

قیمت کشمش فله

منظور از کشمش فله چیست؟

کشمش فله یعنی محصولی که بسته بندی نشده است که این بسته بندی ممکن است کارتونی باشد و یا سلفونی. اما خود کشمش فله هم به دو دسته تقسیم می شود:

  1. محصولی که فرآوری شده یعنی بدون دم، شاخه، چوب، سنگریزه و هر چیز دیگری است.
  2. محصولی که فرآوری نشده یعنی ممکن است دم، شاخه، چوب، سنگریزه و هرچیز دیگری در میان آن باشد که البته برای این محصول، استثنائا حالتی وجود دارد که با استخدام کارگری کار تمیز کردن آن به صورت سنتی انجام می گیرد.

 

هر دو محصول خواهان خاص خود را دارد اما محصول دومی فقط برای بازار داخل کاربرد دارد و محصول اولی بیشتر برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد و تاجران و شرکت‌های بازرگانی دوست دارند که آن محصولاتی که فرآوری شده است در بسته بندی های مربوط به خودشان پر گردد.

 

محصول اول باز هم در همان کارتون ها و سلفون ها بسته بندی می شود که حاوی اطلاعات خریدار هستند اما محصول دوم روال بسته بندی آنها در کیسه و گونی است و به این صورت فروش آنها انجام گرفته که وزنشان ممکن است بین ۲۰ تا ۴۰ کیلو متغیر باشد و همیشه آنها یا آفتاب خشک هستند و یا سایه خشک و به صورت کلی باید به صورت طبیعی خشک شده باشند تا امکان فروش فله ای به این صورت را داشته باشند.

محصول فرآوری شده قبل از مرحله بسته بندی در خط تولید ⇓

قیمت کشمش فله

فروش کشمش با حداقل قیمت

اینکه گفته می‌شود حداقل قیمت یعنی از میزان سودی که یک مجموعه می تواند داشته باشد آن را به میزان کمتری رسانده و این اتفاق حداقل بعد از سال ۹۷ در این مجموعه افتاده است به این صورت که حاشیه سود آنها طی این تقریبا چهار سال تغییر چندانی نکرده است.

 

از سال ۹۷ و با شروع تحریم های جدید بود که قیمت انواع کشمش آرام آرام صعودی شد به گونه‌ای که در حال حاضر در برخی از محصولات نرخ آن ۱۰ برابر چند سال پیش شده است و همین موضوع باعث گردیده مشتریان آن چه در داخل و چه در خارج، آرام آرام آن را از سفره خود بردارند که البته برای صادرات به سمت کشورهای دیگری برای خرید سوق پیدا می‌ کنند.

 

هر دو نمونه کشمش فله که در بالا به آن پرداخته شده در این مجموعه امکان خریداری آن وجود دارد و شما اگر با مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط تلفنی بگیرید می توانید علاوه بر استعلام قیمت روز آن درخواست ثبت سفارش به هر میزانی هم داشته باشید.

 

اگر از نمونه کشمش فله اولی که در بالا به آن پرداخته شد بخواهید این مورد به شما گفته می شود که در حال حاضر که در اواسط اسفند ۱۴۰۰ هستیم کیلویی ۱۲۰۰ تومان از نرخ فروش کشمش کاسته شده و پلاستیک و چسب بر عهده کارخانه خواهد بود و شما فقط کارتون خود را تحویل این مجموعه خواهید داد که البته امکان اینکه سفارش گذاری کارتون مورد نظر شما که طبیعتاً کلیشه خودتان بر روی آن درج گردد را بر عهده این مجموعه بگذارید هم هست که برای دریافت اطلاعات بیشتر با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما