فروش کشمش پلویی قرمز فله

کشمش پلویی فله که ممکن است سرخ، قرمز و یا سیاه باشد از بهترین تولیدات تاکستان قزوین و ملایر همدان با مناسب ترین قیمت به فروش می رسد و مشتریانی که قصد خرید مستقیم این محصولات از کارخانه را دارند با مدیر فروش در تماس باشند.

فروش کشمش فله

کشمش پلویی در ایران

شاید بیشتر از آنکه نام کشمش را در ایران شنیده باشیم با نام پلویی آشنا شده ایم.
این واژه علاوه بر نام کشمش با نام زرشک هم آورده می شود و به این جهت است که در کنار برنج و طبخ آن مورد استفاده قرار می گیرد.
اما کشمش پلویی چیست و چگونه بدست می آید:

کشمش آفتابی با دم و شاخه که به آن گل و خاک نیز چسبیده است و البته باید بی هسته باشد را بر روی خط تولید کارخانه کشمش می ریزند تا عملیات فرآوری بر روی آن انجام گیرد. سپس این محصول با دستگاه سورتینگ لیزری با کیفیت های 1، 2 و 3 جدا می شود که به محصول با کیفیت درجه 1، کشمش پلویی می گویند و رنگ آن ممکن است سرخ، قرمز و سیاه به نظر برسد.

این محصولات در کارتون 9 کیلویی در تاکستان و ملایر پر می شوند اما با یک تفاوت بزرگ:

ملایری ها عموما از کارتون 800 گرمی استفاده می کنند یعنی 8.2 کیلو کشمش ولی تاکستان از کارتون 500 گرمی استفاده می کند یعنی 8.5 کیلو کشمش. پس به این مورد توجه ویژه داشته باشید.

فروش کشمش پلویی

قیمت فروش کشمش پلویی فله و کارتونی در 99/3/31

ابتدا باید این مورد را عرض کنیم که منظور از کشمش پلویی فله چیست؟

  • ممکن است منظور این باشد که محصول پلویی را که کاملا آماده و فرآوری شده است را بدون کارتوت عرضه کنند که به آن پلویی فله ای می گویند.
  • و یا کشمش آفتابی را قبل از وارد شدن به کارخانه که همراه دم و شاخه و خاک می باشد را با کیسه عرضه کنند.

اما توجه داشته باشید که تمامی نرخ ها 48 تا 72 ساعت اعتبار دارد، البته نه اینکه بعد این مدت قطعا افزایش پیدا کند ولی این احتمال می رود.

  1. کشمش پلویی     کارتونی 180000 تومان
  2. کشمش تیزابی پلویی     کارتونی 180000 تومان
  3. کشمش خرمایی پلویی     کارتونی 175000 تومان
  4. کشمش آفتابی فله     کیلویی 18000 تومان

برای ثبت هر گونه سفارشی و دریافت مشاوره در مورد انواع کشمش و نحوه خرید و ارسال این محصولات با شماره تماسی که در این سایت قرار داده شده است می توانید ارتباط بگیرید.

مجموعه تولیدی این سایت در تاکستان استان قزوین واقع شده است و مشتریان صادراتی و حتی بازار داخلی می توانند به صورت حضوری هم از خط تولید بازدید کنند و هم خرید مستقیم و بدون واسطه انجام دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما