قیمت خرید کشمش پلویی طلایی + عکس

جهت استعلام قیمت خرید کشمش پلویی طلایی که یکی از بهترین محصولات کشورمان در زمینه صادرات بخصوص به کشورهای عربی می باشد و دریافت عکس واقعی محصول می توانید با مدیر بازرگانی شرکت ارتباط بگیرید.

کشمش طلایی

محصول اشاره شده که نام‌های دیگری نظیر کشمش انگوری یا کالیفرنیا و زرد نیز دارد در زمینه صادرات بسیار مناسب بوده و ایران یکی از تولیدکنندگان اصلی این محصول در دنیا شناخته می شود.

لازم به ذکر است که ما دو نوع کشمش طلایی در کشورمان داریم که یکی گرد و بیضی شکل است و از آن برای مصارف پلویی استفاده می گردد و دیگری قلمی و کشیده می باشد که هر دو محصول بیشتر از آن که برای بازار داخل مورد استفاده قرار گیرد جهت صادرات از آن استفاده می کنند.

کشمش طلایی

کشمش پلویی طلایی

کشمش پلویی طلایی به صورت بدون دانه و بدون هسته بوده و در شهرهایی نظیر ملکان، بناب و مراغه استان آذربایجان شرقی، تاکستان استان قزوین و ملایر استان همدان که نمونه کم کیفیت این محصول را تولید می‌ کند در حجم وسیعی به بهره برداری می رسد.

به جهت میزان گوگردزنی بالا است که رنگ محصول اشاره شده به زرد و طلایی نزدیک می شود و هر چقدر دانه های زرد و طلایی درون یک کارتون کشمش بیشتر باشد قیمت و کیفیت آن بالاتر خواهد رفت.

کشمش پلویی طلایی

قیمت کشمش پلویی طلایی در  ۱۴۰۲

در زمستان ۱۴۰۱ قیمت کشمش پلویی طلایی رشد قابل توجهی داشت و چون این محصول برای صادرات و فقط برای این کار مورد استفاده قرار می گیرد با نرخ ارز باید تناسب داشته باشد که این اتفاق متاسفانه پیش نیامد به طوری که سفارش های بسیاری کنسل شد.

حال با تثبیت نرخ ارز که در اواخر اسفند ۱۴۰۱ پیش آمد قطعاً برای بهار ۱۴۰۲ نرخ ثابتی خواهیم رسید که امکان صادرات و فروش آن در بازار خارجی ممکن خواهد بود. لازم به ذکر است در حال حاضر که در انتهای ۱۴۰۱ هستیم قیمت هر کیلو از این کشمش در بالاترین کیفیت ممکن و در کارتون ۱۰ کیلویی خالص کیلویی ۱۱۰,۰۰۰ تومان فاکتور می شود.

نمونه ای از محصول پلویی طلایی کم کیفیت ملایر ⇓

قیمت کشمش پلویی طلایی در  ۱۴۰۲

دریافت فیلم و عکس واقعی از انواع کشمش

نکته جالبی که درصد قابل توجهی از کارخانه داران و مراکز تولیدی انواع کشمش بدان توجه نمی کنند این است که از محصول خود فیلم و عکس واقعی نمی گیرند یعنی در شرایط خاص فیلمبرداری و عکسبرداری می‌ کنند که کیفیت بارشان بهتر باشد یا حتی در موارد بسیاری از اینترنت دانلود کرده و برای مشتری میفرستند.

بذارید اهمیت این موضوع را به گونه دیگری بیان کنیم: مجموعه تولیدی کشمش آراد که شماره تماس مدیریت فروش آن در صفحات این سایت قرار داده شده است فقط با ارسال فیلم و عکس از محصول برای مشتری توانسته است چندین سفارش قطعی از کشورهایی نظیر الجزایر، گرجستان، ارمنستان و لبنان داشته باشد و این اهمیت این کار را بسیار مهم جلوه می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما