قیمت کشمش آفتابی فله کاشمر

برای مطلع شدن از قیمت کشمش آفتابی فله تولید کاشمر، خلیل آباد و قوچان استان خراسان شما می توانید به صورت مستقیم با مدیر فروش مجموعه تولیدی کشمش آراد که شماره تماس ایشان در پایین درج شده است ارتباط بگیرید.

قیمت کشمش کاشمر

کشمش آفتابی کاشمر

یکی از مناطقی که در ایران کشمش را در مقیاس بالایی تولید می کند شهر کاشمر استان خراسان می باشد که در کنار خلیل آباد و قوچان دیگر شهرهای استان خراسان رضوی از تولید کننده‌های اصلی شرق کشور محسوب می‌شوند.

 

یکی از مهمترین محصولاتی که این مناطق تولید می کنند کشمش آفتابی می باشد. لازم به ذکر است محصولات این مناطق عموما به صورت هسته دار می باشند و به صورت کلی شکل ظاهری این محصولات به صورت قلمی و دراز می باشد که اگر کشمش سبز آجیلی را دیده باشید و رنگ قرمز آن را در نظر بگیرید در واقع همان محصول آفتابی خواهد شد.

 

در انبار تهران این محصول را به صورت کارتون شده و کاملاً تمیز در اختیار داریم و مشتریانی که مایلند آن را خریداری کنند با مدیر فروش مجموعه نسبت به هماهنگی برای خرید این محصول اقدام نمایند.

 

نکته مهمی که در مورد محصولات آفتابی این مناطق که به آن اشاره شد وجود دارد این است که این کشمش ها دارای قند بالایی نیستند و شاید برای خوردن در کنار چای مناسب نباشد.

قیمت کشمش آفتابی

قیمت کشمش آفتابی کاشمر و تاکستان قزوین

تقریباً تمام مناطق تولیدی انگور در ایران کشمش آفتابی تولید میکنند اما کیفیت و قند همه آنها یکی نیست و مهمترین معیاری که ارزش محصول آفتابی را مشخص می‌کند میزان قند آن است.

 

اگر قرار باشد بهترین نوع کشمش آفتابی ایران را نام ببریم قطعاً باید به تاکستان قزوین اشاره کنیم که هم در میزان قند و هم در شکل ظاهری محصول این دو منطقه با هم متفاوت هستند و ما قیمت هر دو را اشاره خواهیم نمود:

  1. کشمش آفتابی تولید کاشمر با دم و شاخه     کیلویی 14000 تومان
  2. کشمش آفتابی تولید تاکستان با دم و شاخه      کیلویی 19000 تومان

 

اما یک توضیح مهم در مورد کشمش آفتابی تولید تاکستان قزوین وجود داردو آن این که وقتی آن را بر روی خط تولید کارخانه می ریزند و کارهای فرآوری بر روی آن انجام می دهند تبدیل به کشمش پلویی قرمز رنگ می شود که در بازار کشورمان بسیار پرفروش است.

 

از نکات مهم باقی مانده دیگر که باید به آن اشاره کنیم این است که این مرکز در تاکستان قزوین کارخانه کشمش داشته و این محصول را هم برای فروش در بازار داخلی و هم جهت صادرات مورد استفاده قرار می دهد تقریبا تمام کشمش ‌های ایران را فرآوری و تولید داریم و حتی تاجران خارج از کشور نیز می‌ توانند با ارتباط گرفتن با واحد فروش نسبت به پروسه خرید انواع این محصولات اقدام نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما