قیمت کشمش کارتونی در سال ۱۴۰۱ + نحوه سفارش

اگر می خواهید از قیمت انواع کشمش کارتونی در سال ۱۴۰۱ مطلع شوید و اینکه نحوه سفارش در این مجموعه یعنی کارخانه تولید و بسته بندی کشمش آراد به چه صورت است می توانید با مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط تلفنی بگیرید یا در یکی از شبکه های اجتماعی به ایشان پیام دهید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کشمش بسته بندی کارتونی

کشمش از جمله محصولاتی می باشد که در کشورمان در حجم وسیعی تولید می شود و از این این محصول هم جهت صادرات استفاده می کنند و هم برای فروش در بازار داخلی که شکل عرضه آن نیز به دو صورت است یا به صورت فله‌ ای و فرآوری نشده که در کیسه و گونی بسته بندی می گردد به فروش می رسد یا اینکه در کارخانه کارهای فرآوری و بوجاری را روی آن انجام می دهند و در انتها کار بسته بندی آن را نیز انجام و در بازار عرضه می کنند.

اما به صورت کلی دو نوع بسته بندی در انتهای خط تولید کارخانه وجود دارد که یکی کارتونی است و دیگری سلفونی. بسته بندی های سلفونی کشمش که در بازار می‌ بینید همگی شرکت های واسطه هستند که از کارخانه های کشمش این محصول را خریداری کرده و در درون بسته بندی های سلفونی خود آنها را پر می‌ کنند و در بازار و فروشگاه های زنجیره ای عرضه می کنند.

اما تمامی کارخانه های کشمش در ایران بسته بندی آنها به صورت کارتونی است که یا از کارتون سه لایه استفاده می کنند یا پنج لایه که به صورت کلی بازار صادراتی باید پنج لایه باشد و بازار داخل می تواند سه لایه یا پنج لایه باشد. وزن این بسته بندی ها متغیر است ممکن است ۳ کیلویی با وزن کارتون، ۵ کیلویی با وزن کارتون یا ۵ کیلویی خالص، ۹ کیلویی با وزن کارتون، ۱۰ کیلویی خالص و ۱۲ کیلویی خالص باشد.

نکته مهمی که در این مجموعه وجود دارد این است که حتی برای بازار داخل هم از کارتون پنج لایه استفاده می گردد و کیفیت بسته بندی این مرکز بسیار بالا بوده و مشتریان بارها این مورد را عنوان کردند در صورتی که خیلی از کارخانه ها برای بازار داخلی از کارتون سه لایه استفاده می کنند.

کشمش بسته بندی کارتونی

قيمت كشمش ۱۴۰۱

به صورت کلی اگر بخواهیم وضعیت قیمتی انواع کشمش در فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ را بدانیم باید بگوییم که نسبت به فصل گذشته کاهشی بوده و این موضوع باعث داغ تر شدن بازار آن حداقل برای بازار داخلی شده است اما همچنان صادرات در حال حاضر که در آذر ۱۴۰۱ هستیم به نوعی ضعیف است.

اما پیش بینی این مجموعه برای زمستان پیش رو مثبت بوده و به علت مسیر کاهشی قیمت انواع کشمش و کمی افزایشی نرخ نیمایی دلار توجیه صادراتی آن برای زمستان مثبت ارزیابی می شود و تاجران و صادرکنندگان می‌ توانند با استعلام قیمت گرفتن از بنکداران کشورهای مقصد نسبت به خرید و سفارش انواع کشمش از طریق همین مجموعه یا مجموعه دیگر اقدام نمایند.

مجموعه تولیدی کشمش آراد در زمینه تولید انواع کشمش پلویی تخصص و تبحر دارد، کشمش های پلویی که بر ۴ قسمت هستند و در قالب رنگهای سرخ، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و زرد تقسیم بندی می شوند و به صورت کلی هم کارتون های این مجموعه همان پنج لایه ۹ کیلویی با وزن کارتون و ۱۰ کیلویی خالص می باشد.

علاوه بر اینکه شماره تماس مدیر فروش کارخانه در این صفحه قرار گرفته و شما می توانید به لحظه و به روز استعلام قیمت نمایید بلکه برخی از نرخ ها را در آذر ۱۴۰۱ به آن اشاره می کنیم تا بتوانید یک برآوردی نسبت به این قیمت ها داشته باشید:

  • کشمش پلویی زرد با بهترین کیفیت صادراتی و بارگاهی در حال حاضر ۶۵هزار تومان قیمت می خورد.
  • کشمش پلویی سرخ یا همان آفتابی در کارتون ۹کیلویی ۵۴۰ هزار تومان درب کارخانه قیمت می خورد.
  • کشمش پلویی قهوه ای روشن یا همان تیزابی برای صادرات کیلویی ۶۰هزار تومان و برای بازار داخل کارتون ۹ کیلویی ۵۲۰,۰۰۰ تومان قیمت می خورد.
  • و کشمش پلویی قهوه ای تیره یا همان خرمایی هم برای صادرات کیلویی ۵۵هزار تومان و برای بازار داخل کارتون ۹ کیلویی ۴۸۰,۰۰۰ تومان فاکتور می گردد.

قيمت كشمش ۱۴۰۱

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما